Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Şubat 2020 Çarşamba
°C

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48689)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:25
Bu proje ZEKİ KORKUTATANIN SEÇİM VADİYDİ ÖNCE ZEKİ BEYE SONRA EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKÜR EDERİZ MEMLEKETE HAYIRLI OLSUN
Beğendim (8) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48688)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:17
Bu proje yanlış hatırlamıyorsam ZEKİ KORKUTATANIN pırojesiydi seçim vaadiydi gitiği her yerde anlatıyordu memlekete hayırlı olsun
Beğendim (8) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48687)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 08:23
Şehir hastanemiz bile yok ,Elaziga yıllardır gereksiz sevkler ,6 ayda değil 6yilda biten hastaneler ,Doktor sıkıntısı,,,,, koltuk sallanıyo başkan ;)
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48686)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 01:12
Cevdet Beyin okumasını çok isterdim
Beğendim (1) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48709)
14 Ağustos 2019 Çarşamba 14:15
@Misafir Kullanıcı gerek yok çünkü cevdet bey bu proje için çok cabaladi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48685)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 01:10
Başına mücahit.kaçarı getirin vayki hastane ve Bingölün haline
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48718)
15 Ağustos 2019 Perşembe 02:00
@Misafir Kullanıcı Benim bildiğim kadarıyla Mücahit KAÇAR Hacettepe Üniversitesi Hastane idaresi Bölümünü bitirmiş ve Sağlık Kurumları işletmeciliği alanında Mastırını yapmıştır. Bir senelik idarecilik hayatında Karlıova devlet hastanesini verimlilik ve kalite açısından 70 lerde olan puanını 90 ların üzerine çıkarmıştır. Bilmem bundan haberin var mı? Bay misafir. Ayrıca yaklaşık 20 yıllık memuriyet ve bunun da 5 yıllık uzmanlık sürecinde Bingöl Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği dönemindeki hizmetini de başarıyla yerine getirdiğini çok yakınındaki memur arkadaşlarından sorabilirsin. İnsaf be insaf.
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48683)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 00:35
Cenabı Allah hayırlı uğurlu etsin. Bingöl insanı her hizmete layıktır. Daha fazlasını da hak eder. Teşekkürler...
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48776)
16 Ağustos 2019 Cuma 13:55
@Misafir Kullanıcı YAHU MASUM BİR TEMENNİ! BUNU DA BEĞENMİYORSUNUZ? O ZAMAN GİDİN KENDİNİZİ UÇURUMDAN ATIN !!
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48670)
11 Ağustos 2019 Pazar 14:42
Allah memlekete hayırlı uğurlu etsin emeği geçenlere teşekkür ediyoruz
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48659)
11 Ağustos 2019 Pazar 10:19
İhaleyi Ensarioğlu na verin yine. Önceki hastaneyi 7 yılda yaptılar. Bunu 15 yılda bitirip kendi rekorlarını kırarlar.
Beğendim (13) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48658)
11 Ağustos 2019 Pazar 09:47
Bu haberleri Çok duyduk. Ama o 6 aylık 6 yılı bulur. Devlet hastanesinden gördük ne kadar hızlı olduğunu. En son tamamlanmamış halini teslim ettiler. ?????????
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48690)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:49
@Misafir Kullanıcı Bu iş sadece hastanenin PROJE ihalesi. Bina yapım işi değil, ben öyle anladım haberden
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48657)
11 Ağustos 2019 Pazar 07:52
Kim Aldı,İHALE 'yi..!!!
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
25.02.2020
22:37
Bursluluk sınavına yoğun ilgi
Bursluluk sınavına yoğun ilgi
Bingöl Final Akademi Okulları Bursluluk sınavı 22-23 Şubat Cumartesi ve pazar günü yoğun ilgi ile gerçekleşti.
25.02.2020
17:03
Elazığ için söylediler
Elazığ için söylediler
Bingöl'de bir okuldaki öğrenciler, Elazığ'daki depremzedeler için konser düzenledi. Konserin tüm gelirleri depremzedelere ulaştırılacak.
25.02.2020
17:02
Vali Ekinci, atölyeleri ziyaret etti
Vali Ekinci, atölyeleri ziyaret etti
Vali Kadir Ekinci, Vali Kurtuluş Şişmantürk Ortaokulu ve Karşıyaka Anadolu Lisesinde açılan Tasarım ve Beceri Atölyelerini ziyaret etti.
25.02.2020
17:01
Köy Korucularına afet eğitimi
Köy Korucularına afet eğitimi
Bingöl AFAD İl Müdürlüğü, Solhan yolu üzerinde bulunan Gülbahar Barajı karakolunda görev yapan köy korucularına temel afet eğitimi verdi.
25.02.2020
17:00
Ayas`tan anlamlı yardım!
Ayas'tan anlamlı yardım!
Karlıova ilçesinde ikamet eden Kaya ailesi, doğuştan zihinsel ve bedensel engelli kızları Sevda Kaya için yataklı sandalye talep etmişti. Ailenin çağrısına kayıtsız kalmayan BİNTSO Başkanı Ayas, ihtiyacın kısa süre içinde giderileceğini aktardı.
25.02.2020
16:59
Yaban hayvanları için doğaya yem bıraktılar
Yaban hayvanları için doğaya yem bıraktılar
Bingöl Doğal Afet Gönüllüleri, yaban hayvanları için doğada 14 farklı bölgeye çeşitli yemlerden bıraktı.
25.02.2020
16:58
Bingöl için yağış uyarısı
Bingöl için yağış uyarısı
Meteoroloji 13. Bölge Müdürlüğü, Bingöl için yağış ile kuvvetli rüzgar uyarısı yaptı.
25.02.2020
16:57
Veliler, kitap okuma sınavında yarıştı
Veliler, kitap okuma sınavında yarıştı
Bingöl Merkez Uydukent Anaokulu tarafından hayata geçirilen 'Okuyorum minik yüreklere dokunuyorum' projesi kapsamında düzenlenen kitap okuma sınavında ter döken veliler, ödül olarak belirlenen çeyrek altını kapmak için kıyasıya yarıştı.
25.02.2020
16:56
Bahadır, incelemelerde bulundu
Bahadır, incelemelerde bulundu
Genç ilçesine bağlı bir mezrada heyelandan dolayı 8 büyükbaş hayvanı telef olan yetiştiriciyi Tarım ve Orman İl Müdürü Burhan Bahadır ziyaret etti. Bahadır, gerekli hasar tespit çalışmalarının yapıldığını aktardı.
25.02.2020
16:55
Atletler 3`üncü oldu
Atletler 3'üncü oldu
Vali Güner Orbay Ortaokulu Yıldız Kız Atletizm Takımı, Okullar Arası Kros Türkiye yarışmasından 3'üncülükle döndü.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir