Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Mart 2021 Cumartesi
1 °C Açık

Solhanspor taraftarının Efeler Ligi coşkusu | HABER YORUMLARI

TVF 1.ligde mücadele eden Solhanspor, liglerin mevcut haliyle tescillenmesinin ardından Efeler Ligine yükseldi. Yönetim ve taraftar grubu, ilçeden Bingöl merkeze kadar araç konvoyuyla kutlama yaptı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58404)
12 Mayıs 2020 Salı 00:59
Solhan sporumuza efeler liginde başarılar dilerim. Yolunuz açık olsun. Bingol merkezden şirin ilçemize saygılar ......
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58403)
12 Mayıs 2020 Salı 00:27
Sevincimizi anlatmaya kelimeler yetmez. Şükürler olsun bu güzel günleri görüp yaşadığımıza.
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58402)
12 Mayıs 2020 Salı 00:20
EFELER LİGİNE YÜKSELEN SOLHANSPOR 'URUMUZU TEBRİK EDİYORUZ. PANDEMİ HASTANELERİNDE OLDUĞU GİBİ SOLHAN'IMIZA DA ACİLEN EN AZ 3000 KİŞİLİK ÇOK AMAÇLI BİR KAPALI SPOR SALONUN YAPILMASI GEREKİYOR. Saygılar...
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58400)
11 Mayıs 2020 Pazartesi 23:51
Tebrikler solhanspor,ben inanıyorum ki futbolda da ilkleri yaşatacaklar
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58397)
11 Mayıs 2020 Pazartesi 21:58
Efeler ligine yükselen Solhan Voleybol takımımızı tebrik eder başarıların devamını dilerim.
Beğendim (23) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58396)
11 Mayıs 2020 Pazartesi 21:51
Tebrikler Solhanspor
Beğendim (22) Beğenmedim (3)Cevapla
05.03.2021
16:46
Bir dönem hastanenin 3`te 2`si doluydu
Bir dönem hastanenin 3'te 2'si doluydu