Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ekim 2020 Salı
15 °C Parçalı bulutlu

HDP'nin 'Toplu Taşıma' Önergeleri Reddedildi | HABER YORUMLARI

Halkların Demokratik Partisi(HDP) Belediye Meclis grubunun, 'belediye otobüsü' ve '65 yaş üstü ve engelli kartlarının belediyeye devredilmesi' önergeleri reddedildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61972)
12 Eylül 2020 Cumartesi 08:22
Bu ülkede halka faydalı ne varsa reddedilir çünkü yaparlarsa bastakilerin ihalecileri kendileri kazanamaz
Beğendim (8) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61954)
11 Eylül 2020 Cuma 22:43
HDP'den geldiği için mi yoksa kamu yararı olmadığı için mi?
Sorun HEP ise Ak Parti önergeyi, hatta daha iyisini versin.
Üstelik vatandaşın yararına bir uygulama değil mi?
Beğendim (6) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61951)
11 Eylül 2020 Cuma 22:15
Ya allah aşkına bingol belediyesi ne yapmaya çalışıyor. Millet olarak belediye halk otobüsü alsın özel halk otobüs işletmecileri 65 yaş üstü ücretsiz olan kartları kaldırıp yetmemiş gibi aktarmayida kaldırmışlar burdan yetkililere sesleniyorum hakkımı helal etmiyorum çoluk çocuğumuz var yarın öbürgün okullarda açılacak kişi başı günlük 8 tl veriyoruz belediye neden otobüs almıyor hala anlamış değiliz anlaşma denen hiç birşey yok anında fes edebilir belediye neden böyle bişy yapıyorlar anlamadık millet hakkını arasın hoc bir olde ve ilçede böyle haksızlık yok bingol hariç, yetkililerden cvp
Beğendim (12) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62004)
13 Eylül 2020 Pazar 00:25
@Misafir Kullanıcı Çoluk çoçuğunun yol hakkını düşünüyorsun bu çoluk çoçuğun hergün hata binmiyor ama ekmek yiyor bi ekmek 2,5 tl oldu bunun için niye çocuklarınızı düşünmediniz doğalgaz elektrik herşeye zam geldi ses çıkmadı bu hatların yaptığı yanlış belki ama sadece kendi işine geleni yorumlamak olmaz bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın mantığı ile hareket etmeyin
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61947)
11 Eylül 2020 Cuma 21:07
Yazıklar olsun bingöl belediyesine genç ilçe belediyesinin otobüsü var bingöl belediyeainin otobüsü yok nedwn acaba alım gücü. Yoksa rant mı bir bingöllü olarak utanıyorum seçilmiş başkan neden korkar hiç bir şey bilmiyorsan Reisten iste Reis bir konuşmasında ben bingölünün başbakanıyım bakanıyım demişti Haydi Erdal başkan bir yiğitlik bir efelik yap belediyeye ait otobüs şirketi olsun adıda BİHOT BİNHOT V.B Adınıda ismini de siz koyun
Beğendim (6) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61944)
11 Eylül 2020 Cuma 18:26
Tabi reddederler çünkü rant var
Beğendim (34) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61962)
12 Eylül 2020 Cumartesi 00:05
@Misafir Kullanıcı Neden iftira atıyorsunuz rant var diyorsunuz madem ki rant var kim alıyor bu rantı söyleyin açık açık herkes bilsin çamur at izi kalsın olmasın açık açık isim verin şu meclis üyesi rantı olduğu için RET verdi deyin tüm halkın bunu bilmeye hakkı var Allah aşkına isim isim söyleyin...
Beğendim (21) Beğenmedim (12)Cevapla
20.10.2020
17:00
Berdibek: `Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset`
Berdibek: 'Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset'
'Bingöl halkı kadirşinastır. Düğününde, taziyesinde, hastalığında yanında görmek istiyor, bu hassasiyeti göstermenizi bekliyor. Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset. Bazen lastik patlar, bazen arıza yapar aracınız. Nihayetinde taşıdığınız yükün kıymetini biliyorsanız, temkinli ve dikkatli olursunuz. Bizler de bu tecrübelerle yolumuza devam ediyor, hizmet üretimi için çabamızı sürdürüyoruz. Bu yolda tek derdimiz var, halkın gönlünde ilelebet yer almak..'
20.10.2020
16:40
Millet bahçesinde ilk kazı!
Millet bahçesinde ilk kazı!
Genç Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve Bingöl tarihinin en önemli projeleri arasında gösterilen Millet Bahçesi projesinde ilk kazma vuruldu. Çalışmaların aralıksız sürdürüleceği ve projenin 2021 yılının Haziran ayı içerisinde tamamlanacağı öğrenildi.
20.10.2020
16:39
`İş hanını geri almak 26 milyon TL`ye mal oldu!`
'İş hanını geri almak 26 milyon TL'ye mal oldu!'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yanıtlaması üzerine verdiği önergede: 'AKP'li Bingöl Belediyesi'nin bir önceki dönem parti yönetiminin, 5 milyon 656 bin TL ihale bedeli ile sattığı belediyeye ait iş hanını geri alması 26 milyon TL'ye mal olmuştur' dedi.
20.10.2020
16:38
Bal, Edirne`ye atandı
Bal, Edirne'ye atandı
Bingöl İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Meltem Bal, Edirne İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne atandı.
20.10.2020
16:37
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
Bingöl'de 18 yıl önce bugün bir mezrada teröristler tarafından şehit edilen 19 sivil dualarla anıldı.
20.10.2020
16:36
`İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti`
'İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti'
20 Ekim 1992 yılında Bingöl'ün Solhan ilçesindeki olayın unutulmadığını aktaran Kızılboğa: 'Terör, ülkemizde uzun yıllar boyunca kan döktü. İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti ve çekmeye devam ediyor.'
20.10.2020
16:35
Veng Şıma, desteklerine devam ediyor
Veng Şıma, desteklerine devam ediyor
Bingöl'de yürüttüğü yardım faaliyetleriyle adından söz ettiren Veng Şıma Derneği, 3 engelli bireyi tekerlekli sandalyelerine kavuşturdu.