Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
03 Ekim 2022 Pazartesi
14 °C Parçalı bulutlu

Erdoğan doktorlara resti çekti; VARSIN GİTSİNLER | HABER YORUMLARI

Doktorların başlattığı greve ilişkin konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Bizler üniversiteyi bitiren yeni doktorları istihdam ederiz. Gerekirse yurt dışından dönmek isteyenleri süratle davet ederiz. Buralar boş kalmaz.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90157)
08 Mart 2022 Salı 19:04
Bingöl devlet hastanesinde görev yapan uzman doktor 30000 alıyor. Bingölde görev yapan aile hekimi 20 bine yakın alıyor. Batıdaki doktorlar bu kadar almıyor. Hala gelmişler millete gider yapıyorlar, çekin gidin özel hastaneye işinize geliyorsa
Beğendim (16) Beğenmedim (34)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90205)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:48
@Misafir Kullanıcı Bingölde doktor maaşına icap nöbet eklenince 30 bin den fazla alıyorlar çünkü hepsi sözleşmeli doktor
Beğendim (2) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90177)
08 Mart 2022 Salı 22:01
@Misafir Kullanıcı 30000,99 TL alıyordur :d
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90166)
08 Mart 2022 Salı 20:05
@Misafir Kullanıcı yanlissin 200 bin aliyorlardir, kahvede oturup sallayin
Beğendim (24) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90162)
08 Mart 2022 Salı 19:40
@Misafir Kullanıcı Parası olan tuzu kuru olan ve ağzı olan konuşuyor.Sonra da bingölde iyi doktor yokmuş.Senin gibilerin beyinleri gelişmedikçe var olmayacak devam edin.
Beğendim (26) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90155)
08 Mart 2022 Salı 19:02
Bu doktorlar kendini astronot zannediyor, özel hastaneye gitsinler hastanın önünde iki büklüm olsunlar, hastane müdürünün önünde iki büklüm olsunlar, ancak o zaman akılları başlarına gelir
Beğendim (8) Beğenmedim (31)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90193)
09 Mart 2022 Çarşamba 08:33
@Misafir Kullanıcı Kamu hastanelerine torpil ile gelen vasıfsız liyakatsız daha iki kelimeyi bir araya getiremeyen tek bildiği takım elbise alıp kravatı takınca yönetici olduğunu zanneden ve vatan millete halka özellikle kendisine hiçbir faydası olmayan örnek isterseniz örnek bile göstereceğim mevzuattan kanundan yasadan işleyişten haberleri olmayan kişilerin önünde eğilmektense işi bilen özeldeki idarecinin önünde eğilmek daha mantıklı geliyordur bence insanlara
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90174)
08 Mart 2022 Salı 21:36
@Misafir Kullanıcı Katiyen eğitilmezsin. Astronot ne alaka. Astronot görsen onlara da laf atarsın herhalde
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90163)
08 Mart 2022 Salı 19:40
@Misafir Kullanıcı Eğitilmezsiniz
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90153)
08 Mart 2022 Salı 18:32
Millet iş bulamıyor asgari ücrete talim ediyor. Doktorlar maaş beğenmiyor. Buyrun bakalım.
Beğendim (16) Beğenmedim (32)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90171)
08 Mart 2022 Salı 20:46
@Misafir Kullanıcı Cahilsiniz
Beğendim (21) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90154)
08 Mart 2022 Salı 18:48
@Misafir Kullanıcı Eğitilmezsiniz
Beğendim (21) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90152)
08 Mart 2022 Salı 18:25
cok talihsiz bir aciklama olmus, reisin böyle söylememesi lazimdi. benim de oglum doktor, almanyadan kabul aldi birakmadim gitsin. bu gidisle biz de tutamayiz cocuklari. yazik hem de cok yazik, bize bakacak doktor zaten yoktu artik olsek bakan olmaz
Beğendim (23) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90150)
08 Mart 2022 Salı 18:22
Parasi olan ozel doktora gider isini halleder, bizim gibi garibanlar artik olume mahkum edilecek anlasilan. Oglum lisede bazen alip okuldan avrupaya mi gonderseem diyorum. Gelecek en buyuk mertebede bile bekci ile ayni maas var
Beğendim (24) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90149)
08 Mart 2022 Salı 18:20
Kuzenim hali isi yapiyor ayda 27 kazaniyor 27, ayiptir be. Saglik isi sakaya gelmez. Bakmayin onlarin ozel doktorlari var yine bakarlar kendilerine ama olan biz garibana olur. Allah sonumuzu hayreylesin
Beğendim (25) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90148)
08 Mart 2022 Salı 18:19
Babam imam 9 bin aliyor :) siz niye tonla para harcayip cocuk okutuyorsunuz verin bir imamhatipe sonra ilahiyat keyfine baksin.
Beğendim (24) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90167)
08 Mart 2022 Salı 20:08
@Misafir Kullanıcı Senin baban 1 saat çalışıyor babana sor aldığı parayı hak ediyormu
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90147)
08 Mart 2022 Salı 18:18
Bekci 8 bin aliyor, omrunu curuten doktor 9 :) hani 30 40 50 diye salliyorlar ya. Hepsi yalan, asil kendime uzuluyorum. Gecen hastaneye gittim ameliyat edecek doktor burda yok istifa etti, en yakin sehir diyarbakir. Bizi her seyden ettiniz en sonunda saglik da gitti
Beğendim (19) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90194)
09 Mart 2022 Çarşamba 08:39
@Misafir Kullanıcı Memlekette zaten bir sağlık yoktu sizler kendinizi kandırıyordunuz ve özellikle gençleri kandırıyordunuz kamu binaları inşa etmek bu binaları boyamak süslü duvarlar örmek mecburi yapılması gerekenlerdir. Ama bir doktoru o ilde tutabilmek yönetebilmek demektir. Bingöl de herhangi bir branştan hasta olup ta başka ilde de doktora gitmeyen var mı? malesef yok olsada çok az imkanı olamayanlar gidemiyor basur olsanız elazığa gidiyorsunuz.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
15.09.2022
11:46
Sağlık Bakanlığı`ndan acil servis düzenlemesi!
Sağlık Bakanlığı'ndan acil servis düzenlemesi!
Sağlık Bakanlığı, acil servislerde düzenlemeye gitti. Artık acil servisler 'erişkin,' 'kadın doğum' ve 'çocuk' olarak 3'e ayrılacak. Güvenlik önlemleri de artırılacak.
13.09.2022
15:58
Sağlık Bakanlığı`ndan kota uygulaması iddiası!
Sağlık Bakanlığı'ndan kota uygulaması iddiası!
Sağlık Bakanlığı yeni bir uygulama ile randevuya kota getirdi. İddiaya göre vatandaş, 1 ayda en fazla 3 kez randevu alabilecek.
13.09.2022
15:56
Bu besin tam bir şifa kaynağı
Bu besin tam bir şifa kaynağı
Öksürüğü dindirilmesi ve kan yapmasıyla bilinen pekmez, aslında içeriğindeki vitamin, kalsiyum ve magnezyumlar sebebiyle birçok hastalığa faydası bulunuyor.
12.09.2022
13:40
Tuvalet kağıdındaki sinsi sinsi hasta edecek zehir..!
Tuvalet kağıdındaki sinsi sinsi hasta edecek zehir..!
Neredeyse hepimizin hijyen ve temizlik için kullandığı tuvalet kağıdında aslında onlarca zararlı maddenin olduğunu biliyor muydunuz? Zaman zaman burnumuzu hatta ağzımızı bile sildiğimiz tuvalet kağıtları aslında zehir saçıyormuş! Bakın tuvalet kağıdının yumuşak ve kokulu olması için içine katılan madde bizi gizli gizli nasıl etkiliyormuş...
12.09.2022
13:39
Yumurtayı sakın bunlarla birlikte yemeyin!
Yumurtayı sakın bunlarla birlikte yemeyin!
Birçok faydası olduğu bilinen yumurta, özellikle kahvaltılarda sık sık tüketiliyor. Ancak yumurta bazı gıdalarla tüketildiği zaman faydasının aksine zararı da olabiliyor.
02.09.2022
19:18
Bu belirtiler varsa kolon kanseri olabilirsiniz
Bu belirtiler varsa kolon kanseri olabilirsiniz
Tedavisi olmayan hastalık denildiği zaman akla ilk olarak kanser geliyor. Birçok türlerinin olduğu kanser, önlem alınmadığında veya erken teşhis konulmadığı taktirde, ölümle sonuçlanabilecek durumlara kadar gidebiliyor.
02.09.2022
02:01
Fahrettin Koca`dan doktorlara atama müjdesi
Fahrettin Koca'dan doktorlara atama müjdesi
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca 13 bin 163 doktorun görev yerlerinin belirleneceği Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası tercih sürecinin başladığını açıkladı.