Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Ağustos 2019 Pazar
°C

900 kilometre kar temizlendi | HABER YORUMLARI

Karla mücadele çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi tarafından 900 kilometre yolu kardan temizlendiği bildirildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36557)
13 Ocak 2019 Pazar 00:15
Nereyi temizlemişler acaba? Rüya görüyor olmasın bunlar. O temizlettiren ve temizleyenler gelsinler buralarda 9 cm yürüsünler bakalım temizleme var mı? Adım atacak yer yok. Bir aydır çocuklar evden çıkamıyor. Hangi temizlikten bahsettiğiniz kendileri de bilmiyorlar. Bu kadar da yalan olmaz.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36512)
11 Ocak 2019 Cuma 18:57
Ağam bizimle eyleniir!
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36507)
11 Ocak 2019 Cuma 17:33
Nasrettin hoca misalı bu kediyse ciğer nerde bu karışı caddelerse temizlenen yol nerde ....
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36505)
11 Ocak 2019 Cuma 16:13
her taraf kapalı ana caddelerde bile iki araba karşılıklı geçemiyor hangi yol bu her taraf felç tam bir saatte düz ağaçtan çarşıya geldim. Hangi yol açık siz söyleyin ??
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36503)
11 Ocak 2019 Cuma 16:07
YALAN SÖYLEMEYİN BARİ KARDEŞİM YÜRÜMEYE YOL YOK NERDE 5 GRAYDER 170 PERSONEL 10 TAŞIYICI ACABA NEREYE SAKLANDI
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36498)
11 Ocak 2019 Cuma 14:06
Gelin mahalleleri temizleyin be.. 900 km temizlemişmiş çevre ileredemi yardıma gittinizde bu rakamı tutturdunuz, yoksa 4 yolda attığınız turların mı toplamı
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36558)
13 Ocak 2019 Pazar 00:20
@Misafir Kullanıcı Hayır paşam. Bu ölçüm kafe, lokanta ve kaplıcaları gezme. Yalnış yazmışlar.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36482)
11 Ocak 2019 Cuma 09:45
Bu yazılanlar doğru değil.... madem 900km temizlenmiş Allah rızası için sayın basın mensupları buyurun mahalle mahalle dolaşın video çekin 900 km bakalım ne temizlemişler görelim tüm halk görüyor zaten ama belgeleri de olsun.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36481)
11 Ocak 2019 Cuma 08:39
ÖNERİ:özellikle ana arterlerde yapılan araç parklarından dolayı...özel idare yıkılan kısım araçlara park yeri olarak kullanılıyor yıkılan sağlık ocagı yanı milli eğitim lojmanları yeri de araç parkına açılsın araçlar 4 yola park etmesin temizlik rahat olur
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36475)
11 Ocak 2019 Cuma 08:04
İnsanların aklıyla dalga mı geçiyorsunuz hangi yol temizlenmiş hangi kaldırımda insanlar yürüyebiliyor
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36471)
11 Ocak 2019 Cuma 07:31
900 km ?? İyiymiş. Merkezde ne insanlar ne de arabalar hareket edemiyor. Bu 900 km tam olarak neresi ??
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
16.08.2019
17:37
Sosyal Yaşam Merkezi yapılıyor
Sosyal Yaşam Merkezi yapılıyor
Bingöl Belediyesince engelli bireyler için projelendirilen ve yüzde 50 yapımı tamamlanan Sosyal Yaşam Merkezi inşaatında incelemelerde bulunan Başkan Arıkan; 'Engelli kardeşlerimiz için yeni yaşam alanları açmak, onların ve ailelerinin hayatlarını kolaylaştırmak için çalışıyoruz.'
16.08.2019
17:36
300 derecede zorlu mesai
300 derecede zorlu mesai
Bingöl'de sıcaklık 35 dereceyi bulurken, kent halkına taze ekmek üreten fırıncılar, 250- 300 derece sıcaklığa ulaşan fırının karşısında 'ekmek parası' için çalışıyor.
16.08.2019
17:35
Gençler, terörden uzaklaştırılıyor
Gençler, terörden uzaklaştırılıyor
Bingöl İl Emniyet Müdürlüğü, gençlerin terör örgütlerinin propagandasına maruz kalmasını engellemek amacıyla yürütülen sosyal sorumluluk projelerini anlattı.
16.08.2019
17:34
26 bin kişiye kurban eti ulaştırdı
26 bin kişiye kurban eti ulaştırdı
Türkiye Diyanet Vakfı, 'Kurbanını Paylaş, Kardeşinle Yakınlaş' sloganıyla Bingöl merkez, Genç ve Solhan ilçelerinde 26 bin ihtiyaç sahibine kurban sevinci yaşattı.
16.08.2019
17:33
Yerli tohumda ilk hasat yapıldı
Yerli tohumda ilk hasat yapıldı
Bingöl'de yetiştirildikleri köylerin ismiyle özdeşleşen Guldar Domatesi, Dodan Biberi, Kadran Salatalığı, Az Fasulyesinin korunması ve çoğaltılması için oluşturulan uygulama alanında ilk tohumluk ürünler hasat edildi.
16.08.2019
17:32
Kayıtsız hayvan sahiplerine ceza kesildi
Kayıtsız hayvan sahiplerine ceza kesildi
Bingöl İl Jandarma Komutanlığının hayvan hırsızlığının önlenmesi için yaptığı denetimlerde 318 küçükbaş hayvan tespit edildi. Denetimler sonrasında 16 şahıs hakkında adli işlem yapıldı.
16.08.2019
17:31
Sıcaklık, mevsim normallerine düşecek
Sıcaklık, mevsim normallerine düşecek
Meteoroloji 13. Bölge Müdürlüğü, Bingöl'de sıcaklığın mevsim normallerine düşeceği ve kuvvetli rüzgarın eseceğini bildirdi.
16.08.2019
17:30
Geleceğimizi hep birlikte inşa edelim
Geleceğimizi hep birlikte inşa edelim
Bingöl İl Derneği (BİN-İL-DER) Başkanı Atar: 'Yerelde ilimizin, genelde ülkemizin gelecek yarınlarını hep birlikte inşa edelim. İlimiz ve ülkemizin kalkınması noktasında elimizi değil, gövdemizi taşın altına koyalım.'
15.08.2019
17:51
Katliam gibi kaza: 4 ölü, 8 yaralı
Katliam gibi kaza: 4 ölü, 8 yaralı
Diyarbakır-Bingöl karayolunda sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği araç, önce önündeki otomobile ardından da karşı şeride geçerek başka bir araçla kafa kafaya çarpıştı. Olayda 4 kişi öldü, 4'ü ağır 8 kişi yaralandı. Ambulans helikopter, yaralıları almak için karayoluna iniş yaptı.