Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Yağmur

Sağlar; 'Ne yaparlarsa yapsınlar başaramayacaklar' | HABER YORUMLARI

Bingöl Online ziyaretinde gündeme dair değerlendirmelerini paylaşan AK Parti İl Başkanı Sağlar, muhalefetin, iktidarı zayıf gösterme çabalarına atıfta bulundu; 'Muhalefetin çabaları beyhudedir! Ne yaparlarsa yapsınlar başaramayacaklar, bizleri milletimize hizmet yolundan vazgeçiremeyecekler. AK Parti bu ülkenin teminatıdır, geleceğin umududur. Bizler sahadayız' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85713)
24 Eylül 2021 Cuma 07:51
tipis tipis gidecekseniz. hepimiz biliyoruz rant koltuklarinizi birakmamak icin, her turlu cirkefligi yaparsiniz ama sirca kosklerinizden azcik kafayi uzatip bizi, yani halki gorebilseydiniz coktan 'abbas yolcu'oldugunuzu anlardiniz!
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85709)
24 Eylül 2021 Cuma 00:28
AKP milleti ötekileştirmek, bölmekten, fakirleştirmekten, kardeşi kardeşe düşman etmekden, eğitimsizlikden, yobazlaştırmakdan, cahil kesim yetişmek istemekden başka bişey yapmamaktadır.
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85704)
23 Eylül 2021 Perşembe 23:37
Gül bakalım muhalefet gümbür gümbür halkın desteğiyle geliyor medyanın görmek istemediği sokak röportajlarını dinle izle anlarsın Halk ağır ekonomik krizden boğuldu. Siz torpillerle geçinin bakalım.
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85703)
23 Eylül 2021 Perşembe 23:09
Millet aç sizin tuzunuz kuru. Boş laflara karnımız tok.
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85725)
24 Eylül 2021 Cuma 15:54
@Misafir Kullanıcı her gün kuru kalmaz illaki birgün nem çeker islanacak
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
30.11.2021
16:21
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Engelli ve eski hükümlü vatandaşların kendi işlerini kurmalarını amaçlayan hibe destek programına başvurular 3 Aralık'ta son bulacak.
30.11.2021
16:20
`Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır`
'Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır'
Hak-İş Bingöl İl Başkanı Abdülmecit Akdemir: 'Asgari ücret, işçi ve ailesinin günün ekonomik ve sosyal koşullarına göre insanca yaşamasını mümkün kılacak, insanlık onuruyla bağdaşacak bir ücrettir. Bu yönüyle asgari ücret, insanın yaşaması ve varlığını sürdürebilmesi için gerekli olan asgari gelir kaynağıdır.'
29.11.2021
15:35
TKK Market`in 574`üncü şubesi Bingöl`de açıldı
TKK Market'in 574'üncü şubesi Bingöl'de açıldı