KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Şubat 2023 Pazartesi
-1 °C Kar

Sözen,'Türkiye düşmanlarına karşı Cumhurbaşkanımıza destek vereceğiz' | HABER YORUMLARI

Şehit Aileleri ve Güvenlik Korucuları Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen,'Türkiye düşmanlarına karşı, emri Amerika'dan alanlara karşı, İsveç'te Kuran- Kerimi yakanlara karşı Cumhurbaşkanımıza destek vereceğiz' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97652)
25 Ocak 2023 Çarşamba 04:43
Mikrofon elinize hiç yakışmamış. Biz sizi daha çok elinizdeki silahlarla hatırlayacağız. Bu milleti düşünüyorsanız aklınızdan geçenleri sakın hayata geçirmeyin.
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97650)
24 Ocak 2023 Salı 23:11
Bu kadar parayi nerden buluyorsun Allah askina.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97647)
24 Ocak 2023 Salı 20:23
Allah muhafaza bunun milletvekili olması Bingöl için büyük hayal kırıklığı olur hem ziyanın hemde diğer tüm milletvekili adaylarının amacı kesinlikle Bingöle hizmet etmek değildir maksat makam mevki sahibi olmak zenginleşmek ve lüks hayat yaşamak ben kesinlikle oy vermeyecem..
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97645)
24 Ocak 2023 Salı 17:11
Kendini ne zannediyor bu yaratık. işine bak. Cevdeten kurtulduk derken Bi 10 senede seni çekemez bu hallk zaten yanmışiz yanacagimiz kadar. Sen nereden çıktın
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97642)
24 Ocak 2023 Salı 11:50
SN. Abdurrahman ANIK 'ı Unutmayın.
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97640)
24 Ocak 2023 Salı 01:25
Allah korusun inşallah sana yer vermezler bu iş dernek vakıf başkanlığına benzemez sen ordan dewamke
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97629)
23 Ocak 2023 Pazartesi 18:59
Bir sen eksiktin
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97626)
23 Ocak 2023 Pazartesi 16:56
Seçim geldi başladı artık din iman naralarina.dine imana kurban olun siz sizin din imanla alakanız yok
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97625)
23 Ocak 2023 Pazartesi 16:53
Menfeatçi seni oy moy yok size bu boş laflar karın doyurmuyor.git bunları kendi şakşakcilarina anlat
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_97622)
23 Ocak 2023 Pazartesi 14:01
SEÇİM YAKLAŞTI HERKES PİYASADA
Beğendim (26) Beğenmedim (0)Cevapla
06.02.2023
06:15
DEPREM BİNGÖL`DE DE HASARA NEDEN OLDU
DEPREM BİNGÖL'DE DE HASARA NEDEN OLDU
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Birkaç ilçemizde ufak çatlak ihbarları var onun ötesinde çok şükür büyük bir ihbar tarafımıza henüz ulaşmadı. Ekiplerimiz sahada tarama yapıyorlar şu an.'
05.02.2023
18:28
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl'deki etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle ardı ardına uyarılarda bulunan Bingöl Valiliği, tipi uyarısında bulunurken soba zehirlenmelerine karşı tedbirli olunmasını da istedi!
05.02.2023
17:10
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteoroloji Elazığ Bölge Müdürlüğü, Bingöl'ün de içinde bulunduğu bölge illeri için çığ uyarısı yaptı.
05.02.2023
17:10
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Bingöl'de etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi, çatılarda oluşan buz sarkıtlarını temizlerken bir de uyarıda bulundu; 'Çatılarda biriken ve tabanı buzlanan kar kütlelerine ve buz sarkıtlarına karşı hem yayaların hem de araç sahiplerinin tedbirli olmasını diliyoruz'.'
05.02.2023
17:03
Barolardan Hülakü`ye destek
Barolardan Hülakü'ye destek
Türkiye Barolar Birliği ve 75 barodan yapılan ortak basın açıklamasında, Bingöl Barosu Başkanı Ömer Faruk Hülakü'nün hedef gösterildiği belirtilerek, 'Bu hedef gösterme girişimlerinin hala devam ediyor olmasının en temel sebebi şüphesiz ki cezasızlık kültürüdür'denildi.
05.02.2023
16:52
BİNGÖL`DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
BİNGÖL'DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
Bingöl'de devam eden olumsuz hava koşulları nedeniyle eğitime Pazartesi ve Salı günü ara verildiği açıklandı.
05.02.2023
16:41
TİMBİR`den BİK Tepkisi!
TİMBİR'den BİK Tepkisi! 'Seçim öncesi büyük zarar verir!'
İnternet Sitelerine resmi ilan verilmesine yönelik yönetmelik Basın İlan Kurumu tarafından hazırlanarak resmi gazetede yayınlandı. Şartlara ilişkin değerlendirmede bulunan Türk İnternet Medya Birliği Başkanı Süleyman Basa: 'İnternet Haberciliğinin ruhuna aykırı şartlar var. TBMM ve Cumhurbaşkanlığı iradesi yok sayıldı. Seçime giderken milli ve yerli Anadolu internet medyasına reva görülen bu uygulama, büyük zarar verir' dedi.
05.02.2023
15:49
‘Tecrübe Paylaşımı Paneli` yapıldı
'Tecrübe Paylaşımı Paneli' yapıldı
Bingöl Üniversitesi tarafından düzenlenen 'Tecrübe Paylaşımı Paneli' yapıldı. Rektör Prof. Dr. İbrahim Çapak'ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen panele; İstanbul Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mahmut Ak, İstanbul Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Levent Şahin ve İstanbul Üniversitesi Genel Sekreteri Metin Küçük panelist olarak katıldı.