Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Mart 2019 Çarşamba
-1.3 °C Açık

900 kilometre kar temizlendi | HABER YORUMLARI

Karla mücadele çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi tarafından 900 kilometre yolu kardan temizlendiği bildirildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36557)
13 Ocak 2019 Pazar 00:15
Nereyi temizlemişler acaba? Rüya görüyor olmasın bunlar. O temizlettiren ve temizleyenler gelsinler buralarda 9 cm yürüsünler bakalım temizleme var mı? Adım atacak yer yok. Bir aydır çocuklar evden çıkamıyor. Hangi temizlikten bahsettiğiniz kendileri de bilmiyorlar. Bu kadar da yalan olmaz.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36512)
11 Ocak 2019 Cuma 18:57
Ağam bizimle eyleniir!
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36507)
11 Ocak 2019 Cuma 17:33
Nasrettin hoca misalı bu kediyse ciğer nerde bu karışı caddelerse temizlenen yol nerde ....
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36505)
11 Ocak 2019 Cuma 16:13
her taraf kapalı ana caddelerde bile iki araba karşılıklı geçemiyor hangi yol bu her taraf felç tam bir saatte düz ağaçtan çarşıya geldim. Hangi yol açık siz söyleyin ??
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36503)
11 Ocak 2019 Cuma 16:07
YALAN SÖYLEMEYİN BARİ KARDEŞİM YÜRÜMEYE YOL YOK NERDE 5 GRAYDER 170 PERSONEL 10 TAŞIYICI ACABA NEREYE SAKLANDI
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36498)
11 Ocak 2019 Cuma 14:06
Gelin mahalleleri temizleyin be.. 900 km temizlemişmiş çevre ileredemi yardıma gittinizde bu rakamı tutturdunuz, yoksa 4 yolda attığınız turların mı toplamı
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36558)
13 Ocak 2019 Pazar 00:20
@Misafir Kullanıcı Hayır paşam. Bu ölçüm kafe, lokanta ve kaplıcaları gezme. Yalnış yazmışlar.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36482)
11 Ocak 2019 Cuma 09:45
Bu yazılanlar doğru değil.... madem 900km temizlenmiş Allah rızası için sayın basın mensupları buyurun mahalle mahalle dolaşın video çekin 900 km bakalım ne temizlemişler görelim tüm halk görüyor zaten ama belgeleri de olsun.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36481)
11 Ocak 2019 Cuma 08:39
ÖNERİ:özellikle ana arterlerde yapılan araç parklarından dolayı...özel idare yıkılan kısım araçlara park yeri olarak kullanılıyor yıkılan sağlık ocagı yanı milli eğitim lojmanları yeri de araç parkına açılsın araçlar 4 yola park etmesin temizlik rahat olur
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36475)
11 Ocak 2019 Cuma 08:04
İnsanların aklıyla dalga mı geçiyorsunuz hangi yol temizlenmiş hangi kaldırımda insanlar yürüyebiliyor
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36471)
11 Ocak 2019 Cuma 07:31
900 km ?? İyiymiş. Merkezde ne insanlar ne de arabalar hareket edemiyor. Bu 900 km tam olarak neresi ??
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
19.03.2019
19:47
Genç Fenerliler anıtı ziyaret etti
Genç Fenerliler anıtı ziyaret etti
Bingöl Üniversitesi Genç Fenerbahçeliler kulübü öğrencileri, 33 şehit anıtı ziyaret edip, Yasin-İ Şerif okuttu.
19.03.2019
19:46
Çiftçilere uyarı: Geç kalmadan yaptırın
Çiftçilere uyarı: Geç kalmadan yaptırın
TARSİM, buğday ürünü ve sertifikalı tohumlukları için il, ilçe ve köy bazında değişiklik gösteren son poliçe kabul tarihlerinin takip edilmesi gerektiğini ve geç kalmadan tarım sigortasının yaptırılması konusunda üreticileri uyardı.
19.03.2019
19:34
Biz Çanakkale`ye bir darülfünun gömdük
Biz Çanakkale'ye bir darülfünun gömdük
Prof. Dr. Kerim Buladı; Tarihin en trajik savaşları arasında gösterilen Çanakkale'de Bir darülfünun şehit olmuştu. Anadolu'nun dört bir yanındaki pek çok lise de iki yıl boyunca mezun veremedi.
19.03.2019
19:33
Minikler Çanakkale ruhunu canlandırdı
Minikler Çanakkale ruhunu canlandırdı
Merkez Atatürk İlkokulu 1. Sınıf öğrencileri, Çanakkale ruhunu yeniden yaşatarak öğretmenlerinden tam not aldı.
19.03.2019
19:32
Tarıma değer katanlara ödül!
Tarıma değer katanlara ödül!
İkincisinin bu yıl düzenlendiği Tarıma Değer Katanlar, Kırsal Kalkınma Günleri ve 2018 Yılı Yatırımları Toplu Açılış Programı yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Törende birçok çiftçiye ödül verildi.
19.03.2019
19:31
Bütün gayretimizle çalışacağız
Bütün gayretimizle çalışacağız
Solhan Kaymakamı Okumuş; Hizmet etmekten kıvanç duyduğumuz Yiğitharmanlı vatandaşlarımızın sorunlarını kendi sorunumuz gibi kabul ederek çözüm yollarını üretme konusunda bütün gayretimizle çalışacağız.
19.03.2019
19:30
Tabular yıkıldı, eski kalıplar geride bırakıldı
Tabular yıkıldı, eski kalıplar geride bırakıldı
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Tabular yıkıldı, eski kalıplar geride bırakıldı. Çok şükür bugün insanlar etnik, mezhebi kimlikleriyle rahat bir şekilde yaşama imkanına kavuştu. Eksiklerimiz varsa demokrasi içinde hukuk içinde o eksikleri de aşarız dedi.
19.03.2019
19:29
Göktaşının sırrı çözüldü!
Göktaşının sırrı çözüldü!
EÜ Rektörü Prof. Dr. Necdet Budak'la bilgi paylaşımında bulunan Doç. Dr. Ünsalan, nadir görülen bu gök taşının Mars ve Jüpiter arasındaki 4 Vesta asteroidinin güneyindeki kraterden 22 milyon yıl önce koptuğunu tespit ettiklerini söyledi.
19.03.2019
19:28
FKA, Bingöl`deki projelere destek verecek
FKA, Bingöl'deki projelere destek verecek