Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

Ekmeğe zam! | HABER YORUMLARI

Ülke genelinde artan fiyatlar ekmeğe de zammı getirdi. Un torbasının 200 liraya yaklaşmasının ardından Bingöl'de de ekmek fiyatlarına zam yapıldı. 210 gram (somun) ekmeğin fiyatı 1,75 kuruş olurken, 420 gram (Açık pide) ekmeğin fiyatı 3,50 kuruşa yükseldi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86162)
15 Ekim 2021 Cuma 16:02
zam degil sayin admin, fiyat güncellemesi algi yönetimi yapmayalim lütfen
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86160)
15 Ekim 2021 Cuma 15:23
2 TL = 1 ekmek 2 euro = 11 ekmek
Beğendim (16) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86150)
15 Ekim 2021 Cuma 11:53
'Siz su garibe yetkiyi verin, ha ondan sonra gorun dolarla faizle enflasyonla nasil mucadele edilir'
'baskanlik sistemi bir gelsin ucusa gececegiz'
Beğendim (19) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86149)
15 Ekim 2021 Cuma 11:15
13 senedir almanyadayim ekmek 1 euro halende 1 euro trde bu tur seyler normal herkes kafasina gore takiliyo
Beğendim (18) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86146)
15 Ekim 2021 Cuma 09:42
çok saçma bir başlık olmuş. Ekmeğe ZAM demek vatan hainliği sayılmalı. Olması gereken başlık ''Obeziteye Son'' halkımız artık daha sağlıklı beslenecek. Ekmek yerine karides, havyar, ejder meyvesi ...... tarzı gıdalar ile beslenilmesi.
Beğendim (16) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86143)
15 Ekim 2021 Cuma 09:27
Vatan için bayrak için milli duygular için gerekliydi biraz anlayışlı olalım dış güçler var almanya bizi kıskanıyor
Beğendim (20) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86139)
15 Ekim 2021 Cuma 06:05
İnsanları kuru ekmeğe muhtaç ettiler. Bunlar daha iyi günlerimiz daha neler göreceğiz neler
Beğendim (34) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86138)
15 Ekim 2021 Cuma 04:13
Utanmadan çevre illere göre çok düşük diyorlar. O zaman 10 lira yapın rahatlayın Allah korkmazlar
Beğendim (29) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86136)
15 Ekim 2021 Cuma 02:28
Vatandaş bir tek ekmek zammına tepki gösteriyor neden diğer zamma bu kadar tepkili değil yoksa gözünüz fırıncıyı mı kesiyor. Yağa neden tepki yok ve ya enerji zamlarına. Say say bitmez zamlar.
Beğendim (24) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86176)
16 Ekim 2021 Cumartesi 01:28
@Misafir Kullanıcı Halk düşünüyor mu esnafı un 210 tl kiralar uçtu haberin var mı dünyadan senin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86157)
15 Ekim 2021 Cuma 13:03
@Misafir Kullanıcı belliki fırıncısın
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86148)
15 Ekim 2021 Cuma 11:10
@Misafir Kullanıcı sende fırıncı olarak 420 gr mı bahane edip zam yapma kardeşim 360 gr neyimize yetmiyor amacınız halkı düşünmek değil para kazanmak
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86133)
14 Ekim 2021 Perşembe 23:24
3.50 kuruş olan pide gerçekten 420 gram mı ? madem 420 gramsa denetimler yapılsın.gramajı düşüren fırınlara ağır para cezası verilmeli. 1 liralık zammı az görüyor fırıncılar. Allahtan korkun. nüfusu kalabalık aileler günde 10 ekmek alanda var. 10 ×3.5 günde 35 lira. ayda 1000 liranın üstü.asgari ücretli maaşının nerdeyse yarısını ekmeğe verecek. emeği geçen herkesi Allaha havale ediyorum.
Beğendim (16) Beğenmedim (0)Cevapla
21.01.2022
22:11
Karlı yollar genç hasta için aşıldı
Karlı yollar genç hasta için aşıldı
Bingöl'de UMKE, mezrada rahatsızlanan ancak kar nedeniyle yolların kapalı olmasından dolayı mahsur kalan genç için yolları aştı, hastaya ulaştı.
21.01.2022
17:18
UMKE, köyde mahsur kalan hastayı kurtardı
UMKE, köyde mahsur kalan hastayı kurtardı
Bingöl genelinde etkili olan kar yağışı ve tipi nedeniyle 2 gündür köylerine ulaşım sağlanamayan hasta için harekete geçen UMKE, 5 saatlik yoğun uğraşlar sonucu hastayı kurtardı.
21.01.2022
17:17
Belediyenin karla mücadelesi sürüyor
Belediyenin karla mücadelesi sürüyor
Kar kalınlığının 1 metreyi aştığı Bingöl'de belediye ekipleri, gece gündüz demeden karla mücadele ediyor.
21.01.2022
17:16
Havalimanında KADES tanıtıldı
Havalimanında KADES tanıtıldı
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı personelinde havalimanında vatandaşlara KADES uygulaması tanıtıldı.
21.01.2022
17:15
159 köy yolu ulaşıma açıldı
159 köy yolu ulaşıma açıldı
Bingöl'de kar nedeniyle kapanan 159 köy yolu ulaşıma açıldı, kapalı bulunan diğer köy yollarının açılması için çalışmalar sürüyor.
21.01.2022
17:14
AKUT, hasta için seferber oldu
AKUT, hasta için seferber oldu
Bingöl AKUT Birimi, Sancaklı köyünde rahatsızlanan vatandaş için karlı yolları aştı, hastaya ulaştı.
21.01.2022
17:13
`Karla Mücadele Çalışmaları Yetersiz` iddiası
'Karla Mücadele Çalışmaları Yetersiz' iddiası
İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, il ve ilçe belediyeleri ile özel idare ekiplerinin karla mücadelede yetersiz kaldığını söyledi.
21.01.2022
17:12
Uzman Eller Projesi Kapsamında Hibe Desteği
Uzman Eller Projesi Kapsamında Hibe Desteği
Kırsal Kalkınmada Uzman Eller Projesi kapsamında 100 bin TL'ye kadar hibe desteği verilecek. Başvurular 28 Şubat 2022 tarihine kadar yapılabilecek.
21.01.2022
17:11
JAK timleri, 414 olaya müdahale etti
JAK timleri, 414 olaya müdahale etti
Bingöl'deki Hesarek Kayak Merkezi'nde görevli JAK timleri yaralanma, mahsur kalma gibi toplamda 414 olaya müdahale etti.
21.01.2022
17:10
Havalimanındaki şüpheli çantaları `onlar` kontrol ediyor
Havalimanındaki şüpheli çantaları 'onlar' kontrol ediyor