Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Eylül 2020 Pazartesi
°C

15 günde 100 vaka! | HABER YORUMLARI

Bingöl'de vaka sayısındaki artış, korkutmaya başladı. Son 15 gündeki vaka sayısının 100'ü aştığı öğrenildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60071)
07 Temmuz 2020 Salı 09:43
Evet zorunlu olmadıkça seyahat edilmemeli. Bende İstanbulda yaşıyorum. Annem Babam 65 yaş ve üzeri kategorisinde. Çok şükür hasta değilim ama gelirken yolculuk sırasıda kapmaktan ve Aileme bulaştımaktan yani taşıyıcı olmaktan kortuğum için gidemiyorum memleketime. İnsan gereke biraz düşünceli olsun. Allah sizi almaya Şıma ce xud nı vınden. Zıngurd ken. Daha ne diyeyim size.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60057)
06 Temmuz 2020 Pazartesi 23:12
Son günlerde vakaların çoğalması dışardan gelenlerin etkisi çok büyük.il dışına gitmeler gelmeler pek kontrollü değil.buna bizzat kendim şahit oldum.cocugumun rahatsızlığından dolayı sürekli dışarı gidip geliyorum.Gec saatlerde genelde elazığ bingol arası kontrol yerleri nde adamları görmüyoruz bile uyku saati herkes kontrol var bilsin.nasil olsa gelen giden yok..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60000)
05 Temmuz 2020 Pazar 05:51
Maske takmayanlara ceza var (sözde)kaldı malesef kahveler de yer Yok herkes iç içe nerde sosyal mesafe nerde kurallar nerde denetim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59994)
04 Temmuz 2020 Cumartesi 13:35
Az once disardaki dayilarin sesi geliyordu, ne koronaymis ne halmis yalan dolan milleti oyaliyorlar diyorlardi. Ah cahil memleketim ahhh
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59985)
04 Temmuz 2020 Cumartesi 06:36
tahmin etmiştim ilk başta seyahat yasağı devam etsin diye bildirmiştim oysa kafasına rüzgar gireni durdurmak zor otobüs taksitleri falan var diye bu korona bundan dolayı daha çok hortlayacak gibi bingöl e seyahat yasağı koyulsun
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59984)
04 Temmuz 2020 Cumartesi 06:32
şehir e giriş ve çıkışlar yasaklansın yolcu seyahat otobüs seferleri iptal olsun
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59973)
03 Temmuz 2020 Cuma 18:41
Bugün bir çok insanı maskesiz gördüm kendinize saygılı yoksa millete saygılı olun
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59971)
03 Temmuz 2020 Cuma 18:09
Bence olay kontrollü bagisikliga donustu..Hastanelerde yogunlugu artirmadan herkese bulasacak..Kacısımiz yok gibi...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59969)
03 Temmuz 2020 Cuma 17:39
Ne sağlıkçı dikkat ediyor ne esnaf ne vatandaş ne de güvenlik güclerimiz. Herkes kendi havasında devam edin böyle bakalım ne olacak.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59965)
03 Temmuz 2020 Cuma 16:18
sayın içişleri bakanımızdan rica ediyoruz şu 65 yaş üstü yasagı tekrar geirilsin seyehatlara kısıtlama getirilsin bingöl valimiz sayın ekinci pandemi süresince gerçekten yogun çalışması olmuştur bu konuda sayın valimize teşekkür ederiz çalışmalarından dolayı vililk olarakta gerekli önlemlerin bir an önce alınmasını talep ediyoruz .
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
28.09.2020
16:42
TOKİ`de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
TOKİ'de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
Bingöl Belediyesi, arıza kaynaklı kesintilerin yaşandığı İçmeler Mahallesi TOKİ konutları içme suyu hattını yeniliyor. 4 bin 700 metrelik yeni içme suyu hattının kısa sürede tamamlanacağı belirtildi.
28.09.2020
16:41
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde görevli 112 Acil Sağlık ekibine, hastaneye ulaştırmak üzere adresine gittikleri hastanın yakınları saldırdı. Attan düşüp ağır yaralanan genç hayatını kaybetti, ekiplere saldırılanlar hakkında işlem başlatıldı.
28.09.2020
16:40
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Bingöl Orman İşletme İl Müdürü İbrahim Börü, Murat Nehri Havzası Rehabilitasyon Projesi kapsamında bugüne kadar 764 üreticiye toplamda 7 bin 640 adet arı kovanı dağıtımı yapıldığını açıkladı.
28.09.2020
16:39
`Sağlık Personeli Yorgun`
'Sağlık Personeli Yorgun'
Sağlık-Der Bingöl Şube Başkanlığı: 'Sağlık Personeli Yorgun. Sürecin uzaması, hastalığın son bulma tarihinin kestirilememesi, yoğun ve stresli çalışma, yakınlarımızda hastalananların ve kayıpların olması gibi nedenler sağlık çalışanlarını yer-yer demoralize etmektedir.'
28.09.2020
16:38
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Bingöl'de BİSKİ ekipleri, il genelindeki mazgal ve kanalizasyon rögarlarını temizleyerek içlerinde biriken hafriyat, kâğıt, mil, çakıl ve izmarit gibi maddeleri topladı.
28.09.2020
16:37
Sözen`den birlik çağrısı!
Sözen'den birlik çağrısı!
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, Meral Akşener, Ahmet Davutoğlu, Ali Babacan ve Temel Karamollaoğlu'na terör örgütlerine karşı mücadelede birlik beraberlik çağrısında bulundu.
28.09.2020
16:36
Bir mağlubiyet daha!
Bir mağlubiyet daha!
Efeler Ligi temsilcimiz Bingöl Solhanspor, ligin 5'inci haftasında karşılaştığı Şanlıurfa ekibi Haliliye Belediyespor'a 3-2 mağlup oldu.
28.09.2020
16:35
Ceviz hasadı nasıl yapılmalı?
Ceviz hasadı nasıl yapılmalı?
Ceviz sezonun gelmesiyle birlikte hasatlar da yavaş yavaş başladı. Bingöl Tarım ve Orman il Müdürlüğü personeli, hasadın püf noktalarını anlatı.