Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Kasım 2019 Cuma
°C

Yılmaz: Mücadeleye Kararlılıkla Devam | HABER YORUMLARI

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz, enflasyonun tek haneli rakamlara düşmesinin ardından enflasyon ile mücadeleye kararlıkla devam edileceğini söyledi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51086)
04 Ekim 2019 Cuma 17:38
Sen onu bana anlatma hangi ekonomik realiteye dayandıryosun.işsizlik mi indi, dövizmi düştü, üretim mi artı, ihracat mı artı
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51079)
04 Ekim 2019 Cuma 15:12
Belediye de onlarca lisans mezunu taşeron çalışan varken hiç bir vasfı olmayan lise mezunu eski meclis üyelerini Belediyeye teknisyen olarak almak en büyük adaletsizliktir. Bu alımın herkes biliyor ki liyakatin değil size olan sadakatin eseridir. Erdal bey çok hak hukuk tanıyan biriyseniz önce yücel beyin mağdur ettiği çalışanların hakkını verin.
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51074)
04 Ekim 2019 Cuma 14:56
sizin talimatınızla bingöl belediyesine eski meclis üyelerinden 3 kişi alındı ve iki kişi daha alınacak. Yücel beyi kontrol altında tutamayan ve yücel beyi başarısızlığa itmeye çalışan size SADIK meclis üyelerinizi Bingöl Halkıyla dalga geçer gibi ödüllendiriyorsunuz maşallah. Bu millet bu yaptıklarınıza rağmen hala sesiz bence daha da fazlasını yapabilirsiniz nasıl olsa herkes ram olmuş size.
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51063)
04 Ekim 2019 Cuma 12:57
Allah askina bu hukumetten once egitim saglik ulasim dan haber verin bunlar sahis islerimidir Gozlerinizden gorunmuyormu yoksa algi operasyonu yapiyorsunuz
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51151)
05 Ekim 2019 Cumartesi 05:47
@Misafir Kullanıcı Ne yani sen eğitim sağlık ulaşımın iyi olduğunu mu söylemeye çalışyosun.Bak arkadaş sen hayaller aleminde yaşıyosun.senin bingölünde doktor yok.senin eğitimin yaz boz tahtası.ulaşım dediğin müteahitlerin para götürme yandaşların şantiye alanına dönüşmüş.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51044)
04 Ekim 2019 Cuma 09:44
bakan olmuşsun senden akılı başka kimse yok her gün zam piyasa yanıyor ... bizim aklımızla alay ediyorsun nasıl olsa bütün adamlarını eniyi yerlere yerleştirmişsin ee tuzunda kuru geç bakam dalganı
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51022)
04 Ekim 2019 Cuma 07:23
Sayın vekilim zamlar nerdeyse 3 rakama çıkıyor siz enflasyonu tek rakama indirdiğinizi söyliyorsunuz Allah aşkına kendiniz inanıyormusunuz.
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51035)
04 Ekim 2019 Cuma 08:46
@Misafir Kullanıcı İnanmıyorum Ama İDARE Edin Canııım..
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50999)
03 Ekim 2019 Perşembe 21:17
Her şeye zam geliyor marketler yanıyo ama enflasyon tek haneye inyor.bunu hangi ekonomik gerçeklerle bağdaşktıryosunuz.bırakın aklımzla oynamayı.
Beğendim (17) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50998)
03 Ekim 2019 Perşembe 20:53
Siz eski kalkınma bakanı olarak bu 9.08 rakamının doğru olmadığını adınız gibi biliyorsunuz. Aylar önce ne demişti damat,ekim ayında enflasyon şöyle tek haneye düşse? Ismarlama düşüş yani yapılan zamlar ortada vatandaşın aklıyla alay edeceksiniz ve bunu bir devletin kurumunu alet edeceksiniz. Kısacası bu yapılan vatanşı ve kendinizi aldatmaktan başka bir şey değil.
Beğendim (17) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50991)
03 Ekim 2019 Perşembe 19:48
Bakan bey Bingol icin bir sanstir hem ekonomi patronu hemde hukumetin olmazsa olmazlarindandir. Allah razi olsun kendilerinden sutas hava limani cok cabuk gelisen universite orneklerden birkaci
Beğendim (3) Beğenmedim (21)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51032)
04 Ekim 2019 Cuma 08:27
@Misafir Kullanıcı Bence büyük şansızlıktır.Elazığ için şanstır.o var diye Bingöl paris oldu sanyorlar oysa tam bir hayal kırıklığı.ama senin için bir şanstır bundan eminim çünkü senin işine yarıyordur kişisel olarak.
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50982)
03 Ekim 2019 Perşembe 18:27
ENFLASYON Düşmüş Gören Varsa Bana Bildirsin !!!! İsterseniz Sıfıra İnmiş Deyin..Kim İnanır. ( Ancak Kadir İNANIR.)
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
15.11.2019
16:36
Kaleköy Barajı`na ödül verildi
Kaleköy Barajı'na ödül verildi
Çin'de düzenlenen kongrede 2019 yılı baraj inşaatlarına yön veren ve ilham kaynağı olan projeler yarışmasında en iyi proje seçilen Bingöl'deki Yukarı Kaleköy Barajı'nın ödülü verildi.
15.11.2019
16:35
Ulaştırma Bakanı Bingöl`e geliyor!
Ulaştırma Bakanı Bingöl'e geliyor!
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı M. Cahit Turhan, bir takım ziyaret ve incelemelerde bulunmak üzere Bingöl'e geliyor.
15.11.2019
16:34
`Ya kazanırım, ya tecrübe kazanırım`
'Ya kazanırım, ya tecrübe kazanırım'