Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ekim 2020 Salı
17 °C Yer yer bulutlu

HDP'nin 'Toplu Taşıma' Önergeleri Reddedildi | HABER YORUMLARI

Halkların Demokratik Partisi(HDP) Belediye Meclis grubunun, 'belediye otobüsü' ve '65 yaş üstü ve engelli kartlarının belediyeye devredilmesi' önergeleri reddedildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62061)
15 Eylül 2020 Salı 07:30
bütün otobüs masraflarını belediye karşılamalı ve otobüs şöförlerine maaş bağlanmalı ki sorunlar azalsın
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62037)
14 Eylül 2020 Pazartesi 14:10
Boşverin önerge falan vermeyin öyle kinlenmişki toplum kendi hak hukukunu Bile Ayaklar altına almış hale gelmiş yazık. HDP nin taktirle karşılanacak önergesine bile tahammül Yok..
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62024)
14 Eylül 2020 Pazartesi 08:15
Hep böyle olacak değil dünya sizede kalmaz elbet devran döner birgün hatırlatırım
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62043)
14 Eylül 2020 Pazartesi 15:05
@Misafir Kullanıcı Döner kardes zülüm bir yere kadar
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62022)
14 Eylül 2020 Pazartesi 06:30
engelli kartları dolumu tekrar yapılmayacak bunu diyen keşiş kılıklı biri doğrumu
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62011)
13 Eylül 2020 Pazar 07:15
Slm arkadaşlar bir bingöllü olararak neden bingol belediyesinde otobüs yok neden yok anlamış değiliz. Bingolluye bingollulere yapılan zulümdür. Bunlara neden göz yumuluyor ya allah var çoluk çocuk rizkimizin fazlasını bunlara veriyoruz ben hakkimida helal etmiyorum kim olursa olsun olan garibana oluyor bir daha siyaset bana vaatlerle gelmesin vaatlerdede bulunmasın artık inandırıcı değilsiniz hakkım haram olsun haram olsun haram olsun
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62006)
13 Eylül 2020 Pazar 01:09
Hdp oldugu icin ret Bunu sagir sultanda biliyor
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61997)
12 Eylül 2020 Cumartesi 22:52
erdal arıkana ailece oy verdik..hizmet istedik..Dürüstçe hizmet istedik bu memlekete..Ama 2 yıl geçti malasef koca bir 0 ... Elim kırılsaydı oy vermeseydim..Baki olan Allahtır o koltuktan kimler geldi kimler geçti..3 yıl çok uzun bi süre değil..Kimki yetimin mazlumun hakkını yiyorsa Allah ondan hesap sorsun..kimki taş üstüne taş koymuş Allah ondan razı olsun..
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61993)
12 Eylül 2020 Cumartesi 20:57
Adam belediye otobüsü niye getirsin en az 6 mahalle var her birine en az üç tane getirse (ki buda az)18 tane otobüs her biri için iki şöför 36 şöför asgari ücret sigorta dahil 36.3,250= 117 bin tl ediyor sadece şöför aylık maaşı ekstra 18 otobüs yakıtı aylık 10 bin yaksa 180 bin yakıt bu belediyede bu para nerde e belediye olduğu için yol hakkı ucuz olacak ücretsizler çoğalacak para kazanamayacak yani bunları düşünen bi yönetim var getirmez onun için
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61985)
12 Eylül 2020 Cumartesi 18:58
Bu hatçılar ne güçlü adamlarmış be, 30 yıldır kimse kimseye bir laf söyletmediler bu memlekette, istediklerini istedikleri zaman yaptırıyorlar. Ne parti, ne başkan onlar için fark etmez, herkese meydan okuyorlar, kısacası 'mekanın tek sahibi' onlar. Helal olsun, ne diyelim. Onlara karşı meydana çıkamayanlar utansın !!
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62468)
23 Eylül 2020 Çarşamba 22:35
@Misafir Kullanıcı ne mekan sahibi ? belediye sırtına koymuş yükü. belediye akıllı iş yapıyor bugün otobüs getirsin o ücretsizlerden yer bulursan binersin:)
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61979)
12 Eylül 2020 Cumartesi 15:13
Doğru kim söylerse söylesin doğrudur. Bu memleket bundan kaybediyor zaten. Yıllardır rant uğruna insanlar mağdur ediliyor, belediye yapamayacaksa valilik olaya el koymalı. Belediye başkanı aklına başına almalı. seçimden önce toplu taşımaya ilgili talepler kendisine halk tarafından iletilmesine rağmen şu anda sağır ve körü oynuyor.
Beğendim (11) Beğenmedim (9)Cevapla
20.10.2020
17:00
Berdibek: `Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset`
Berdibek: 'Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset'
'Bingöl halkı kadirşinastır. Düğününde, taziyesinde, hastalığında yanında görmek istiyor, bu hassasiyeti göstermenizi bekliyor. Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset. Bazen lastik patlar, bazen arıza yapar aracınız. Nihayetinde taşıdığınız yükün kıymetini biliyorsanız, temkinli ve dikkatli olursunuz. Bizler de bu tecrübelerle yolumuza devam ediyor, hizmet üretimi için çabamızı sürdürüyoruz. Bu yolda tek derdimiz var, halkın gönlünde ilelebet yer almak..'
20.10.2020
16:40
Millet bahçesinde ilk kazı!
Millet bahçesinde ilk kazı!
Genç Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve Bingöl tarihinin en önemli projeleri arasında gösterilen Millet Bahçesi projesinde ilk kazma vuruldu. Çalışmaların aralıksız sürdürüleceği ve projenin 2021 yılının Haziran ayı içerisinde tamamlanacağı öğrenildi.
20.10.2020
16:39
`İş hanını geri almak 26 milyon TL`ye mal oldu!`
'İş hanını geri almak 26 milyon TL'ye mal oldu!'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yanıtlaması üzerine verdiği önergede: 'AKP'li Bingöl Belediyesi'nin bir önceki dönem parti yönetiminin, 5 milyon 656 bin TL ihale bedeli ile sattığı belediyeye ait iş hanını geri alması 26 milyon TL'ye mal olmuştur' dedi.
20.10.2020
16:38
Bal, Edirne`ye atandı
Bal, Edirne'ye atandı
Bingöl İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Meltem Bal, Edirne İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne atandı.
20.10.2020
16:37
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
Bingöl'de 18 yıl önce bugün bir mezrada teröristler tarafından şehit edilen 19 sivil dualarla anıldı.
20.10.2020
16:36
`İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti`
'İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti'
20 Ekim 1992 yılında Bingöl'ün Solhan ilçesindeki olayın unutulmadığını aktaran Kızılboğa: 'Terör, ülkemizde uzun yıllar boyunca kan döktü. İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti ve çekmeye devam ediyor.'
20.10.2020
16:35
Veng Şıma, desteklerine devam ediyor
Veng Şıma, desteklerine devam ediyor
Bingöl'de yürüttüğü yardım faaliyetleriyle adından söz ettiren Veng Şıma Derneği, 3 engelli bireyi tekerlekli sandalyelerine kavuşturdu.