Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
02 Aralık 2020 Çarşamba
3 °C Çok bulutlu

Kovalar: Kısır döngülü muhalefet anlayışımız yoktur | HABER YORUMLARI

DEVA Partisi İl Başkanı Mikail Kovalar; ' Partimizin kısır döngüler ile gerçekleşen bir muhalefet anlayışı yoktur ve olmayacaktır. Bizler de nadide şehrimiz Bingöl için elimizden gelenin fazlasını yapmaya hazırız.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63469)
19 Ekim 2020 Pazartesi 23:54
helal olsun size. yıllardır çizgisi değişmeyen birisiniz. yapılan yorumlara baktım da boş boş yazanlara ve düşünenlere hiç aldırmayın. siyaset çirkin ama kişiye göre değişir.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63502)
20 Ekim 2020 Salı 16:58
@Misafir Kullanıcı hangi yıllıar bu parti kurulalı 6 ay oldu
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63458)
19 Ekim 2020 Pazartesi 20:33
KEŞKE DERDİNİZ HİZMET OLSAYDI KOLTUK SEVDALARI
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63434)
19 Ekim 2020 Pazartesi 08:44
deva partisi bingöldeki adını twitter deva partisi olarak değişirse daha iyi olur. Tweet atarak memleketi dizayn etmeye çalışan kim varsa bu partide yerini almış ALİ BABACANı seviyorum şahsı için oy veririm ama bu kardeşlerimizde kendilerine bir çeki düzen versinler
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63426)
19 Ekim 2020 Pazartesi 07:09
Sizi yıkım ekibisiniz derdiniz iktidar değil yıkım ekibi
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63417)
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:41
Bir umut işe girişmişsiniz de şansınız yüzer sıfır kardeşim. bölük pörçük değil de tek muhalefet olarak belki ...
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63415)
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:36
Başarılar dilerim
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63408)
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:05
Ali Babacan bilgili birikimli dürüst iyi temiz düzgün beyefendi adam. Ama millete bağıran çağıran çalan lazım.
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63407)
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:05
Her derde deva. Birde meyva tabağı sunsa, feyzinin vekillere sunduğu baldan daha makbul olur
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63403)
18 Ekim 2020 Pazar 21:42
En büyük handikapınız kadrolarınızın AKP geçmişi.orda öğrendiklerini burda uyguluyorlar.Türkiyenin İkinci bir AKP ye ihtiyacı yok.hatta çoğunun kafası halen orda.de bir yöneticiniz AKP tavuğu baş tutsa hemen sosyal medyadan geçmiç olsun dileği.lütfen kendiniz olun
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63394)
18 Ekim 2020 Pazar 20:11
Kim bu diye sordum 30 li yaşlarda gitmediği parti kalmadı dediler bu ne hız helal olsun dedim hırslı çocuk dedim.Kayinlarin yanında esnaf olmaya çalışan diyer taraftan siyaset zor gelir ama hırsına hayran kaldım...Genç ve dinamik biri...Ama bu partide harcanır sanırım
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
01.12.2020
16:18
Sağlık Bakanlığı sözleşmeli personel alacak
Sağlık Bakanlığı sözleşmeli personel alacak
Sağlık Bakanlığı, KPSS sonucuna göre ÖSYM tarafından yapılacak merkezi yerleştirme ile 7 bini hemşire olmak üzere 12 bin sözleşmeli sağlık personeli alacak.
01.12.2020
16:17
Sınavlar ertelendi!
Sınavlar ertelendi!
Milli Eğitim Bakanlığı, 5 Aralık 2020 Cumartesi ve 6 Aralık 2020 Pazar günü yapılacak olan açık öğretim ortaokulu ve lisesi sınavlarının ertelendiğini açıkladı.
01.12.2020
16:16
Bingöl`de 24 Bin TL`lik maske cezası!
Bingöl'de 24 Bin TL'lik maske cezası!
Bingöl'de Covid-19 denetimlerinde maske takmayanlara toplamda 24 bin 300 TL idari para cezası kesildi.
01.12.2020
16:15
Kış lastiği mesaisi başladı
Kış lastiği mesaisi başladı
Kış lastiği zorunluluğu uygulamasının başlaması oto lastikçilerde yoğunluğa neden oldu. Sürücüler, sabah erken saatlerden itibaren lastik değiştirmek için sıraya girdi.
01.12.2020
16:14
Otomobil dereye uçtu! 1 yaralı
Otomobil dereye uçtu! 1 yaralı
Bingöl'de hafif ticari araç kontrolden çıkarak dereye uçtu, sürücü yaralandı.
01.12.2020
16:13
Ekonomiye 24 milyonluk katkı!
Ekonomiye 24 milyonluk katkı!
DSİ 9. Bölge Müdürlüğü dahilindeki Bingöl'de 18 bin 752 dekar arazide yapılan sulu tarım kapsamında 2020 birim fiyatları ile ülke ekonomisine 24 milyon 375 bin TL katkı sağlandığı bildirildi.
01.12.2020
16:12
`Memur için yeni bir düzenlemeye ihtiyaç var`
'Memur için yeni bir düzenlemeye ihtiyaç var'
Türkiye Kamu Sen Bingöl İl Başkanı Sedat Dursun, 'Yakında başlayacak bütçe maratonu ile birlikte TBMM'de bir 'Memur Paketi' hazırlanmasını istiyoruz. Bu paketle, yaşadığımız ekonomik sıkıntıları giderecek bir düzenlemeye ihtiyacımız vardır.'
01.12.2020
16:11
Çağrılara 7 dakikada ulaşılıyor!
Çağrılara 7 dakikada ulaşılıyor!
112 Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle bir açıklama yapan İl Sağlık Müdürü Gündoğdu: 'Bingöl'de 2019 yılında 27 bin 868 hasta ve yaralıya 112 Acil Sağlık Hizmeti sunulmuşken, 2020 yılı Kasım ayı sonu itibariyle bu sayı 36 bin 193'i bulmuştur. İl genelinde acil çağrılara ulaşma süremiz ise ortalama 7 dakikadır.'
01.12.2020
16:10
Genç Garajı açılışa hazırlanıyor
Genç Garajı açılışa hazırlanıyor
Genç ilçesi Yenisu Caddesinde 5 dönümlük alanda yapımı tamamlanan minibüs garajında çevre düzenleme çalışmalarının ardından sıcak asfalt çalışması gerçekleştirildi.