KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Temmuz 2024 Pazartesi
°C

Buyankara: 'Rüzgârı yeniden estireceğiz' | HABER YORUMLARI

MHP'den Bingöl Milletvekili Aday Adayı olan ve müracaatını Genel Merkeze yapan Mehmet Ziya Buyankara, iddialı olduklarını vurgulayıp 2019 mahalli idareler seçimindeki başarılarına atıfta bulunarak, '2023 genel seçimlerinde de aynı rüzgârı estireceğiz' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99793)
19 Mart 2023 Pazar 06:45
mhp'ye turkler bile oy vermiyor. sacmasapan savrulmus bir partinin, neyi savundugu belli olmayan ilkesiz bir partinin biz zazalardan oy olmasini beklemiyorsunuz herhalde. bu dayinin ailesi akrabasi oy verebilir ama bizden, ankara'nin gobeginde docent bir akademisyeni katleden ve cetelerle kol kola olan bir partiye oy gelmez kardas.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99789)
19 Mart 2023 Pazar 01:49
MHP Eğer halkın teveccühüne bakıp doğru liste ile seçime girerse 2 Vekil bile alabilir...
1.Mehmet Ziya Buyankara
2.Muhammed Köse
3.Metin Keskin
gibi
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99785)
19 Mart 2023 Pazar 00:37
Sadece aday adayı olur...Gökten düşen üç elma kalmadı!!!
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99784)
18 Mart 2023 Cumartesi 23:34
Bu adamın resmini görünce tebessüm ediyorum. Yoksa bitek banamı öyle geliyor anlamadım
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99783)
18 Mart 2023 Cumartesi 23:31
Valla aday olmanı istemiyorum. Aday olursan yine MHP ye oy vermek zorunda kalacam Ziya hocam
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99779)
18 Mart 2023 Cumartesi 22:14
Ne mutlu turkum diyenee
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99777)
18 Mart 2023 Cumartesi 21:48
Allah'ın izniyle Bingölün kaderi değişecek. Dünya 5 ten Bingöl de 3 ten büyüktür. Bunu herkes görecek inşallah
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99776)
18 Mart 2023 Cumartesi 21:27
MHP nin bu ülkeye millete bugüne kadar ne faydası olmuş ???
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99773)
18 Mart 2023 Cumartesi 19:28
M.Ziya Buyankara ile 1 Milletvekili garanti .
22.07.2024
00:10
Bingöl`de araç şarampole devrildi: 5 yaralı
Bingöl'de araç şarampole devrildi: 5 yaralı
Bingöl'ün Yedisu ilçesinde hafif ticari aracın şarampole devrilmesi sonucu 5 kişi yaralandı.
21.07.2024
22:38
Bingöl`de yenidoğan bebek ambulans helikopterle Elazığ`a sevk edildi
Bingöl'de yenidoğan bebek ambulans helikopterle Elazığ'a sevk edildi
Bingöl'de 36 haftalık olarak dünyaya gelen bebek, geçici takipnesi tanısı nedeniyle ambulans helikopterle Elazığ'a sevk edildi.
21.07.2024
22:37
Bingöl`de 6 firmaya para cezası
Bingöl'de 6 firmaya para cezası
Bingöl Valisi Ahmet Hamdi Usta, 2024 haziran ayı içinde denetlenen ve kurallara aykırı davranan 6 firmaya para cezası uygulandığını belirtti.
21.07.2024
22:36
Bingöl`de feci kaza! Kaza anı kamerada…!
Bingöl'de feci kaza! Kaza anı kamerada…!
Bingöl'de otomobil yolun karşısına geçmeye çalışan yayaya çarptı, kaza anı ise bir işyerinin güvenlik kamerasına yansıdı.
21.07.2024
22:35
Bingöl`de kenevir ve skunk bitkisi ele geçirildi
Bingöl'de kenevir ve skunk bitkisi ele geçirildi
Bingöl'de İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince yapılan çalışmalar kapsamında 827 kök kenevir ve bin 316 kök skunk bitkisi ele geçirildi.
21.07.2024
22:33
Bingöl`de çıkan orman yangını kontrol altına alındı
Bingöl'de çıkan orman yangını kontrol altına alındı
Bingöl'ün Genç ilçesinde çıkan orman yangını, ekiplerin ve vatandaşların desteğiyle kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmalarının devam ettiği öğrenildi.
19.07.2024
16:01
Vali Usta`dan iş dünyası temsilcilerine Bingöl`e yatırım çağrısı
Vali Usta'dan iş dünyası temsilcilerine Bingöl'e yatırım çağrısı
Bingöl'ün iş dünyası için önemli bir potansiyele sahip olduğunu belirten Vali Ahmet Hamdi Usta, şehre yatırım çağrısında bulundu ve müteşebbislere Bingöl Valiliği olarak hemen her konuda yardımcı olduklarını vurguladı.
19.07.2024
15:34
Bingöl`de cuma namazı sonrası aşure ikram edildi
Bingöl'de cuma namazı sonrası aşure ikram edildi
Bingöl'de cuma namazı sonrasında Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından 3 bin 500 kişiye aşure ikramı yapıldı.
19.07.2024
15:17
DAP Başkanı Demirdöğen`den Bingöl Ziyareti
DAP Başkanı Demirdöğen'den Bingöl Ziyareti
Bingöl Tarımsal Makine Parkı'nda incelemelerde bulunan Doğu Anadolu Projesi (DAP) Bölge Kalkınma İdaresi Başkanı Prof. Dr. Osman Demirdöğen, Bingöl'ün 12 adet tarım sektörü projesine toplam 37 milyon 815 bin 460 lira destek sağladığını vurguladı.
19.07.2024
14:52
Bingöl kavrulacak!
Bingöl kavrulacak!
Bingöl'de hafta başından itibaren sıcaklıklar artacak, termometreler 42 dereceyi gösterecek. Uzmanlar, kavurucu sıcaklar için dikkatli olunması tavsiyesinde bulunuyor.