Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Eylül 2020 Cuma
°C

15 günde 100 vaka! | HABER YORUMLARI

Bingöl'de vaka sayısındaki artış, korkutmaya başladı. Son 15 gündeki vaka sayısının 100'ü aştığı öğrenildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60071)
07 Temmuz 2020 Salı 09:43
Evet zorunlu olmadıkça seyahat edilmemeli. Bende İstanbulda yaşıyorum. Annem Babam 65 yaş ve üzeri kategorisinde. Çok şükür hasta değilim ama gelirken yolculuk sırasıda kapmaktan ve Aileme bulaştımaktan yani taşıyıcı olmaktan kortuğum için gidemiyorum memleketime. İnsan gereke biraz düşünceli olsun. Allah sizi almaya Şıma ce xud nı vınden. Zıngurd ken. Daha ne diyeyim size.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60057)
06 Temmuz 2020 Pazartesi 23:12
Son günlerde vakaların çoğalması dışardan gelenlerin etkisi çok büyük.il dışına gitmeler gelmeler pek kontrollü değil.buna bizzat kendim şahit oldum.cocugumun rahatsızlığından dolayı sürekli dışarı gidip geliyorum.Gec saatlerde genelde elazığ bingol arası kontrol yerleri nde adamları görmüyoruz bile uyku saati herkes kontrol var bilsin.nasil olsa gelen giden yok..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60000)
05 Temmuz 2020 Pazar 05:51
Maske takmayanlara ceza var (sözde)kaldı malesef kahveler de yer Yok herkes iç içe nerde sosyal mesafe nerde kurallar nerde denetim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59994)
04 Temmuz 2020 Cumartesi 13:35
Az once disardaki dayilarin sesi geliyordu, ne koronaymis ne halmis yalan dolan milleti oyaliyorlar diyorlardi. Ah cahil memleketim ahhh
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59985)
04 Temmuz 2020 Cumartesi 06:36
tahmin etmiştim ilk başta seyahat yasağı devam etsin diye bildirmiştim oysa kafasına rüzgar gireni durdurmak zor otobüs taksitleri falan var diye bu korona bundan dolayı daha çok hortlayacak gibi bingöl e seyahat yasağı koyulsun
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59984)
04 Temmuz 2020 Cumartesi 06:32
şehir e giriş ve çıkışlar yasaklansın yolcu seyahat otobüs seferleri iptal olsun
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59973)
03 Temmuz 2020 Cuma 18:41
Bugün bir çok insanı maskesiz gördüm kendinize saygılı yoksa millete saygılı olun
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59971)
03 Temmuz 2020 Cuma 18:09
Bence olay kontrollü bagisikliga donustu..Hastanelerde yogunlugu artirmadan herkese bulasacak..Kacısımiz yok gibi...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59969)
03 Temmuz 2020 Cuma 17:39
Ne sağlıkçı dikkat ediyor ne esnaf ne vatandaş ne de güvenlik güclerimiz. Herkes kendi havasında devam edin böyle bakalım ne olacak.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59965)
03 Temmuz 2020 Cuma 16:18
sayın içişleri bakanımızdan rica ediyoruz şu 65 yaş üstü yasagı tekrar geirilsin seyehatlara kısıtlama getirilsin bingöl valimiz sayın ekinci pandemi süresince gerçekten yogun çalışması olmuştur bu konuda sayın valimize teşekkür ederiz çalışmalarından dolayı vililk olarakta gerekli önlemlerin bir an önce alınmasını talep ediyoruz .
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
25.09.2020
17:49
`Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz`
'Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz'
AK Parti'li Yılmaz, Doğu Akdeniz'deki gelişmelere ilişkin, 'Biz hiçbir zaman kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz, kararlı bir şekilde hakkımızı savunuruz, gücümüzü de ortaya koyarız, diplomasimizi de sonuna kadar kullanırız.' dedi.
25.09.2020
17:48
Sözen`den Bakan Soylu`ya tam destek
Sözen'den Bakan Soylu'ya tam destek
Sözen, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve AYM arasında yaşanan tartışmaya dahil olarak, 'Amasız, fakatsız, lakinsiz, bakanımız Süleyman Soylu'nun yanındayız. Çünkü bakanımız, şehitlerimizin gazilerimizin en büyük destekçisi ve terör örgütlerinin en büyük düşmanıdır' dedi.
25.09.2020
17:47
Genç Kızılay`dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Genç Kızılay'dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Bingöl'deki Genç Kızılay İl Başkanlığı, kent genelindeki ihtiyaç sahibi ailelere gıda desteğinde bulundu.
25.09.2020
17:46
`Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı`
'Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı'
Saray Mahallesi sakinleri, boşaltılmış binaların içinde uyuşturucu kullanıldığını belirterek, hızlı bir şekilde yıkılması gerektiğini söyledi.
25.09.2020
17:45
Bingöl`de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl'de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl polisi, ev ve iş yerinde hırsızlık yapan şüphelileri yakaladı. Şüpheli 5 kişi, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
25.09.2020
17:44
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı Kadın ve Çocuk Kısım Amirliği, Merkez İlçesi İçmeler mahallesinde 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Konulu' seminer düzenlendi.
25.09.2020
17:43
Asfalt çalışmaları devam ediyor
Asfalt çalışmaları devam ediyor
Bingöl İl Özel İdaresi'nce, Genç ve Karlıova ilçelerinde asfalt çalışmalarının sürdüğü öğrenildi.
25.09.2020
17:42
`İtfaiye ekiplerimiz, canlarını ortaya koyarak çalışmaktadır`
'İtfaiye ekiplerimiz, canlarını ortaya koyarak çalışmaktadır'
Bingöl Belediyesi İtfaiye Müdürü Faik Artan: 'İtfaiye ekiplerimiz, her türlü felaket ve acil durumlarda kendi hayatlarını tehlikeye atarak, ailelerini geride bırakan, zor şartlarda mesai kavramı gözetmeksizin çalışmaktadırlar.'