Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
12 Ağustos 2020 Çarşamba
°C

Bingöl'deki vaka sayısında ciddi artış! | HABER YORUMLARI

Artışın sebebi 'tatille birlikte özellikle il dışı temaslı hastalar' olarak değerlendirilirken, mevcut vaka sayısı şöyle;

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59753)
26 Haziran 2020 Cuma 16:11
Aynen toplu taşıma işi bingölde çok sıkıntılı balık istifi yolcu ve maske kuralı sıfır
Beğendim (24) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59746)
26 Haziran 2020 Cuma 14:00
Toplu ulaşıma denetleme yapılsın
Beğendim (28) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59745)
26 Haziran 2020 Cuma 13:59
Lütfen sağlık bakanı Bingöl e sokağa çıkma yasağı getirilsin
Beğendim (22) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59740)
26 Haziran 2020 Cuma 12:12
Toplu taşımadaki duyarsızlığıda unutmayalım. Minibüste sosyal mesafe yok maskesiz binme ise zaten anlatmaya gerek yok. Lütfen gerekli tedbirleri alalım.....
Beğendim (30) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59741)
26 Haziran 2020 Cuma 12:56
@Misafir Kullanıcı Bakanlığın ve valiliğin bu konuda ki cevabı 21 kişilik otobüse 60 kişilik ruhsat verilmiş ve ne yazik ki P kurali olduğu zaman 30 yolcuya kadar musade ediliyor. 21 kisilik otobuse 30 kisiye musade edersen vaka da artar baska seylerde artar.
Beğendim (24) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59739)
26 Haziran 2020 Cuma 11:33
Bu seyahat kısıtlaması tekrar geri getırılsın
Beğendim (22) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59738)
26 Haziran 2020 Cuma 11:12
ALLAH aşkına almayın bunları memlekete bunalar dışarda memleket hasretiyel ölsünler bizim ne suçumuz var
Beğendim (14) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59768)
27 Haziran 2020 Cumartesi 00:49
@Misafir Kullanıcı Bu nasıl bir kelime memleket hasretiyle ölsün sen bingöllü değilsin olsaydın bunları yazmazdin..öleceksekde memleketimizde ölelim diye geliyoruz belki..
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59765)
26 Haziran 2020 Cuma 23:32
@Misafir Kullanıcı Be hey ademoğlu adem. Onlar ölsün ise sen niye yaşayasın ki. Gelenlerde virüs var ise sen niye tedbir almayasın ki...
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59732)
26 Haziran 2020 Cuma 09:32
Bingolde sifir önlem sifir denetim. Markette bakkalda maske takan yok, il disindan gelip evde oturan yok denetleyen hiçç yok... Bingöl de bu konuda sorumluluk sahibi olanlarin bu duruma cevabi ne acaba. Ne zaman önlem almayi düsünüyorlar.
Beğendim (29) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59763)
26 Haziran 2020 Cuma 22:44
@Misafir Kullanıcı Çünkü burda yasanlarda skntı yok il dışından gelenlerde skntı gelmesinler virüs varken bizim ne suçumuz var bu yılda tatil yapmasnlar hayret bisey
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59731)
26 Haziran 2020 Cuma 09:26
Korkutan gelişme! diye başlık atma; kimsenin korktuğu yok, umurlarında değil.
Beğendim (17) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59729)
26 Haziran 2020 Cuma 08:44
Her kes gereken itinayı göstermelidir birbirimize yazık ediyoruz.
Beğendim (15) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59725)
26 Haziran 2020 Cuma 03:35
Kimse önem vermiyor herkes kendini doktor saniyor
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
12.08.2020
17:57
Hasta ziyaretleri yasaklandı
Hasta ziyaretleri yasaklandı
Bingöl Devlet Hastanesi Başhekimliği, COVİD-19 salgını dolayısıyla hastanede yatan hastalar için hiçbir şekilde ziyaretçi kabul edilmeyeceğini açıkladı.
12.08.2020
17:56
İl Pandemi Koordinasyon Kurulu toplandı
İl Pandemi Koordinasyon Kurulu toplandı
Bingöl'de, İl Pandemi Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısı yapıldı.
12.08.2020
17:55
`İstanbul Sözleşmesi tüm kadınların şiddet görmemesi için var`
'İstanbul Sözleşmesi tüm kadınların şiddet görmemesi için var'
CHP Kadın Kolları Başkanı Hatice Anşin, 'İstanbul Sözleşmesi, rengi, dili, dini, kılık kıyafeti, dünya görüşü ne olursa olsun tüm kadınların şiddet görmemesi için var. Kadınların erkeklerle aynı haklara sahip olabilmesi için var.'
12.08.2020
17:54
Doğadan topluyor, sanat eserine dönüştürüyor
Doğadan topluyor, sanat eserine dönüştürüyor
Bingöllü el sanatları ustası Yılmaz Kaya, doğadan topladığı kuru odunları, taşları ve yetiştirdiği su kabaklarını işleyerek sanat eserine dönüştürüyor.
12.08.2020
17:53
Şehit Belediye Başkanı Hikmet Tekin anıldı
Şehit Belediye Başkanı Hikmet Tekin anıldı
Bingöl'de 41 yıl önce terör saldırısında şehit olan eski Belediye Başkanı Hikmet Tekin, mezarı başında anıldı
12.08.2020
17:52
FKA, mali destek programı başlattı
FKA, mali destek programı başlattı
Fırat Kalkınma Ajansı (FKA) TRB1 Bölgesinde (Bingöl, Elazığ, Malatya, Tunceli) bölgesel kalkınmaya katkı sağlayabilecek projeleri destekleyerek hayata geçirmek amacıyla 2020 Yılı 'Turizm ve Sanayinin Geliştirilmesi' mali destek programını başlattı.
12.08.2020
17:51
`İstanbul sözleşmesi aileyi bitirme projesidir!`
'İstanbul sözleşmesi aileyi bitirme projesidir!'
HÜDA PAR Bingöl Kadın Kolları Başkanı Sabahat Apuhan: 'İstanbul Sözleşmesi ile Aile'nin bitirilmek istendiğinin farkındayız. Amaç kadını korumak gibi gösterilse de asıl gaye Aileye yönelik bir ifsat projesidir.'
12.08.2020
17:50
`Hikmet Tekin`in adı Havalimanına verilmeli`
'Hikmet Tekin'in adı Havalimanına verilmeli'
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, 'Bingöl Havalimanı'na isminin verilmesini gecikmiş yerinde ve doğru bir karar olarak görüyoruz. Şehit Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Hava Limanına verilmesi talebi vatanını milletini bayrağını seven taraflı tarafsız bütün Bingöl halkı nezdinde kabul görecektir.'
11.08.2020
17:40
Bakanlık, `Terör örgütü döviz bozdurabilir`