Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
11 Ağustos 2020 Salı
°C

15 günde 100 vaka!

Bingöl'de vaka sayısındaki artış, korkutmaya başladı. Son 15 gündeki vaka sayısının 100'ü aştığı öğrenildi.

03 TEMMUZ 2020 CUMA 14:20
17
5660
12
AA aa
15 günde 100 vaka!

Edinilen bilgilere göre, Bingöl'de korona virüs vakalarındaki artış korkutmaya başladı. Özellikle il dışından gelenler ve son zamanlardaki taziyeler nedeniyle sosyal mesafeye dikkat edilmemesi artıştaki en büyük neden olarak görülüyor.

15 günde 100'ü aşan vaka sayısı

Yine bu kapsamda edinilen bilgilere göre, 15 gündeki vaka sayısının 100'ü aştığı öğrenilirken, hastanelere yatan hasta sayısının ise 80'e ulaştığı öğrenildi.

Diğer vakaların karantina süreçleri ise evlerinde devam ediyor.

200'ü aştı

Pandeminin ilk olarak çıktığı Mart ayından itibaren ise kent genelindeki vaka sayılarının resmi olarak 200'ü aştığı öğrenildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60071)
07 Temmuz 2020 Salı 09:43
Evet zorunlu olmadıkça seyahat edilmemeli. Bende İstanbulda yaşıyorum. Annem Babam 65 yaş ve üzeri kategorisinde. Çok şükür hasta değilim ama gelirken yolculuk sırasıda kapmaktan ve Aileme bulaştımaktan yani taşıyıcı olmaktan kortuğum için gidemiyorum memleketime. İnsan gereke biraz düşünceli olsun. Allah sizi almaya Şıma ce xud nı vınden. Zıngurd ken. Daha ne diyeyim size.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60057)
06 Temmuz 2020 Pazartesi 23:12
Son günlerde vakaların çoğalması dışardan gelenlerin etkisi çok büyük.il dışına gitmeler gelmeler pek kontrollü değil.buna bizzat kendim şahit oldum.cocugumun rahatsızlığından dolayı sürekli dışarı gidip geliyorum.Gec saatlerde genelde elazığ bingol arası kontrol yerleri nde adamları görmüyoruz bile uyku saati herkes kontrol var bilsin.nasil olsa gelen giden yok..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60000)
05 Temmuz 2020 Pazar 05:51
Maske takmayanlara ceza var (sözde)kaldı malesef kahveler de yer Yok herkes iç içe nerde sosyal mesafe nerde kurallar nerde denetim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59994)
04 Temmuz 2020 Cumartesi 13:35
Az once disardaki dayilarin sesi geliyordu, ne koronaymis ne halmis yalan dolan milleti oyaliyorlar diyorlardi. Ah cahil memleketim ahhh
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59985)
04 Temmuz 2020 Cumartesi 06:36
tahmin etmiştim ilk başta seyahat yasağı devam etsin diye bildirmiştim oysa kafasına rüzgar gireni durdurmak zor otobüs taksitleri falan var diye bu korona bundan dolayı daha çok hortlayacak gibi bingöl e seyahat yasağı koyulsun
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59984)
04 Temmuz 2020 Cumartesi 06:32
şehir e giriş ve çıkışlar yasaklansın yolcu seyahat otobüs seferleri iptal olsun
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59973)
03 Temmuz 2020 Cuma 18:41
Bugün bir çok insanı maskesiz gördüm kendinize saygılı yoksa millete saygılı olun
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59971)
03 Temmuz 2020 Cuma 18:09
Bence olay kontrollü bagisikliga donustu..Hastanelerde yogunlugu artirmadan herkese bulasacak..Kacısımiz yok gibi...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59969)
03 Temmuz 2020 Cuma 17:39
Ne sağlıkçı dikkat ediyor ne esnaf ne vatandaş ne de güvenlik güclerimiz. Herkes kendi havasında devam edin böyle bakalım ne olacak.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59965)
03 Temmuz 2020 Cuma 16:18
sayın içişleri bakanımızdan rica ediyoruz şu 65 yaş üstü yasagı tekrar geirilsin seyehatlara kısıtlama getirilsin bingöl valimiz sayın ekinci pandemi süresince gerçekten yogun çalışması olmuştur bu konuda sayın valimize teşekkür ederiz çalışmalarından dolayı vililk olarakta gerekli önlemlerin bir an önce alınmasını talep ediyoruz .
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir