Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
13 Ağustos 2020 Perşembe
°C

Bingöl'deki vaka sayısında ciddi artış! | HABER YORUMLARI

Artışın sebebi 'tatille birlikte özellikle il dışı temaslı hastalar' olarak değerlendirilirken, mevcut vaka sayısı şöyle;

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60487)
24 Temmuz 2020 Cuma 09:00
Bingole gittim cogunluk maskesizdi polisler surekli tur atiyordu ama hic kimseye ceza yazilmiyordu ceza yazilsaydi maske takilirdi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59902)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 16:26
dışarı çıkma yasağı versin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59808)
28 Haziran 2020 Pazar 18:15
Maske takmayanlara 900 tl ceza vardı bunun özellikle Bingöl'de yapılması lazım
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59795)
27 Haziran 2020 Cumartesi 23:09
İnsanları virüs değil cahillik öldürüyor adama virüs var maskesiz binme diyor ya ne virüsü bunlar yalan deyip toplu taşıma şöförlerine saldırıyorlar o kadar yolcu var kimse demiyor şöför haklı binme Kardeşim çanımızı riske atma hatta adama destek verip gel otur gel boşver takma bu zihniyet de oldukça elimizi taşın altına hep beraber koymadıkça vakalarda artar cahillikte
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59804)
28 Haziran 2020 Pazar 16:23
@Misafir Kullanıcı Halk otobüsü soforlerini haklı bulacağımı ve hak vereceğimi tahmin bile etmezdim. Alkışlanacak hareketler.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59776)
27 Haziran 2020 Cumartesi 11:28
Toplu taşıma araçlarına el atılması lazım öncelikle
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59767)
27 Haziran 2020 Cumartesi 00:05
gerçekten akıl işi değil bingolde 0 vaka vardi ne diye il dışi seyahatleri açyorsunz bu yıl kimse tatil yapmasn burda ve mumkunse gelmsinler buraya
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59766)
27 Haziran 2020 Cumartesi 00:00
Daha fazla var
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59759)
26 Haziran 2020 Cuma 19:34
Açıkçası Bingöl de tuhaf şeyler oluyor. Markete manava girdiğim zaman utaniyorum çünkü benden başka maske takan yok, insanlar maske taktığım için bana tuhaf tuhaf bakiyorlar. Acaba benmi yanliş yapiyorum diye bazen düsünüyorum. Zorunluluk olmadikça 1 aya kalmadan Bingöl deki hasta sayisi 40 ta olur 400 de olur.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59758)
26 Haziran 2020 Cuma 19:04
Seyahat yasağı kaldırılırsa ne olur ? Sorusunun cevabını gayet açık ve net bir şekilde gördük.
Ve daha birde yks var bakalım vaka nasıl fırlayacak memlekette
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59755)
26 Haziran 2020 Cuma 16:57
Sosyal mesafe,maske ve hijyenlik hak getire.yürüyüş parkında,pazarlarda,özelikle minübüslerdeki kalabalık beraberinde bu lanet hadtalığı beraberinde getiriyor.hele gençlet çok duyarsız
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
12.08.2020
17:57
Hasta ziyaretleri yasaklandı
Hasta ziyaretleri yasaklandı
Bingöl Devlet Hastanesi Başhekimliği, COVİD-19 salgını dolayısıyla hastanede yatan hastalar için hiçbir şekilde ziyaretçi kabul edilmeyeceğini açıkladı.
12.08.2020
17:56
İl Pandemi Koordinasyon Kurulu toplandı
İl Pandemi Koordinasyon Kurulu toplandı
Bingöl'de, İl Pandemi Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısı yapıldı.
12.08.2020
17:55
`İstanbul Sözleşmesi tüm kadınların şiddet görmemesi için var`
'İstanbul Sözleşmesi tüm kadınların şiddet görmemesi için var'
CHP Kadın Kolları Başkanı Hatice Anşin, 'İstanbul Sözleşmesi, rengi, dili, dini, kılık kıyafeti, dünya görüşü ne olursa olsun tüm kadınların şiddet görmemesi için var. Kadınların erkeklerle aynı haklara sahip olabilmesi için var.'
12.08.2020
17:54
Doğadan topluyor, sanat eserine dönüştürüyor
Doğadan topluyor, sanat eserine dönüştürüyor
Bingöllü el sanatları ustası Yılmaz Kaya, doğadan topladığı kuru odunları, taşları ve yetiştirdiği su kabaklarını işleyerek sanat eserine dönüştürüyor.
12.08.2020
17:53
Şehit Belediye Başkanı Hikmet Tekin anıldı
Şehit Belediye Başkanı Hikmet Tekin anıldı
Bingöl'de 41 yıl önce terör saldırısında şehit olan eski Belediye Başkanı Hikmet Tekin, mezarı başında anıldı
12.08.2020
17:52
FKA, mali destek programı başlattı
FKA, mali destek programı başlattı
Fırat Kalkınma Ajansı (FKA) TRB1 Bölgesinde (Bingöl, Elazığ, Malatya, Tunceli) bölgesel kalkınmaya katkı sağlayabilecek projeleri destekleyerek hayata geçirmek amacıyla 2020 Yılı 'Turizm ve Sanayinin Geliştirilmesi' mali destek programını başlattı.
12.08.2020
17:51
`İstanbul sözleşmesi aileyi bitirme projesidir!`
'İstanbul sözleşmesi aileyi bitirme projesidir!'
HÜDA PAR Bingöl Kadın Kolları Başkanı Sabahat Apuhan: 'İstanbul Sözleşmesi ile Aile'nin bitirilmek istendiğinin farkındayız. Amaç kadını korumak gibi gösterilse de asıl gaye Aileye yönelik bir ifsat projesidir.'
12.08.2020
17:50
`Hikmet Tekin`in adı Havalimanına verilmeli`
'Hikmet Tekin'in adı Havalimanına verilmeli'
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, 'Bingöl Havalimanı'na isminin verilmesini gecikmiş yerinde ve doğru bir karar olarak görüyoruz. Şehit Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Hava Limanına verilmesi talebi vatanını milletini bayrağını seven taraflı tarafsız bütün Bingöl halkı nezdinde kabul görecektir.'