Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
11 Temmuz 2020 Cumartesi
°C

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48689)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:25
Bu proje ZEKİ KORKUTATANIN SEÇİM VADİYDİ ÖNCE ZEKİ BEYE SONRA EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKÜR EDERİZ MEMLEKETE HAYIRLI OLSUN
Beğendim (8) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48688)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:17
Bu proje yanlış hatırlamıyorsam ZEKİ KORKUTATANIN pırojesiydi seçim vaadiydi gitiği her yerde anlatıyordu memlekete hayırlı olsun
Beğendim (8) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48687)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 08:23
Şehir hastanemiz bile yok ,Elaziga yıllardır gereksiz sevkler ,6 ayda değil 6yilda biten hastaneler ,Doktor sıkıntısı,,,,, koltuk sallanıyo başkan ;)
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48686)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 01:12
Cevdet Beyin okumasını çok isterdim
Beğendim (1) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48709)
14 Ağustos 2019 Çarşamba 14:15
@Misafir Kullanıcı gerek yok çünkü cevdet bey bu proje için çok cabaladi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48685)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 01:10
Başına mücahit.kaçarı getirin vayki hastane ve Bingölün haline
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48718)
15 Ağustos 2019 Perşembe 02:00
@Misafir Kullanıcı Benim bildiğim kadarıyla Mücahit KAÇAR Hacettepe Üniversitesi Hastane idaresi Bölümünü bitirmiş ve Sağlık Kurumları işletmeciliği alanında Mastırını yapmıştır. Bir senelik idarecilik hayatında Karlıova devlet hastanesini verimlilik ve kalite açısından 70 lerde olan puanını 90 ların üzerine çıkarmıştır. Bilmem bundan haberin var mı? Bay misafir. Ayrıca yaklaşık 20 yıllık memuriyet ve bunun da 5 yıllık uzmanlık sürecinde Bingöl Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği dönemindeki hizmetini de başarıyla yerine getirdiğini çok yakınındaki memur arkadaşlarından sorabilirsin. İnsaf be insaf.
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48683)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 00:35
Cenabı Allah hayırlı uğurlu etsin. Bingöl insanı her hizmete layıktır. Daha fazlasını da hak eder. Teşekkürler...
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48776)
16 Ağustos 2019 Cuma 13:55
@Misafir Kullanıcı YAHU MASUM BİR TEMENNİ! BUNU DA BEĞENMİYORSUNUZ? O ZAMAN GİDİN KENDİNİZİ UÇURUMDAN ATIN !!
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48670)
11 Ağustos 2019 Pazar 14:42
Allah memlekete hayırlı uğurlu etsin emeği geçenlere teşekkür ediyoruz
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48659)
11 Ağustos 2019 Pazar 10:19
İhaleyi Ensarioğlu na verin yine. Önceki hastaneyi 7 yılda yaptılar. Bunu 15 yılda bitirip kendi rekorlarını kırarlar.
Beğendim (13) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48658)
11 Ağustos 2019 Pazar 09:47
Bu haberleri Çok duyduk. Ama o 6 aylık 6 yılı bulur. Devlet hastanesinden gördük ne kadar hızlı olduğunu. En son tamamlanmamış halini teslim ettiler. ?????????
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48690)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:49
@Misafir Kullanıcı Bu iş sadece hastanenin PROJE ihalesi. Bina yapım işi değil, ben öyle anladım haberden
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48657)
11 Ağustos 2019 Pazar 07:52
Kim Aldı,İHALE 'yi..!!!
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
10.07.2020
21:46
Tarım Sigortası Poliçelerinde Büyük Artış
Tarım Sigortası Poliçelerinde Büyük Artış
2006 yılında kanunlaşarak yürürlüğe giren 5363 Sayılı TARSİM kapsamında, İlimizde bugüne kadar yapılan faaliyetlerin değerlendirilmesi ve önümüzdeki yılların yol haritasının belirlenmesi amacıyla İlimizi ziyaret eden Erzurum Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM) Bölge Müdürü Meriç ÖZDEMİR, İl Müdürümüz Burhan BAHADIR, Tarım Kredi Kooperatifi Bingöl Müdürü Suphi ÇETKİN, ilgili Şube Müdürleri yine Bölge Müdürlüğünde görevli personel Mehmet ZENGİN ile tohumculuk Firmaları temsilcilerinin de katılımları ile sigortalı üreticilerimizin artırılmasına yönelik fikir alışverişi sonrası örnek çiftçilerimizin sahada ziyaretine geçildi. Bu kapsamda Çavuşlar Köyünde örnek kapama ceviz bahçesi, Çayağzı Köyünde sözleşmeli mısır üretimi yapan üreticilerimizin tarlaları ve Garip Köyünde çilek üretimi gerçekleştiren çiftçilerimiz ziyaret edilerek, Tarım Sigortalarının kapsamları hakkında ön bilgi verildi.
10.07.2020
21:45
Deva`nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi
Deva'nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi
Deva Partisi Bingöl Kurucu İl Başkanı Gençli hemşerimiz Mikail Kovalar oldu. İl Başkanının belirlenmesinin ardından gözler il teşkilatlanmasında hangi isimlerin yer alacağına çevrildi.
10.07.2020
16:43
Köyün `Lastik Kızı`nın hayali milli takıma girmek
Köyün 'Lastik Kızı'nın hayali milli takıma girmek
Genç ilçesinde yaşayan ve internette izlediği cimnastik hareketlerini yapmasından dolayı köyde 'Lastik Kız' olarak bilinen 10 yaşındaki Yeşim Münar, lastik gibi eğilip bükülmesiyle görenleri kendine hayran bıraktırıyor.
10.07.2020
16:42
`Vaka sayısının belirsizliği kuşkuların artmasına neden oluyor`
'Vaka sayısının belirsizliği kuşkuların artmasına neden oluyor'
HDP Bingöl İl Eş Başkanı Veysel Kaya: 'Pozitif vaka sayısı, yoğun bakım ve entübe hasta sayısının belirsizliği hem bilmezliğe hem de kuşkuların artmasına sebebiyet vermektedir. Yetkililerin bu konuda daha duyarlı davranmaları elzemdir.'
10.07.2020
16:41
Covid-19 kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi
Covid-19 kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi
Bingöl'de koronavirüs ile mücadele kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi.
10.07.2020
16:40
Zoroğlan, TEKDER İl temsilcisi oldu
Zoroğlan, TEKDER İl temsilcisi oldu
Bingöl Genç Mazi Kültür Sosyal Eğitim Derneği Başkanı Ahmet Zoroğlan (TEKDER) Ticaret ve Ekonomi Kulübü Bingöl İl temsilciliğine getirildi.
09.07.2020
15:27
Devlet destekli yatırımla 4 bin 500 kişi istihdam edilecek