KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
04 Mart 2024 Pazartesi
-1 °C Açık

Buyankara: 'Rüzgârı yeniden estireceğiz' | HABER YORUMLARI

MHP'den Bingöl Milletvekili Aday Adayı olan ve müracaatını Genel Merkeze yapan Mehmet Ziya Buyankara, iddialı olduklarını vurgulayıp 2019 mahalli idareler seçimindeki başarılarına atıfta bulunarak, '2023 genel seçimlerinde de aynı rüzgârı estireceğiz' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99770)
18 Mart 2023 Cumartesi 18:14
Allah muvaffak eylesin inşallah.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99769)
18 Mart 2023 Cumartesi 18:14
Allah'ın izniyle ziya Buyankara bingölde milletvekili olup Bingöllün çehresini değiştirecek MHP'nin 1. Sırayı ziya beyden başkasına vermemesi lazım yoksa bu iş olmaz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99768)
18 Mart 2023 Cumartesi 18:10
Bence Ziya Buyankara rekor kırar çünkü adam gibi adam
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99767)
18 Mart 2023 Cumartesi 18:07
Yolun açık olsun başkanım. Partini değil ama seni destekleyeceğim. Bingölün mecliste sorunlarını dile getirecek çalışkan bir milletvekiline ihtiyacı var. Umarım sana vekillik nasip olur.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99766)
18 Mart 2023 Cumartesi 18:01
BASTIR KOMANDO Ziyaa.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99763)
18 Mart 2023 Cumartesi 17:34
Demek Bingöl de MHP varmiş Ziya bey masraflarina yazik,di etme deza 😞.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99762)
18 Mart 2023 Cumartesi 17:32
Bu parti zaten barajı açmıyor akp nin yan kolu
Buyankara belediye seçimin de bi kactane ile gelen memurlardan oy aldı hemen hava girdi vekil olacak.
Bu yorumu saklayın secim den sonra cevap yazın.
Akp bile vekil çıkaramaz
Gezgin çelebi (@gezgin_celebi)
18 Mart 2023 Cumartesi 17:28
bi de ne düsünüyorum .biraz tantur .biraz nan .bide olsa sicak bi çay onu düsünüyorum.mir.çii.kim aga olmuş kim paşa bana.kısa da olsa yasam gerek yaşam.huzurlu bir kısada olsa ömür.gerisi boş.bereday.bu hayatın.
Gezgin çelebi (@gezgin_celebi)
18 Mart 2023 Cumartesi 17:23