Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
30 Temmuz 2021 Cuma
36 °C Kısmen güneşli

HDP'nin 'Toplu Taşıma' Önergeleri Reddedildi

Halkların Demokratik Partisi(HDP) Belediye Meclis grubunun, 'belediye otobüsü' ve '65 yaş üstü ve engelli kartlarının belediyeye devredilmesi' önergeleri reddedildi.

11 EYLÜL 2020 CUMA 17:53
16
3113
15
AA aa
HDP`nin `Toplu Taşıma` Önergeleri Reddedildi

HDP Bingöl Belediyesi Meclis Grubu, 65 yaş ve engelli vatandaşlara verilen ücretsiz kartların Özel Halk Otobüsü Kooperatifinden alınıp Bingöl Belediyesine devredilmesini talep eden önerge ve daha önce verilen ‘Belediye Otobüsü' çalışmalarının hangi aşamada olduğunu soran ve bu yönde çalışma başlatılmasının talep edildiği önerge oy çokluğuyla reddedildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62061)
15 Eylül 2020 Salı 07:30
bütün otobüs masraflarını belediye karşılamalı ve otobüs şöförlerine maaş bağlanmalı ki sorunlar azalsın
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62037)
14 Eylül 2020 Pazartesi 14:10
Boşverin önerge falan vermeyin öyle kinlenmişki toplum kendi hak hukukunu Bile Ayaklar altına almış hale gelmiş yazık. HDP nin taktirle karşılanacak önergesine bile tahammül Yok..
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62024)
14 Eylül 2020 Pazartesi 08:15
Hep böyle olacak değil dünya sizede kalmaz elbet devran döner birgün hatırlatırım
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62043)
14 Eylül 2020 Pazartesi 15:05
@Misafir Kullanıcı Döner kardes zülüm bir yere kadar
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62022)
14 Eylül 2020 Pazartesi 06:30
engelli kartları dolumu tekrar yapılmayacak bunu diyen keşiş kılıklı biri doğrumu
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62011)
13 Eylül 2020 Pazar 07:15
Slm arkadaşlar bir bingöllü olararak neden bingol belediyesinde otobüs yok neden yok anlamış değiliz. Bingolluye bingollulere yapılan zulümdür. Bunlara neden göz yumuluyor ya allah var çoluk çocuk rizkimizin fazlasını bunlara veriyoruz ben hakkimida helal etmiyorum kim olursa olsun olan garibana oluyor bir daha siyaset bana vaatlerle gelmesin vaatlerdede bulunmasın artık inandırıcı değilsiniz hakkım haram olsun haram olsun haram olsun
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62006)
13 Eylül 2020 Pazar 01:09
Hdp oldugu icin ret Bunu sagir sultanda biliyor
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61997)
12 Eylül 2020 Cumartesi 22:52
erdal arıkana ailece oy verdik..hizmet istedik..Dürüstçe hizmet istedik bu memlekete..Ama 2 yıl geçti malasef koca bir 0 ... Elim kırılsaydı oy vermeseydim..Baki olan Allahtır o koltuktan kimler geldi kimler geçti..3 yıl çok uzun bi süre değil..Kimki yetimin mazlumun hakkını yiyorsa Allah ondan hesap sorsun..kimki taş üstüne taş koymuş Allah ondan razı olsun..
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61993)
12 Eylül 2020 Cumartesi 20:57
Adam belediye otobüsü niye getirsin en az 6 mahalle var her birine en az üç tane getirse (ki buda az)18 tane otobüs her biri için iki şöför 36 şöför asgari ücret sigorta dahil 36.3,250= 117 bin tl ediyor sadece şöför aylık maaşı ekstra 18 otobüs yakıtı aylık 10 bin yaksa 180 bin yakıt bu belediyede bu para nerde e belediye olduğu için yol hakkı ucuz olacak ücretsizler çoğalacak para kazanamayacak yani bunları düşünen bi yönetim var getirmez onun için
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61985)
12 Eylül 2020 Cumartesi 18:58
Bu hatçılar ne güçlü adamlarmış be, 30 yıldır kimse kimseye bir laf söyletmediler bu memlekette, istediklerini istedikleri zaman yaptırıyorlar. Ne parti, ne başkan onlar için fark etmez, herkese meydan okuyorlar, kısacası 'mekanın tek sahibi' onlar. Helal olsun, ne diyelim. Onlara karşı meydana çıkamayanlar utansın !!
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62468)
23 Eylül 2020 Çarşamba 22:35
@Misafir Kullanıcı ne mekan sahibi ? belediye sırtına koymuş yükü. belediye akıllı iş yapıyor bugün otobüs getirsin o ücretsizlerden yer bulursan binersin:)
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61979)
12 Eylül 2020 Cumartesi 15:13
Doğru kim söylerse söylesin doğrudur. Bu memleket bundan kaybediyor zaten. Yıllardır rant uğruna insanlar mağdur ediliyor, belediye yapamayacaksa valilik olaya el koymalı. Belediye başkanı aklına başına almalı. seçimden önce toplu taşımaya ilgili talepler kendisine halk tarafından iletilmesine rağmen şu anda sağır ve körü oynuyor.
Beğendim (11) Beğenmedim (9)Cevapla
29.07.2021
17:08
Merkez Bankası`ndan büyüme ve enflasyon açıklaması
Merkez Bankası'ndan büyüme ve enflasyon açıklaması
TCMB Başkanı Şahap Kavcıoğlu, 'Veriler ikinci çeyrekte büyümenin baz etkisiyle oldukça yüksek oranda gerçekleşeceğine işaret ediyor' dedi. Öte yandan Merkez Bankası, yılsonu enflasyon tahminini yüzde 12,2'den yüzde 14,1'e çıkardı.
29.07.2021
17:07
Trafiğe ilk 6 ayda 607 bin aracın kaydı yapıldı
Trafiğe ilk 6 ayda 607 bin aracın kaydı yapıldı
Haziran ayında trafiğe kaydı yapılan taşıt sayısı bir önceki aya göre yüzde 35,7 arttı. Bu araçların yüzde 54,3'ünü ise otomobiller oluşturarak ilk sırada yer aldı.
29.07.2021
17:06
2 ayda litre fiyatı 5 TL zamlandı! Yeni indirim için ilk açıklama
2 ayda litre fiyatı 5 TL zamlandı! Yeni indirim için ilk açıklama
Ayçiçeği üretiminde dünyada yüzde 10, Türkiye'de ise yüzde 15'e yakın artış öngörülüyor. Litre başına market fiyatı sadece mayıstan temmuza kadar yeniden 5-6 lira zam gören ayçiçek yağında fiyatların gevşemesi bekleniyor.
29.07.2021
17:05
Nöbetçi noterlik uygulaması tekrar başlıyor
Nöbetçi noterlik uygulaması tekrar başlıyor
Adalet Bakanlığı, korona virüs salgını nedeniyle ara verilen nöbetçi noterlik uygulamasının yeniden başladığını duyurdu.
29.07.2021
16:36
Türkiye`nin İlk `Millet Vadisi` İhaleye Çıkıyor
Türkiye'nin İlk 'Millet Vadisi' İhaleye Çıkıyor
Kamuoyunun yakından takip ettiği Çapakçur Vadisi Millet Bahçesi Projesi'nin Eylül ayında ihaleye çıkacağını müjdeleyen Başkan Arıkan: 'Uzun uğraşlar sonucu nihai sonuca ulaştırdığımız proje, vadi üzerinde harika görüntüsü ile yerini alacak. Kütüphane, spor tesisleri, eğlence alanlarıyla birlikte bu bölge yeni bir yaşam merkezi haline gelecek'
29.07.2021
16:35
Gündoğdu: `Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler`
Gündoğdu: 'Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler'
Vaka sayısının son bir ayda en çok artış gösterdiği illerden biri olan Bingöl'de, İl Sağlık Müdürü Uzman Doktor Mehmet Emin Gündoğdu, artışın sebebini açıkladı. Gündoğdu: 'Özellikle son bir ay içinde vakaların bu kadar hızlı artmasının sebebi olarak düğünler ve taziyeler olduğunu söyleyebiliriz' dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir