Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Kasım 2019 Cuma
°C

Yılmaz: Mücadeleye Kararlılıkla Devam | HABER YORUMLARI

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz, enflasyonun tek haneli rakamlara düşmesinin ardından enflasyon ile mücadeleye kararlıkla devam edileceğini söyledi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50980)
03 Ekim 2019 Perşembe 18:04
Ağam bizimle eglenir... kasa da para kalmadı...
Beğendim (15) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50975)
03 Ekim 2019 Perşembe 17:42
Cevdet yilmaz bu ülkede eflasyonu devalasyonu faizleri Benzin Elektrik tarim döviz ve haYvanciligida saymiyorum ve bunlar sizin döneminizde olan seyler Kimi kandiriyorsunuz her tarafiniz yalan
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
15.11.2019
16:36
Kaleköy Barajı`na ödül verildi
Kaleköy Barajı'na ödül verildi
Çin'de düzenlenen kongrede 2019 yılı baraj inşaatlarına yön veren ve ilham kaynağı olan projeler yarışmasında en iyi proje seçilen Bingöl'deki Yukarı Kaleköy Barajı'nın ödülü verildi.
15.11.2019
16:35
Ulaştırma Bakanı Bingöl`e geliyor!
Ulaştırma Bakanı Bingöl'e geliyor!
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı M. Cahit Turhan, bir takım ziyaret ve incelemelerde bulunmak üzere Bingöl'e geliyor.
15.11.2019
16:34
`Ya kazanırım, ya tecrübe kazanırım`
'Ya kazanırım, ya tecrübe kazanırım'
Çözüm Okulları Genel Müdürü ve Özel Öğretim Derneği Genel Başkanı Ahmet Akça: 'Korkmadan çalışın, mücadele edin. Girişimci olun. Ya kazanırım ya da tecrübe kazanırım ruhuyla hareket edin' dedi.
15.11.2019
16:33
Gençlik Çalıştayı devam ediyor
Gençlik Çalıştayı devam ediyor
Bingöl İl Emniyet Müdürlüğü tarafından '2023 Bingöl Vizyonu' kapsamında olan Gençlik Çalıştayı etkinlikleri devam ediyor.
15.11.2019
16:32
Öğrencilere kitap desteği
Öğrencilere kitap desteği
Bingöl İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Derneği (Bingöl İHH), öğrencilere yardımcı ders kitabı dağıtımında bulundu.
15.11.2019
16:31
Bakan Yardımcısı Ersoy Bingöl`de
Bakan Yardımcısı Ersoy Bingöl'de
İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Ersoy ve Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Arif Çetin, Bingöl'e geldi.
15.11.2019
16:30
Pazar günü elektrik kesintisi olacak
Pazar günü elektrik kesintisi olacak
Fırat Edaş, 17 Kasım Pazar günü saat: 06.00 ila 10.00 arasında planlı olarak elektrik kesintisi yaşanacağını bildirdi.
15.11.2019
10:13
Uyuşturucu Operasyonu: 4 Gözaltı
Uyuşturucu Operasyonu: 4 Gözaltı
Bingöl'de jandarma ekipleri tarafından yapılan uyuşturucu operasyonunda, Çapakçur Deresi yatağında çok miktarda uyuşturucu maddesi ele geçirilirken, 4 şüpheli gözaltına alındı.
14.11.2019
17:37
`Asansörde 15 dakika mahsur kaldık`
'Asansörde 15 dakika mahsur kaldık'
Bingöl Devlet Hastanesi'ndeki asansörde dakikalarca mahsur kaldıklarını aktaran vatandaşlar: 'Asansörde bu vaziyette tam 15 dakika mahsur kaldık. Asansör içindeki arama tuşuna ve alarm tuşuna defalarca bastığım halde hiçbir yetkili gelmedi' diyerek, sorunun kısa sürede çözülmesini talep ettiler.
14.11.2019
17:36
Muhtarlara eğitim verildi
Muhtarlara eğitim verildi
Vali Yardımcısı Ali İhsan Başak Başkanlığında, kentteki muhtarlara çeşitli eğitimler verildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir
©Copyright 2017
Haberler, Fotoğraf Galerisi, Video Galerisi, Köşe Yazıları ve daha fazlası için arama yapın