KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Nisan 2024 Cumartesi
10 °C Parçalı bulutlu

Erdoğan doktorlara resti çekti; VARSIN GİTSİNLER

Doktorların başlattığı greve ilişkin konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Bizler üniversiteyi bitiren yeni doktorları istihdam ederiz. Gerekirse yurt dışından dönmek isteyenleri süratle davet ederiz. Buralar boş kalmaz.'

Erdoğan doktorlara resti çekti; VARSIN GİTSİNLER
08 MART 2022 SALI 18:01
24
5298
28
AA aa

Cumhurbaşkanı Erdoğan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü vesilesiyle kadın muhtarlarla bir araya geldi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, kadın cinayetlerinde katilleri serbest bırakan hakimleri, ayçiçek yağlarındaki stok krizini ve maaşını az bulan doktorları gündemine taşıdı.

“BURALAR BOŞ KALMAZ”

Doktorların başlattığı grev ve buna bağlı yaşanan aksaklıklara atıfta bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son zamanlarda hastanelerde şöyle oluyor böyle oluyor vesaire. Bakın hatalarımız olabilir ama bu devasa hastaneleri, şehir hastaneleri yapan kim? Doktorlar az para aldıkları için ayrılıyorlar. Samimi konuşuyorum, bu hastaneleri inşa eden biziz, bu doktorları okutan yetiştiren bu devlet değil mi, soruyorum bu devlet değil mi? Bu devlet sizi okuttu yetiştirdi. En çok maliyeti olan birim hangi birim sağlıktır. Az para veriyormuşuz. En az alan 8 bin 9 bin en yüksek alan 20 bin. Özel sektör daha fazla verdiği için gidiyorlarmış. Varsın gidiyorlarsa gitsinler. Bizler üniversiteyi bitiren yeni doktorları istihdam ederiz. Gerekirse yurt dışından dönmek isteyenleri süratle davet ederiz. Buralar boş kalmaz. Şu anda asistan doktorlarla bu yola devam ederiz. Doktorluk gibi aziz bir mesleği paraya bina etmek insani değildir" dedi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90260)
10 Mart 2022 Perşembe 09:48
Yurtdışından dönmek isteyenlere vaatler;
36 saat nöbet
Şiddet zevki
5dk muayene süresi ile hız kazanma
Bir ömür malpraktis teminatı
Her türlü ırktan hasta popülasyonu
Zorunlu doğu görevi
Savaş bölgesi görevi
Sınırsız hasta yakını küfrü
Ve daha bir çok inanılmaz fırsatlar
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90391)
14 Mart 2022 Pazartesi 08:52
@Misafir Kullanıcı Yurtdışından dönmek isteyenlere pozitif görevler
Parayı ön planda tutmamak
insan hayatına önem vermek
gelişi güzel para karşılığında sağlık raporu vermemek
adam gibi mesaisini yapmak
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90256)
10 Mart 2022 Perşembe 09:32
ÜLKESİNE HİZMETİ ÇOK GÖREN HALKI HORGÖREN PARA İÇİN MEMLEKETİNİ BIRAKIP YABANCI ECNEBİ ÜLKELERE GİDEN DOKTORLAR VATANSEVER OLAMAZ..BÖYLE YAPANLARA YAZIKLAR OLSUN DİYORUM...
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90251)
09 Mart 2022 Çarşamba 21:59
Kimse kolay kolay vatanını terketmez çok sayıda beyin göçü oluyorsa ciddi problemler var demektir siyaset problem çözme yeridir
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90220)
09 Mart 2022 Çarşamba 14:12
Cumhurbaşkanının uslübuna bakarmısınız... Sorunları çözme kabiliyetine bakarmısınız...Senden büyük Allah var.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90257)
10 Mart 2022 Perşembe 09:34
@Misafir Kullanıcı BAŞKANIN USLUBU GAYET AÇIK...GİDEN GİTSİN KALAN SAĞLAR BİZİMDİR..
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90215)
09 Mart 2022 Çarşamba 13:12
DOKTORLARDAKİ KİBİR KİMSEDE YOK INSTAGRAM ADRESİ OLUŞTURURKEN BİLE DR YAPIYORLAR ARABA PLAKALARI BİLE DR OLACAK TAYYİP BABA SİZE KAPIYI GÖSTERİYOR İSTEYEN GİDER İSTEYEN KALIR MAAŞLARINIZ DA İYİ ALLAH DAHA ÇOK VERSİN UMARIM DAHA İYİSİ OLUR. BU ARADA HASTAHANEYE GELDİĞİMİZDE KAFANIZI KALDIRIP BAKIN ÖYLE KOPYALA YAPIŞTIR İLAÇ YAZMAKLA DOKTOR OLUNMUYOR.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90212)
09 Mart 2022 Çarşamba 11:16
Cumhurbaşkanı danışmanları uyuyor mu? Doktorlar belirtilen rakamların çok üstünde para alıyorlar. Bu yanlış bilgiyi kim verdi cumhurbaşkanına.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90270)
10 Mart 2022 Perşembe 14:34
@Misafir Kullanıcı uslubu beyan ayniyle insan
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90221)
09 Mart 2022 Çarşamba 14:19
@Misafir Kullanıcı cahil herif, her halti da bilme. reisi cumhurun danismani elinde tum belgeleri var rakamlari söyluyor, sen de gelmissin burdan oturma organini dusunme organi yaparak yorum yapiyorsun
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90207)
09 Mart 2022 Çarşamba 10:22
Doktorlarla çalışan torpille gelmiş tüm çalışanlar bir an önce uzaklaştırılmalı. Bingöl de duyumlara göre çalışanların çoğu torpille alınmış lanet olsun gelde batıya aşık olma.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90202)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:28
An itibariyle doktorlar:
- Atom fiziğine de profesörlüğe de lanet olsun.
- Sen alim adamsın abi. Başka ne iş bilirsin ki?
- Ama öğreneceğim.
- Neyi öğreneceksin?
- İtliği, kumarbazlığı, hergeleliği
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90200)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:24
Bir doktor 25 yıl fiilen okuyor çocukluğunu ve gençliğini yaşayamıyor. Ancak bir ilkokul mezunu bile 10000 tl alabilirken asistan doktor 8-9 bin alıyor. Bu durumu düzeltme varken doktorlara kapıyı göstermek bir felaket olur.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90199)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:05
Araba modelini yükseltmek istiyorlar.
19.04.2024
18:52
BAL`da kritik hafta! Bingöl kazanmak zorunda!
BAL'da kritik hafta! Bingöl kazanmak zorunda!
Grup lideri Yozgat Belediyesi Bozokspor ile arasındaki puan farkını kapatmak ve şampiyonluk kupasını kaldırmak için tüm çabasını gösteren 12Bingölspor, Pazar günü Hacılar Erciyesspor'a konuk oluyor. 12Bingölspor'a taraftar yasağı getirildi, aynı yasağın getirildiği Yozgat Bozokspor'un yasağı ise milletvekillerinin baskısı sonucu kaldırıldı!
19.04.2024
18:51
Bingöl`de Engelli ve Eski Hükümlüler İçin Hibe Desteği Başvuruları Başladı!
Bingöl'de Engelli ve Eski Hükümlüler İçin Hibe Desteği Başvuruları Başladı!
Bingöl'de engelli ve eski hükümlüler için hibe desteği başvuruları başladı. Son başvuru 07.06.2024 olarak açıklandı. Yapılması gerekenler ise şöyle sıralandı;
19.04.2024
18:51
Bingöl için bir uyarı da Arslan`dan…
Bingöl için bir uyarı da Arslan'dan…
'Tokat'ın üzerinde bulunduğu fay hattında beklenen büyük şiddetli deprem hala olmadı' diyen Prof. Dr. Abdussamet Arslan: 'Önümüzdeki 10 yılda Kuzey Anadolu Fay Hattı üzerinde 7.0 ila 7.5 civarında deprem beklemek yanlış olmaz. Bingöl'de henüz beklediğimiz deprem olmadı. Bu depremi de hakikaten bekliyoruz' dedi.
19.04.2024
18:50
Ahırları mühürlendi, hayvanları telef oldu
Ahırları mühürlendi, hayvanları telef oldu
Bingöl'ün Genç İlçesi'nde hayvancılıkla uğraşan Muhsin ve Mehmet Davran kuzenlerin 2018 yılında yaptıkları ve yapı kayıt belgesi aldıkları ahırları mühürlendi. Gerekçe, kim olduğu bilinmeyen birinin şikâyeti! Gebe olan ve doğum sonrası telef olan hayanlar da cabası..!
19.04.2024
18:45
Bingöl ile Roma La Sapienza Üniversiteleri Arasında İş Birliği
Bingöl ile Roma La Sapienza Üniversiteleri Arasında İş Birliği
Bingöl Üniversitesi, uluslararası iş birliklerini genişletme çalışmaları kapsamında Avrupa'nın en büyük ve İtalya'nın en prestijli üniversitesi olarak kabul edilen Roma La Sapienza Üniversitesi ile bazı alanlarda iş birliği anlaşması yaptı.
19.04.2024
15:59
Elektrik ve doğal gaza zam yapılacak mı?
Elektrik ve doğal gaza zam yapılacak mı?
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, mayıs ayında elektrik ve doğal gaz fiyatlarına zam yapılmayacağını açıkladı. Bayraktar, doğal gaz desteğinin devam edip etmeyeceğine ilişkin soruya, 'Sosyal açıdan desteklenmesi gereken grupları desteklemeye devam edeceğiz.' yanıtını verdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir