Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Eylül 2020 Cuma
°C

HDP'nin 'Toplu Taşıma' Önergeleri Reddedildi

Halkların Demokratik Partisi(HDP) Belediye Meclis grubunun, 'belediye otobüsü' ve '65 yaş üstü ve engelli kartlarının belediyeye devredilmesi' önergeleri reddedildi.

11 EYLÜL 2020 CUMA 17:53
16
2743
19
AA aa
HDP`nin `Toplu Taşıma` Önergeleri Reddedildi

HDP Bingöl Belediyesi Meclis Grubu, 65 yaş ve engelli vatandaşlara verilen ücretsiz kartların Özel Halk Otobüsü Kooperatifinden alınıp Bingöl Belediyesine devredilmesini talep eden önerge ve daha önce verilen ‘Belediye Otobüsü' çalışmalarının hangi aşamada olduğunu soran ve bu yönde çalışma başlatılmasının talep edildiği önerge oy çokluğuyla reddedildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62061)
15 Eylül 2020 Salı 07:30
bütün otobüs masraflarını belediye karşılamalı ve otobüs şöförlerine maaş bağlanmalı ki sorunlar azalsın
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62037)
14 Eylül 2020 Pazartesi 14:10
Boşverin önerge falan vermeyin öyle kinlenmişki toplum kendi hak hukukunu Bile Ayaklar altına almış hale gelmiş yazık. HDP nin taktirle karşılanacak önergesine bile tahammül Yok..
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62024)
14 Eylül 2020 Pazartesi 08:15
Hep böyle olacak değil dünya sizede kalmaz elbet devran döner birgün hatırlatırım
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62043)
14 Eylül 2020 Pazartesi 15:05
@Misafir Kullanıcı Döner kardes zülüm bir yere kadar
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62022)
14 Eylül 2020 Pazartesi 06:30
engelli kartları dolumu tekrar yapılmayacak bunu diyen keşiş kılıklı biri doğrumu
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62011)
13 Eylül 2020 Pazar 07:15
Slm arkadaşlar bir bingöllü olararak neden bingol belediyesinde otobüs yok neden yok anlamış değiliz. Bingolluye bingollulere yapılan zulümdür. Bunlara neden göz yumuluyor ya allah var çoluk çocuk rizkimizin fazlasını bunlara veriyoruz ben hakkimida helal etmiyorum kim olursa olsun olan garibana oluyor bir daha siyaset bana vaatlerle gelmesin vaatlerdede bulunmasın artık inandırıcı değilsiniz hakkım haram olsun haram olsun haram olsun
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62006)
13 Eylül 2020 Pazar 01:09
Hdp oldugu icin ret Bunu sagir sultanda biliyor
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61997)
12 Eylül 2020 Cumartesi 22:52
erdal arıkana ailece oy verdik..hizmet istedik..Dürüstçe hizmet istedik bu memlekete..Ama 2 yıl geçti malasef koca bir 0 ... Elim kırılsaydı oy vermeseydim..Baki olan Allahtır o koltuktan kimler geldi kimler geçti..3 yıl çok uzun bi süre değil..Kimki yetimin mazlumun hakkını yiyorsa Allah ondan hesap sorsun..kimki taş üstüne taş koymuş Allah ondan razı olsun..
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61993)
12 Eylül 2020 Cumartesi 20:57
Adam belediye otobüsü niye getirsin en az 6 mahalle var her birine en az üç tane getirse (ki buda az)18 tane otobüs her biri için iki şöför 36 şöför asgari ücret sigorta dahil 36.3,250= 117 bin tl ediyor sadece şöför aylık maaşı ekstra 18 otobüs yakıtı aylık 10 bin yaksa 180 bin yakıt bu belediyede bu para nerde e belediye olduğu için yol hakkı ucuz olacak ücretsizler çoğalacak para kazanamayacak yani bunları düşünen bi yönetim var getirmez onun için
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61985)
12 Eylül 2020 Cumartesi 18:58
Bu hatçılar ne güçlü adamlarmış be, 30 yıldır kimse kimseye bir laf söyletmediler bu memlekette, istediklerini istedikleri zaman yaptırıyorlar. Ne parti, ne başkan onlar için fark etmez, herkese meydan okuyorlar, kısacası 'mekanın tek sahibi' onlar. Helal olsun, ne diyelim. Onlara karşı meydana çıkamayanlar utansın !!
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62468)
23 Eylül 2020 Çarşamba 22:35
@Misafir Kullanıcı ne mekan sahibi ? belediye sırtına koymuş yükü. belediye akıllı iş yapıyor bugün otobüs getirsin o ücretsizlerden yer bulursan binersin:)
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61979)
12 Eylül 2020 Cumartesi 15:13
Doğru kim söylerse söylesin doğrudur. Bu memleket bundan kaybediyor zaten. Yıllardır rant uğruna insanlar mağdur ediliyor, belediye yapamayacaksa valilik olaya el koymalı. Belediye başkanı aklına başına almalı. seçimden önce toplu taşımaya ilgili talepler kendisine halk tarafından iletilmesine rağmen şu anda sağır ve körü oynuyor.
Beğendim (11) Beğenmedim (9)Cevapla
25.09.2020
17:49
`Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz`
'Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz'
AK Parti'li Yılmaz, Doğu Akdeniz'deki gelişmelere ilişkin, 'Biz hiçbir zaman kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz, kararlı bir şekilde hakkımızı savunuruz, gücümüzü de ortaya koyarız, diplomasimizi de sonuna kadar kullanırız.' dedi.
25.09.2020
17:48
Sözen`den Bakan Soylu`ya tam destek
Sözen'den Bakan Soylu'ya tam destek
Sözen, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve AYM arasında yaşanan tartışmaya dahil olarak, 'Amasız, fakatsız, lakinsiz, bakanımız Süleyman Soylu'nun yanındayız. Çünkü bakanımız, şehitlerimizin gazilerimizin en büyük destekçisi ve terör örgütlerinin en büyük düşmanıdır' dedi.
25.09.2020
17:47
Genç Kızılay`dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Genç Kızılay'dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Bingöl'deki Genç Kızılay İl Başkanlığı, kent genelindeki ihtiyaç sahibi ailelere gıda desteğinde bulundu.
25.09.2020
17:46
`Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı`
'Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı'
Saray Mahallesi sakinleri, boşaltılmış binaların içinde uyuşturucu kullanıldığını belirterek, hızlı bir şekilde yıkılması gerektiğini söyledi.
25.09.2020
17:45
Bingöl`de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl'de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl polisi, ev ve iş yerinde hırsızlık yapan şüphelileri yakaladı. Şüpheli 5 kişi, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
25.09.2020
17:44
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı Kadın ve Çocuk Kısım Amirliği, Merkez İlçesi İçmeler mahallesinde 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Konulu' seminer düzenlendi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir