Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2020 Çarşamba
°C

İmar planına aykırı taleplere ret | HABER YORUMLARI

Bingöl Belediye Meclisi geçtiğimiz gün yaptığı toplantıda mevcut imar planına aykırı olarak bulunan talepleri oy çokluğuyla reddetti.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48642)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 18:03
İmar izni verilirken bence en onemli olan sey halkin mutlulugudur. Mesela evimizin karsisinda yapilacak olan bina benim güneşimi engellememelidir, kapimin önü park alani, hali saha gibi çocuk gurultusuyle rahatsiz edilmemelidir, balkonlar 3-5 mt birbirine yaklastirilmis bircok yerde. insan artik.ne dogadan fayda goruyor ne komsudan. Belediyenin en buyuk oncelikleri halkin mutlulugu olmalidir.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48620)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 10:17
Deveye boynun eğri, demişler; nerem doğru ki, demiş.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48619)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 10:15
Bu saatten sonra neyin kafası bu her yer bitti gitti neyi düzeltmeyi düşünüyorsunuz öncelikle gidin 11 kat verilen yerleri yıkon sonra gelin bunları düzeltin. İmara göre Kültür mahallesi de 5 kat. Yarın Bi gün oraya da başlayacaksınız asma kat veya 6. Katı yapmaya çalısırsanız bu millet size izin vereceğini mi sanıyorsunuz. Kötü günler geride kaldı sora daha kötü günlerde el mi yaman bey mi görüşeceğiz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48613)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 04:47
Karşıyaka mahallesi kat ticari alan meselesi ne oldu binalar boş bekliyor millet
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48592)
09 Ağustos 2019 Cuma 18:29
erdal hoca inanki bu sen değilsin millet yücel başkanı arar oldu bu kadar milleti sıkmaya gerek varmı yatırımcıyı burdan kaçırmak için başka ne planınız var beklemedeyiz aynı zamanda bu krizde suya zam ulaşıma zam yazık bu millete size oy verdi hatamı etti
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48639)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 16:41
@Misafir Kullanıcı yüceli aramakmı Allah şifa versin..
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48590)
09 Ağustos 2019 Cuma 18:20
millete ne faydası olacak zarar verecek sadece boş işler
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48558)
09 Ağustos 2019 Cuma 09:27
Bingöldeki müteahhitlere Allah yardım etsin. Sıkıntılarına bakılınca hem eski hem yeni yönetim hepsini oyuna getirmiş. Ama bu sadece bingöl gibi küçük yerlerde olur batıda adam bi dava açar eskiyide yeniyide ekmeğe muhtaç eder
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48638)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 16:38
@Misafir Kullanıcı müteahitleremiiiiiiii
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48550)
09 Ağustos 2019 Cuma 08:14
10 numara 10 yıldız**********
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48547)
09 Ağustos 2019 Cuma 08:06
Allah razı olsun.İmardaki bu uygulama bingöl'ü her anlamda şaha kaldırır.her alandaki olumsuzluk telafi edilir ama imarın telafisi yoktur.hiç kimse yanında olmazsa bile Allah var yeter.zaten işine gelmeyenler eleştiri yapıyor.Bingöl'de bir ilk olacak bu uygulama kişi gözetmeden sistemli çalışma.Allah devamını getirsin.Allah yardımcın olsun.
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Nasır Olcak (@durbakalim_hele)
09 Ağustos 2019 Cuma 07:36
Umarım eşe dosta meclis kararları ile farklı uygulamalar yapılmaz.ticari olmayan imar komisyonun olumlu görüşü ile grup çoğunluğu Akp de diye onaylanıp verilecez
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
22.01.2020
17:49
Hayvan hastanesi hazır!
Hayvan hastanesi hazır!
Bingöl Üniversitesi tarafından Sancak -Adaklı Karayolu 3'üncü kilometresinde yapılan tam donanımlı Hayvan Hastanesi tamamlandı. Hastanenin açılışının önümüzdeki haftalar içinde olacağı öngörülüyor.
22.01.2020
17:48
Yatırımcılara destek verilecek
Yatırımcılara destek verilecek
FKA, 6'ıncı bölgede yer alan Bingöl'de asgari 500 bin TL'lik yatırım yapılması durumunda teşvik belgesi verileceğini ve bu belge sayesinde yatırımcıların avantajlı olacağını açıkladı. İşte o detaylar...
22.01.2020
17:47
Karlıova`da soğuk hava etkili oldu
Karlıova'da soğuk hava etkili oldu
Bingöl'dün Karlıova ilçesinde hava sıcaklıklarının gece eksi 15'lere kadar düşmesiyle çatılarda buz sarkıtları oluştu, çeşmeler donmaya başladı.
22.01.2020
17:46
Emektar okul yıkılıyor!
Emektar okul yıkılıyor!
1982 yılında eğitim hayatına başlayan Genç Servi Şehit Ali Kalan Yatılı Bölge Ortaokulu ihtiyacı karşılayamamasından dolayı yıkılacak ve yeniden yapılacak.
22.01.2020
17:45
Jandarmaya Güvenli İnternet Kullanımı semineri
Jandarmaya Güvenli İnternet Kullanımı semineri
Bingöl Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmet İl Müdürlüğü tarafından İl Jandarma Komutanlığı'nda Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımı seminerleri devam ediyor.
22.01.2020
17:44
Dikilen fidanların yüzde yüzü tuttu
Dikilen fidanların yüzde yüzü tuttu
Bingöl'de Geleceğe Nefes Seferberliği kapsamında dikilen fidanların yüzde 100'ü tuttu.
22.01.2020
17:43
Bekçiler için teklif sunuldu!
Bekçiler için teklif sunuldu!
AK Parti Grup Başkanvekili Mehmet Muş, çarşı ve mahalle bekçilerine halka yardım, vatandaşlardan kimlik sorabilme ve adli görevler verilmesini de içeren kanun teklifini TBMM Başkanlığına sunduklarını bildirdi.
22.01.2020
17:42
Ara tatili dolu dolu geçiyorlar
Ara tatili dolu dolu geçiyorlar
Okulların ara tatile girmesiyle kayak öğrenmek isteyen öğrenciler, Yolçatı ve Hesarek tesislerinde hem eğitim alıyor hem ara tatili eğlenerek geçiriyor.
22.01.2020
17:41
Spor tırmanışları temel seviye eğitimleri başladı
Spor tırmanışları temel seviye eğitimleri başladı
Dalgıçlık federasyonu ve Kuzey yüzü dağcılık ve doğa sporları arama kurtarma derneği tarafından, Spor tırmanışları temel seviye eğitimleri başladı.
22.01.2020
17:40
Kırmo için kareografi yapılacak
Kırmo için kareografi yapılacak