Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
12 Ağustos 2020 Çarşamba
°C

Bingöl'deki vaka sayısında ciddi artış! | HABER YORUMLARI

Artışın sebebi 'tatille birlikte özellikle il dışı temaslı hastalar' olarak değerlendirilirken, mevcut vaka sayısı şöyle;

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59724)
26 Haziran 2020 Cuma 01:59
Vaka sayısının bütün sebebi şehir içi otobüsleri koyun yükler gibi üst üste biniyoruz şoföre alma diyoruz bana dönüp şu lafı kullanıyo 65 kişi alma iznimiz var diyor sayın valim trafik polislerin acilen bu duruma el atmasını istiyoruz uymayana yüklü bi para cezası uygulansın tskler
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59720)
26 Haziran 2020 Cuma 00:38
Açmayın milletin önünü herkes otursun oturduğu yerde
Beğendim (12) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59735)
26 Haziran 2020 Cuma 10:26
@Misafir Kullanıcı Bingöl karantinaya alnmalı
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59719)
26 Haziran 2020 Cuma 00:35
Sağlık bakanlığı ve içişleri bakanlığından ricamiz şu seyehat kısıtlaması olsun gerçekten çok sıkıntılı süreç yaşıyoruz, sadece izinli seyahatlar olsun bide 65 üstü engelli kardeşlerimiz bu süreçte evde kalmaları için hem onlar için hemde ülkemiz için faydalı olur umarım bu yorumu yetkililer dikkate alır.
Beğendim (15) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59718)
26 Haziran 2020 Cuma 00:30
Bingöl e maskesiz dışarı çıkma yasağı getirilmeli
Beğendim (26) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59714)
25 Haziran 2020 Perşembe 21:27
Çin gibi bizim ülkede başka şehirden başka şehire geçmek isteyenlere test uygulasa daha sağlıklı ve güvenilir olur. Yoksa diğer türlü vaka sayısı sürekli artacaktır.
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59713)
25 Haziran 2020 Perşembe 21:21
Yaziklar olsun dikkat etmeyenlere
Beğendim (16) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59711)
25 Haziran 2020 Perşembe 21:08
Sn valimiz acaba ne zaman maskesiz çıkma yasa getirecek.1000 i geçince mi
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
12.08.2020
17:57
Hasta ziyaretleri yasaklandı
Hasta ziyaretleri yasaklandı
Bingöl Devlet Hastanesi Başhekimliği, COVİD-19 salgını dolayısıyla hastanede yatan hastalar için hiçbir şekilde ziyaretçi kabul edilmeyeceğini açıkladı.
12.08.2020
17:56
İl Pandemi Koordinasyon Kurulu toplandı
İl Pandemi Koordinasyon Kurulu toplandı
Bingöl'de, İl Pandemi Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısı yapıldı.
12.08.2020
17:55
`İstanbul Sözleşmesi tüm kadınların şiddet görmemesi için var`
'İstanbul Sözleşmesi tüm kadınların şiddet görmemesi için var'
CHP Kadın Kolları Başkanı Hatice Anşin, 'İstanbul Sözleşmesi, rengi, dili, dini, kılık kıyafeti, dünya görüşü ne olursa olsun tüm kadınların şiddet görmemesi için var. Kadınların erkeklerle aynı haklara sahip olabilmesi için var.'
12.08.2020
17:54
Doğadan topluyor, sanat eserine dönüştürüyor
Doğadan topluyor, sanat eserine dönüştürüyor
Bingöllü el sanatları ustası Yılmaz Kaya, doğadan topladığı kuru odunları, taşları ve yetiştirdiği su kabaklarını işleyerek sanat eserine dönüştürüyor.
12.08.2020
17:53
Şehit Belediye Başkanı Hikmet Tekin anıldı
Şehit Belediye Başkanı Hikmet Tekin anıldı
Bingöl'de 41 yıl önce terör saldırısında şehit olan eski Belediye Başkanı Hikmet Tekin, mezarı başında anıldı
12.08.2020
17:52
FKA, mali destek programı başlattı
FKA, mali destek programı başlattı
Fırat Kalkınma Ajansı (FKA) TRB1 Bölgesinde (Bingöl, Elazığ, Malatya, Tunceli) bölgesel kalkınmaya katkı sağlayabilecek projeleri destekleyerek hayata geçirmek amacıyla 2020 Yılı 'Turizm ve Sanayinin Geliştirilmesi' mali destek programını başlattı.
12.08.2020
17:51
`İstanbul sözleşmesi aileyi bitirme projesidir!`
'İstanbul sözleşmesi aileyi bitirme projesidir!'
HÜDA PAR Bingöl Kadın Kolları Başkanı Sabahat Apuhan: 'İstanbul Sözleşmesi ile Aile'nin bitirilmek istendiğinin farkındayız. Amaç kadını korumak gibi gösterilse de asıl gaye Aileye yönelik bir ifsat projesidir.'
12.08.2020
17:50
`Hikmet Tekin`in adı Havalimanına verilmeli`
'Hikmet Tekin'in adı Havalimanına verilmeli'
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, 'Bingöl Havalimanı'na isminin verilmesini gecikmiş yerinde ve doğru bir karar olarak görüyoruz. Şehit Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Hava Limanına verilmesi talebi vatanını milletini bayrağını seven taraflı tarafsız bütün Bingöl halkı nezdinde kabul görecektir.'
11.08.2020
17:40