Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Eylül 2020 Pazartesi
°C

15 günde 100 vaka! | HABER YORUMLARI

Bingöl'de vaka sayısındaki artış, korkutmaya başladı. Son 15 gündeki vaka sayısının 100'ü aştığı öğrenildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59962)
03 Temmuz 2020 Cuma 14:56
dışarıdan gelenleri almayın kardeşim almayın emniyet niye kontrol noktası kurmuş
Beğendim (14) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60028)
06 Temmuz 2020 Pazartesi 09:48
@Misafir Kullanıcı mesele kafaları düzeltmekte ...boyle yorum ilkokul 1. sınıf çocuğu yazmaz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59974)
03 Temmuz 2020 Cuma 18:54
@Misafir Kullanıcı içeride çok yerinizde duruyosunuz sanki o kave senin bu kahve benim fink atıyorsunuz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59970)
03 Temmuz 2020 Cuma 18:07
@Misafir Kullanıcı Dışardan gelenleri almamak nedir. Şehir dışında kontrol notası kurulsun denetim yapılsın hasta olan direk alınsın..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59960)
03 Temmuz 2020 Cuma 14:32
BÖYLE TUTARSIZCA DAVRANILDIĞI SÜRECE DAHA ÇOK ARTACAKTIR. RABBİM KÖTÜSÜNDEN KORUSUN İNŞALLAH..
Beğendim (14) Beğenmedim (3)Cevapla
28.09.2020
16:42
TOKİ`de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
TOKİ'de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
Bingöl Belediyesi, arıza kaynaklı kesintilerin yaşandığı İçmeler Mahallesi TOKİ konutları içme suyu hattını yeniliyor. 4 bin 700 metrelik yeni içme suyu hattının kısa sürede tamamlanacağı belirtildi.
28.09.2020
16:41
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde görevli 112 Acil Sağlık ekibine, hastaneye ulaştırmak üzere adresine gittikleri hastanın yakınları saldırdı. Attan düşüp ağır yaralanan genç hayatını kaybetti, ekiplere saldırılanlar hakkında işlem başlatıldı.
28.09.2020
16:40
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Bingöl Orman İşletme İl Müdürü İbrahim Börü, Murat Nehri Havzası Rehabilitasyon Projesi kapsamında bugüne kadar 764 üreticiye toplamda 7 bin 640 adet arı kovanı dağıtımı yapıldığını açıkladı.
28.09.2020
16:39
`Sağlık Personeli Yorgun`
'Sağlık Personeli Yorgun'
Sağlık-Der Bingöl Şube Başkanlığı: 'Sağlık Personeli Yorgun. Sürecin uzaması, hastalığın son bulma tarihinin kestirilememesi, yoğun ve stresli çalışma, yakınlarımızda hastalananların ve kayıpların olması gibi nedenler sağlık çalışanlarını yer-yer demoralize etmektedir.'
28.09.2020
16:38
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Bingöl'de BİSKİ ekipleri, il genelindeki mazgal ve kanalizasyon rögarlarını temizleyerek içlerinde biriken hafriyat, kâğıt, mil, çakıl ve izmarit gibi maddeleri topladı.
28.09.2020
16:37
Sözen`den birlik çağrısı!
Sözen'den birlik çağrısı!
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, Meral Akşener, Ahmet Davutoğlu, Ali Babacan ve Temel Karamollaoğlu'na terör örgütlerine karşı mücadelede birlik beraberlik çağrısında bulundu.
28.09.2020
16:36
Bir mağlubiyet daha!
Bir mağlubiyet daha!
Efeler Ligi temsilcimiz Bingöl Solhanspor, ligin 5'inci haftasında karşılaştığı Şanlıurfa ekibi Haliliye Belediyespor'a 3-2 mağlup oldu.
28.09.2020
16:35
Ceviz hasadı nasıl yapılmalı?
Ceviz hasadı nasıl yapılmalı?
Ceviz sezonun gelmesiyle birlikte hasatlar da yavaş yavaş başladı. Bingöl Tarım ve Orman il Müdürlüğü personeli, hasadın püf noktalarını anlatı.
28.09.2020
16:35
Kurbağa avlayan 5 şahsa 9 bin 700 TL ceza kesildi
Kurbağa avlayan 5 şahsa 9 bin 700 TL ceza kesildi
Bingöl'de yasak olmasına rağmen kurbağa avı yapan 5 şahıs yakalandı, 9 bin 700 TL ceza kesildi.