Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
30 Kasım 2020 Pazartesi
0 °C Güneşli

Bingöl'deki vaka sayısında ciddi artış!

Artışın sebebi 'tatille birlikte özellikle il dışı temaslı hastalar' olarak değerlendirilirken, mevcut vaka sayısı şöyle;

25 HAZİRAN 2020 PERŞEMBE 16:44
55
24915
27
AA aa
Bingöl`deki vaka sayısında ciddi artış!

Türkiye geneli Covid-19 vaka sayısındaki kısmi artış günden güne belirginleşirken, Bingöl'deki vaka sayılarında da önemli artışlar yaşandığı öğrenildi.

SON 10 GÜNDE 40 VAKA

Edinilen bilgilere göre, şehirlerarası seyahat kısıtlamasının sona ermesinin ardından yaz tatili gerekçesiyle batı illerinden Bingöl'e akın edenler, hastalığı da buraya taşıdılar. Son 10 gün içinde tespit edilen vaka sayısının 40 olduğu, hastaların, Bingöl Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındıkları öğrenildi.

Artıştaki en temel sebep ise “oluşan rehavet ve il dışı temaslardan kaçınılmamak” olarak gösteriliyor.

TOPLAM VAKA SAYISI 120'Yİ AŞTI

Salgının ortaya çıktığı günden bu yana Bingöl genelinde toplam vaka sayısının ise 120'yi aştığı öğrenilirken, özellikle il dışından gelenlerle temastan kaçınılmasının önemine dikkat çekiliyor.

İl dışından gelenlerin karantina sürelerine riayet etmesi istenirken, hastalık belirtilerinin olmadığı düşünülerek aile ziyaretleri, kalabalık arkadaş buluşmaları ve benzeri eylemlere başvurulmamasının altı çiziliyor.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60487)
24 Temmuz 2020 Cuma 09:00
Bingole gittim cogunluk maskesizdi polisler surekli tur atiyordu ama hic kimseye ceza yazilmiyordu ceza yazilsaydi maske takilirdi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59902)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 16:26
dışarı çıkma yasağı versin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59808)
28 Haziran 2020 Pazar 18:15
Maske takmayanlara 900 tl ceza vardı bunun özellikle Bingöl'de yapılması lazım
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59795)
27 Haziran 2020 Cumartesi 23:09
İnsanları virüs değil cahillik öldürüyor adama virüs var maskesiz binme diyor ya ne virüsü bunlar yalan deyip toplu taşıma şöförlerine saldırıyorlar o kadar yolcu var kimse demiyor şöför haklı binme Kardeşim çanımızı riske atma hatta adama destek verip gel otur gel boşver takma bu zihniyet de oldukça elimizi taşın altına hep beraber koymadıkça vakalarda artar cahillikte
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59804)
28 Haziran 2020 Pazar 16:23
@Misafir Kullanıcı Halk otobüsü soforlerini haklı bulacağımı ve hak vereceğimi tahmin bile etmezdim. Alkışlanacak hareketler.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59776)
27 Haziran 2020 Cumartesi 11:28
Toplu taşıma araçlarına el atılması lazım öncelikle
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59767)
27 Haziran 2020 Cumartesi 00:05
gerçekten akıl işi değil bingolde 0 vaka vardi ne diye il dışi seyahatleri açyorsunz bu yıl kimse tatil yapmasn burda ve mumkunse gelmsinler buraya
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59766)
27 Haziran 2020 Cumartesi 00:00
Daha fazla var
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59759)
26 Haziran 2020 Cuma 19:34
Açıkçası Bingöl de tuhaf şeyler oluyor. Markete manava girdiğim zaman utaniyorum çünkü benden başka maske takan yok, insanlar maske taktığım için bana tuhaf tuhaf bakiyorlar. Acaba benmi yanliş yapiyorum diye bazen düsünüyorum. Zorunluluk olmadikça 1 aya kalmadan Bingöl deki hasta sayisi 40 ta olur 400 de olur.
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59758)
26 Haziran 2020 Cuma 19:04
Seyahat yasağı kaldırılırsa ne olur ? Sorusunun cevabını gayet açık ve net bir şekilde gördük.
Ve daha birde yks var bakalım vaka nasıl fırlayacak memlekette
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59755)
26 Haziran 2020 Cuma 16:57
Sosyal mesafe,maske ve hijyenlik hak getire.yürüyüş parkında,pazarlarda,özelikle minübüslerdeki kalabalık beraberinde bu lanet hadtalığı beraberinde getiriyor.hele gençlet çok duyarsız
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir