Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
03 Ekim 2022 Pazartesi
14 °C Parçalı bulutlu

Erdoğan doktorlara resti çekti; VARSIN GİTSİNLER | HABER YORUMLARI

Doktorların başlattığı greve ilişkin konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Bizler üniversiteyi bitiren yeni doktorları istihdam ederiz. Gerekirse yurt dışından dönmek isteyenleri süratle davet ederiz. Buralar boş kalmaz.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90260)
10 Mart 2022 Perşembe 09:48
Yurtdışından dönmek isteyenlere vaatler;
36 saat nöbet
Şiddet zevki
5dk muayene süresi ile hız kazanma
Bir ömür malpraktis teminatı
Her türlü ırktan hasta popülasyonu
Zorunlu doğu görevi
Savaş bölgesi görevi
Sınırsız hasta yakını küfrü
Ve daha bir çok inanılmaz fırsatlar
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90391)
14 Mart 2022 Pazartesi 08:52
@Misafir Kullanıcı Yurtdışından dönmek isteyenlere pozitif görevler
Parayı ön planda tutmamak
insan hayatına önem vermek
gelişi güzel para karşılığında sağlık raporu vermemek
adam gibi mesaisini yapmak
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90256)
10 Mart 2022 Perşembe 09:32
ÜLKESİNE HİZMETİ ÇOK GÖREN HALKI HORGÖREN PARA İÇİN MEMLEKETİNİ BIRAKIP YABANCI ECNEBİ ÜLKELERE GİDEN DOKTORLAR VATANSEVER OLAMAZ..BÖYLE YAPANLARA YAZIKLAR OLSUN DİYORUM...
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90251)
09 Mart 2022 Çarşamba 21:59
Kimse kolay kolay vatanını terketmez çok sayıda beyin göçü oluyorsa ciddi problemler var demektir siyaset problem çözme yeridir
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90220)
09 Mart 2022 Çarşamba 14:12
Cumhurbaşkanının uslübuna bakarmısınız... Sorunları çözme kabiliyetine bakarmısınız...Senden büyük Allah var.
Beğendim (17) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90257)
10 Mart 2022 Perşembe 09:34
@Misafir Kullanıcı BAŞKANIN USLUBU GAYET AÇIK...GİDEN GİTSİN KALAN SAĞLAR BİZİMDİR..
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90215)
09 Mart 2022 Çarşamba 13:12
DOKTORLARDAKİ KİBİR KİMSEDE YOK INSTAGRAM ADRESİ OLUŞTURURKEN BİLE DR YAPIYORLAR ARABA PLAKALARI BİLE DR OLACAK TAYYİP BABA SİZE KAPIYI GÖSTERİYOR İSTEYEN GİDER İSTEYEN KALIR MAAŞLARINIZ DA İYİ ALLAH DAHA ÇOK VERSİN UMARIM DAHA İYİSİ OLUR. BU ARADA HASTAHANEYE GELDİĞİMİZDE KAFANIZI KALDIRIP BAKIN ÖYLE KOPYALA YAPIŞTIR İLAÇ YAZMAKLA DOKTOR OLUNMUYOR.
Beğendim (7) Beğenmedim (19)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90212)
09 Mart 2022 Çarşamba 11:16
Cumhurbaşkanı danışmanları uyuyor mu? Doktorlar belirtilen rakamların çok üstünde para alıyorlar. Bu yanlış bilgiyi kim verdi cumhurbaşkanına.
Beğendim (9) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90270)
10 Mart 2022 Perşembe 14:34
@Misafir Kullanıcı uslubu beyan ayniyle insan
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90221)
09 Mart 2022 Çarşamba 14:19
@Misafir Kullanıcı cahil herif, her halti da bilme. reisi cumhurun danismani elinde tum belgeleri var rakamlari söyluyor, sen de gelmissin burdan oturma organini dusunme organi yaparak yorum yapiyorsun
Beğendim (5) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90207)
09 Mart 2022 Çarşamba 10:22
Doktorlarla çalışan torpille gelmiş tüm çalışanlar bir an önce uzaklaştırılmalı. Bingöl de duyumlara göre çalışanların çoğu torpille alınmış lanet olsun gelde batıya aşık olma.
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90202)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:28
An itibariyle doktorlar:
- Atom fiziğine de profesörlüğe de lanet olsun.
- Sen alim adamsın abi. Başka ne iş bilirsin ki?
- Ama öğreneceğim.
- Neyi öğreneceksin?
- İtliği, kumarbazlığı, hergeleliği
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90200)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:24
Bir doktor 25 yıl fiilen okuyor çocukluğunu ve gençliğini yaşayamıyor. Ancak bir ilkokul mezunu bile 10000 tl alabilirken asistan doktor 8-9 bin alıyor. Bu durumu düzeltme varken doktorlara kapıyı göstermek bir felaket olur.
Beğendim (19) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90199)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:05
Araba modelini yükseltmek istiyorlar.
Beğendim (6) Beğenmedim (11)Cevapla
15.09.2022
11:46
Sağlık Bakanlığı`ndan acil servis düzenlemesi!
Sağlık Bakanlığı'ndan acil servis düzenlemesi!
Sağlık Bakanlığı, acil servislerde düzenlemeye gitti. Artık acil servisler 'erişkin,' 'kadın doğum' ve 'çocuk' olarak 3'e ayrılacak. Güvenlik önlemleri de artırılacak.
13.09.2022
15:58
Sağlık Bakanlığı`ndan kota uygulaması iddiası!
Sağlık Bakanlığı'ndan kota uygulaması iddiası!
Sağlık Bakanlığı yeni bir uygulama ile randevuya kota getirdi. İddiaya göre vatandaş, 1 ayda en fazla 3 kez randevu alabilecek.
13.09.2022
15:56
Bu besin tam bir şifa kaynağı
Bu besin tam bir şifa kaynağı
Öksürüğü dindirilmesi ve kan yapmasıyla bilinen pekmez, aslında içeriğindeki vitamin, kalsiyum ve magnezyumlar sebebiyle birçok hastalığa faydası bulunuyor.
12.09.2022
13:40
Tuvalet kağıdındaki sinsi sinsi hasta edecek zehir..!
Tuvalet kağıdındaki sinsi sinsi hasta edecek zehir..!
Neredeyse hepimizin hijyen ve temizlik için kullandığı tuvalet kağıdında aslında onlarca zararlı maddenin olduğunu biliyor muydunuz? Zaman zaman burnumuzu hatta ağzımızı bile sildiğimiz tuvalet kağıtları aslında zehir saçıyormuş! Bakın tuvalet kağıdının yumuşak ve kokulu olması için içine katılan madde bizi gizli gizli nasıl etkiliyormuş...
12.09.2022
13:39
Yumurtayı sakın bunlarla birlikte yemeyin!
Yumurtayı sakın bunlarla birlikte yemeyin!
Birçok faydası olduğu bilinen yumurta, özellikle kahvaltılarda sık sık tüketiliyor. Ancak yumurta bazı gıdalarla tüketildiği zaman faydasının aksine zararı da olabiliyor.
02.09.2022
19:18
Bu belirtiler varsa kolon kanseri olabilirsiniz
Bu belirtiler varsa kolon kanseri olabilirsiniz
Tedavisi olmayan hastalık denildiği zaman akla ilk olarak kanser geliyor. Birçok türlerinin olduğu kanser, önlem alınmadığında veya erken teşhis konulmadığı taktirde, ölümle sonuçlanabilecek durumlara kadar gidebiliyor.
02.09.2022
02:01
Fahrettin Koca`dan doktorlara atama müjdesi
Fahrettin Koca'dan doktorlara atama müjdesi
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca 13 bin 163 doktorun görev yerlerinin belirleneceği Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası tercih sürecinin başladığını açıkladı.
25.08.2022
12:09
Aile hekimlerine teşvik ödemesi Resmi Gazete`de
Aile hekimlerine teşvik ödemesi Resmi Gazete'de
Aile hekimliği sözleşme ve ödeme yönetmeliğinde değişiklik yapılmasına dair yönetmelik Resmi Gazete'de yayımlandı. Buna göre, aile hekimlerinin teşvik tutarının miktarı günlük muayene sayısına göre değişecek. Aile hekimleri ile aile sağlığı merkezi çalışanlarına taban ek ödemesi ve teşvik ödemesi yapılacak.