Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Mart 2021 Cumartesi
2 °C Açık

Solhanspor taraftarının Efeler Ligi coşkusu | HABER YORUMLARI

TVF 1.ligde mücadele eden Solhanspor, liglerin mevcut haliyle tescillenmesinin ardından Efeler Ligine yükseldi. Yönetim ve taraftar grubu, ilçeden Bingöl merkeze kadar araç konvoyuyla kutlama yaptı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58775)
26 Mayıs 2020 Salı 16:28
Solhan spor bence dünya tarihe altın harflerle yazabilir o ruh var...maçlar solhan da yönetim solhanda olmak maksadıyla..bingolun sevdası solhan gibi olmaz solhaninkide Bingöl gibi olmaz..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58483)
14 Mayıs 2020 Perşembe 02:21
BİZ SOLHAN'LI TARAFTARLAR OLARAK, 3000 KİŞİLİK ÇOK AMAÇLI KAPALI SPOR SALONUN İLÇEMİZE ACİLEN YAPILMASI VE SİZDEN BUNU HABER SİTENİZDE PAYLAŞILMASINI BEKLİYORUZ... (Bu Sene Son Sene Olmasın)
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58455)
13 Mayıs 2020 Çarşamba 11:57
KÜLÜBUN İLK KURUCUSU VE HALEN YÖNETİM KURULU ÜYESİ OLMAKTAN GURUR DUYDUĞUM SOLHAN SPOR A EFELER LİGİNDE BAŞARILAR DİLERİM . ACİLEN SOLHANDA 3000 KİŞİLİK SPOR SALONUN YAPILMASI LAZIM GENÇLERİMİZLE NE KADAR ÖVÜNSEK AZDIR TEBRİKLER SOLHAN
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58451)
13 Mayıs 2020 Çarşamba 10:53
Solhan spor voleybol oyuncuları başta olmak üzere tüm yönetici ve temsilcileri tebrik ediyorum başarıların devamını diliyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58438)
13 Mayıs 2020 Çarşamba 02:36
Bir Şanlıurfalı olarak Haliliye Spora ve Solhan Spora Basarilar dilerim...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58422)
12 Mayıs 2020 Salı 17:53
Solhan spor hak ettiği yerde tebrikler
Maçlar Solhan da oynamalı
Muazzam taraftarımız var . Bingöl de oynanacak olursa Solhan spor kapanır.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58421)
12 Mayıs 2020 Salı 17:10
Muş ilinde ikamet eden bir bingöllü olarak solhan sporun başarısını kutluyorum tebrikler ...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58411)
12 Mayıs 2020 Salı 08:05
Sporda Koskoca bir şehrin yıllardır yakalıyamadıgı bir başarıyı küçük bir ilçe başardı helal olsun sonuna kadar destekliyoruz, şimdi Fenerbahçe galatasaray düşünsün!
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58410)
12 Mayıs 2020 Salı 07:16
solhan sporu ederim ama bence solhan sporu solhanlılar yönetmeli.bingöllü yöneticiler yönetirse işimiz yaş 3 ay sonra solhan spor kapanır
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58405)
12 Mayıs 2020 Salı 01:51
Gururumuz solhanspor. Bir Bingöllü olarak gurur duydum. Başarılar..
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
05.03.2021
16:46
Bir dönem hastanenin 3`te 2`si doluydu
Bir dönem hastanenin 3'te 2'si doluydu