Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
23 Ocak 2020 Perşembe
°C

İmar planına aykırı taleplere ret | HABER YORUMLARI

Bingöl Belediye Meclisi geçtiğimiz gün yaptığı toplantıda mevcut imar planına aykırı olarak bulunan talepleri oy çokluğuyla reddetti.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48537)
09 Ağustos 2019 Cuma 06:57
What? Kentsel dönüşüm? Oda ne?
Beğendim (5) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48530)
08 Ağustos 2019 Perşembe 23:37
Belediyenin haline sadece gülüyorum tam bir komedi
Beğendim (8) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48528)
08 Ağustos 2019 Perşembe 23:13
Kentsel dönüşüm işi yalan mı oldu yine? 2 evimizi yıktınız tek kira verdiniz, onu da 2017 bedeliyle 535 tl ödediniz, 500 liraya kira mı kaldı memlekette? Onu da 3-4 ayda bir gecikmeli ödediniz, ve hala bir gelişme yok. Bu halk oy istediniz de oy mu vermedi, destek istediniz de destek mi vermedi? Bu halk size ne etti de bu zulmü onlara layık gördünüz?
Beğendim (8) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48527)
08 Ağustos 2019 Perşembe 22:48
Kültür mah. kentsel dönüşüm projesi ne oldu ?
Beğendim (7) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48567)
09 Ağustos 2019 Cuma 12:15
@Misafir Kullanıcı Yalan oldu,bunlarda orayı yapacak kapasite yok.gelir gelmez memleketi kör düğüm ettiler
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
22.01.2020
17:49
Hayvan hastanesi hazır!
Hayvan hastanesi hazır!
Bingöl Üniversitesi tarafından Sancak -Adaklı Karayolu 3'üncü kilometresinde yapılan tam donanımlı Hayvan Hastanesi tamamlandı. Hastanenin açılışının önümüzdeki haftalar içinde olacağı öngörülüyor.
22.01.2020
17:48
Yatırımcılara destek verilecek
Yatırımcılara destek verilecek
FKA, 6'ıncı bölgede yer alan Bingöl'de asgari 500 bin TL'lik yatırım yapılması durumunda teşvik belgesi verileceğini ve bu belge sayesinde yatırımcıların avantajlı olacağını açıkladı. İşte o detaylar...
22.01.2020
17:47
Karlıova`da soğuk hava etkili oldu
Karlıova'da soğuk hava etkili oldu
Bingöl'dün Karlıova ilçesinde hava sıcaklıklarının gece eksi 15'lere kadar düşmesiyle çatılarda buz sarkıtları oluştu, çeşmeler donmaya başladı.
22.01.2020
17:46
Emektar okul yıkılıyor!
Emektar okul yıkılıyor!
1982 yılında eğitim hayatına başlayan Genç Servi Şehit Ali Kalan Yatılı Bölge Ortaokulu ihtiyacı karşılayamamasından dolayı yıkılacak ve yeniden yapılacak.
22.01.2020
17:45
Jandarmaya Güvenli İnternet Kullanımı semineri
Jandarmaya Güvenli İnternet Kullanımı semineri
Bingöl Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmet İl Müdürlüğü tarafından İl Jandarma Komutanlığı'nda Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımı seminerleri devam ediyor.
22.01.2020
17:44
Dikilen fidanların yüzde yüzü tuttu
Dikilen fidanların yüzde yüzü tuttu
Bingöl'de Geleceğe Nefes Seferberliği kapsamında dikilen fidanların yüzde 100'ü tuttu.
22.01.2020
17:43
Bekçiler için teklif sunuldu!
Bekçiler için teklif sunuldu!
AK Parti Grup Başkanvekili Mehmet Muş, çarşı ve mahalle bekçilerine halka yardım, vatandaşlardan kimlik sorabilme ve adli görevler verilmesini de içeren kanun teklifini TBMM Başkanlığına sunduklarını bildirdi.
22.01.2020
17:42
Ara tatili dolu dolu geçiyorlar
Ara tatili dolu dolu geçiyorlar
Okulların ara tatile girmesiyle kayak öğrenmek isteyen öğrenciler, Yolçatı ve Hesarek tesislerinde hem eğitim alıyor hem ara tatili eğlenerek geçiriyor.
22.01.2020
17:41
Spor tırmanışları temel seviye eğitimleri başladı
Spor tırmanışları temel seviye eğitimleri başladı
Dalgıçlık federasyonu ve Kuzey yüzü dağcılık ve doğa sporları arama kurtarma derneği tarafından, Spor tırmanışları temel seviye eğitimleri başladı.
22.01.2020
17:40
Kırmo için kareografi yapılacak
Kırmo için kareografi yapılacak
Geçtiğimiz günlerde hayatını kaybeden Bingölspor sevdalısı Kırmo lakaplı Ahmet Beyboğa için kareografi yapılacak.