Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-6 °C Bulutlu

Ekmeğe zam! | HABER YORUMLARI

Ülke genelinde artan fiyatlar ekmeğe de zammı getirdi. Un torbasının 200 liraya yaklaşmasının ardından Bingöl'de de ekmek fiyatlarına zam yapıldı. 210 gram (somun) ekmeğin fiyatı 1,75 kuruş olurken, 420 gram (Açık pide) ekmeğin fiyatı 3,50 kuruşa yükseldi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86131)
14 Ekim 2021 Perşembe 20:14
Ekonomimiz şahlaniyor uçuyoruz:)
Beğendim (20) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86202)
17 Ekim 2021 Pazar 14:40
@Misafir Kullanıcı Hayırlı Uçuşlar.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86130)
14 Ekim 2021 Perşembe 19:29
Milleti ekmege muhtaç ettiniz hükümetin acilen degişmesi lazım siz özel idare müdürlüklerinde koktey verin garib gulaba ekmek bulamasın un torbası 200 tl olsun ne ala memleket
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86129)
14 Ekim 2021 Perşembe 19:13
Öncelikle Erdoğan daha sonra diğer yetkililer siz müdahale etmedikçe bu fiyatlar daha çok çıkar ben diyorum ki siz müdahale etmiyorsanız Allah.......
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86126)
14 Ekim 2021 Perşembe 17:58
Ülkeyi yönetememeğin sonucudur bu bir beceriksizliktir. Akp iktidarının değil Akp-mhp iktidarının. Haberiniz yok ama daha kötü günler bizi bekliyor. Son 20 günde gübre fiyatlarına 6 kez zam yapılmıştır. Oy verenlere derim ki geçinemeyenlerin evine ekmek götüremeyenlerin vebalini Allah sizlerden sorsun.
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86124)
14 Ekim 2021 Perşembe 17:34
Nån sıseniv Non hiribonetnim Ekmek üçbuçuk TL sevgili çewlik halkına duyrulur
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86123)
14 Ekim 2021 Perşembe 17:33
Bu işe imza atanlar Allah'ından bulsun. Fakir fukara evine ekmek götüremiyorken ağa babaları oturduğu yerden en temel gıdanın fiyatını yükseltiyor. En ideali 360 gr ve 2,75 Kr kalmalıydı.
Beğendim (14) Beğenmedim (3)Cevapla
21.01.2022
22:11
Karlı yollar genç hasta için aşıldı
Karlı yollar genç hasta için aşıldı
Bingöl'de UMKE, mezrada rahatsızlanan ancak kar nedeniyle yolların kapalı olmasından dolayı mahsur kalan genç için yolları aştı, hastaya ulaştı.
21.01.2022
17:18
UMKE, köyde mahsur kalan hastayı kurtardı
UMKE, köyde mahsur kalan hastayı kurtardı
Bingöl genelinde etkili olan kar yağışı ve tipi nedeniyle 2 gündür köylerine ulaşım sağlanamayan hasta için harekete geçen UMKE, 5 saatlik yoğun uğraşlar sonucu hastayı kurtardı.
21.01.2022
17:17
Belediyenin karla mücadelesi sürüyor
Belediyenin karla mücadelesi sürüyor
Kar kalınlığının 1 metreyi aştığı Bingöl'de belediye ekipleri, gece gündüz demeden karla mücadele ediyor.
21.01.2022
17:16
Havalimanında KADES tanıtıldı
Havalimanında KADES tanıtıldı
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı personelinde havalimanında vatandaşlara KADES uygulaması tanıtıldı.
21.01.2022
17:15
159 köy yolu ulaşıma açıldı
159 köy yolu ulaşıma açıldı
Bingöl'de kar nedeniyle kapanan 159 köy yolu ulaşıma açıldı, kapalı bulunan diğer köy yollarının açılması için çalışmalar sürüyor.
21.01.2022
17:14
AKUT, hasta için seferber oldu
AKUT, hasta için seferber oldu
Bingöl AKUT Birimi, Sancaklı köyünde rahatsızlanan vatandaş için karlı yolları aştı, hastaya ulaştı.
21.01.2022
17:13
`Karla Mücadele Çalışmaları Yetersiz` iddiası
'Karla Mücadele Çalışmaları Yetersiz' iddiası
İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, il ve ilçe belediyeleri ile özel idare ekiplerinin karla mücadelede yetersiz kaldığını söyledi.
21.01.2022
17:12
Uzman Eller Projesi Kapsamında Hibe Desteği
Uzman Eller Projesi Kapsamında Hibe Desteği
Kırsal Kalkınmada Uzman Eller Projesi kapsamında 100 bin TL'ye kadar hibe desteği verilecek. Başvurular 28 Şubat 2022 tarihine kadar yapılabilecek.
21.01.2022
17:11
JAK timleri, 414 olaya müdahale etti
JAK timleri, 414 olaya müdahale etti
Bingöl'deki Hesarek Kayak Merkezi'nde görevli JAK timleri yaralanma, mahsur kalma gibi toplamda 414 olaya müdahale etti.
21.01.2022
17:10
Havalimanındaki şüpheli çantaları `onlar` kontrol ediyor
Havalimanındaki şüpheli çantaları 'onlar' kontrol ediyor
Bingöl havalimanında şüpheli çantaların kontrolünü 'Haylaz' ve 'Ilık' isimli bomba arama köpekleri yapıyor.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir