Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ocak 2020 Pazartesi
°C

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48689)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:25
Bu proje ZEKİ KORKUTATANIN SEÇİM VADİYDİ ÖNCE ZEKİ BEYE SONRA EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKÜR EDERİZ MEMLEKETE HAYIRLI OLSUN
Beğendim (8) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48688)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:17
Bu proje yanlış hatırlamıyorsam ZEKİ KORKUTATANIN pırojesiydi seçim vaadiydi gitiği her yerde anlatıyordu memlekete hayırlı olsun
Beğendim (8) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48687)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 08:23
Şehir hastanemiz bile yok ,Elaziga yıllardır gereksiz sevkler ,6 ayda değil 6yilda biten hastaneler ,Doktor sıkıntısı,,,,, koltuk sallanıyo başkan ;)
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48686)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 01:12
Cevdet Beyin okumasını çok isterdim
Beğendim (1) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48709)
14 Ağustos 2019 Çarşamba 14:15
@Misafir Kullanıcı gerek yok çünkü cevdet bey bu proje için çok cabaladi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48685)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 01:10
Başına mücahit.kaçarı getirin vayki hastane ve Bingölün haline
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48718)
15 Ağustos 2019 Perşembe 02:00
@Misafir Kullanıcı Benim bildiğim kadarıyla Mücahit KAÇAR Hacettepe Üniversitesi Hastane idaresi Bölümünü bitirmiş ve Sağlık Kurumları işletmeciliği alanında Mastırını yapmıştır. Bir senelik idarecilik hayatında Karlıova devlet hastanesini verimlilik ve kalite açısından 70 lerde olan puanını 90 ların üzerine çıkarmıştır. Bilmem bundan haberin var mı? Bay misafir. Ayrıca yaklaşık 20 yıllık memuriyet ve bunun da 5 yıllık uzmanlık sürecinde Bingöl Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği dönemindeki hizmetini de başarıyla yerine getirdiğini çok yakınındaki memur arkadaşlarından sorabilirsin. İnsaf be insaf.
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48683)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 00:35
Cenabı Allah hayırlı uğurlu etsin. Bingöl insanı her hizmete layıktır. Daha fazlasını da hak eder. Teşekkürler...
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48776)
16 Ağustos 2019 Cuma 13:55
@Misafir Kullanıcı YAHU MASUM BİR TEMENNİ! BUNU DA BEĞENMİYORSUNUZ? O ZAMAN GİDİN KENDİNİZİ UÇURUMDAN ATIN !!
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48670)
11 Ağustos 2019 Pazar 14:42
Allah memlekete hayırlı uğurlu etsin emeği geçenlere teşekkür ediyoruz
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48659)
11 Ağustos 2019 Pazar 10:19
İhaleyi Ensarioğlu na verin yine. Önceki hastaneyi 7 yılda yaptılar. Bunu 15 yılda bitirip kendi rekorlarını kırarlar.
Beğendim (13) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48658)
11 Ağustos 2019 Pazar 09:47
Bu haberleri Çok duyduk. Ama o 6 aylık 6 yılı bulur. Devlet hastanesinden gördük ne kadar hızlı olduğunu. En son tamamlanmamış halini teslim ettiler. ?????????
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48690)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:49
@Misafir Kullanıcı Bu iş sadece hastanenin PROJE ihalesi. Bina yapım işi değil, ben öyle anladım haberden
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48657)
11 Ağustos 2019 Pazar 07:52
Kim Aldı,İHALE 'yi..!!!
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
19.01.2020
19:21
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Bingöl'de son 1 yılda yapılan bin 924 operasyonda 12 terörist etkisiz hale getirildi, yüklü miktarda patlayıcı ve mühimmat ele geçirildi. Operasyonlarda ayrıca teröristlerin beslendiği 5 tondan fazla da uyuşturucu madde ele geçirildi.
19.01.2020
19:20
Hem`den Zazaca kursu
Hem'den Zazaca kursu
Bingöl Halk Eğitimi Merkezi, Zazaca okuma-Yazma kursunun açılacağını duyurdu. Başvuruların kurum ve online kurs başvuru formundan yapılabileceği belirtildi.
19.01.2020
19:19
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Bingöl'den 16 kişilik bir grup kadın, evlat nöbeti tutan annelere moral ve destek vermek için Diyarbakır'a gitti. Grup adına açıklama yapan Gülten Tokuş, annelerin büyük bir acı yaşadığını, bunu ancak yaşayanların bilebileceğini söyledi.
19.01.2020
19:18
Suç oranı azaldı
Suç oranı azaldı
Bingöl'de 2019 yılında asayiş suçlarında toplam 3 bin 249 olay meydana geldi. Bingöl, Yüzde 96,1 Suç Aydınlatma Oranı ile Türkiye Geneli 7'nci sırada yer aldı.
19.01.2020
19:17
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Hesarek kayak merkezi, okulların tatil olmasıyla birlikte doldu. Birçok aile, karne hediyesi olarak çocuklarını kayak merkezine getirerek doyasıya eğlenmesini sağladı.
19.01.2020
19:16
Dilsiz dostları unutmadılar
Dilsiz dostları unutmadılar
Genç İbn-i Sina Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, öğrenciler ve ilçe sakinlerini sokak hayvanları konusunda bilinçlendirmek ve bu konuda duyarlılık oluşturmak amacıyla 'Sessiz Dostlar'' projesini hayata geçirdi.
19.01.2020
19:15
`İdlib`de maalesef bir trajedi yaşanıyor`
'İdlib'de maalesef bir trajedi yaşanıyor'
Suriye'de rejim güçlerinin insani olmayan şekilde saldırılar yaptığına değinen AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yılmaz: 'İdlib'de maalesef bir trajedi yaşanıyor.'
19.01.2020
19:14
Yemleme çalışmaları devam ediyor
Yemleme çalışmaları devam ediyor
Bingöl DKMP Bingöl Şubesi tarafından kırsal alanda yiyecek bulmakta zorlanan yaban hayvanları için yemleme çalışmaları aralıksız bir şekilde devam ediyor.
19.01.2020
19:13
938 aranan şahıs yakalandı
938 aranan şahıs yakalandı
Bingöl Valiliği, 2019 yılı içinde gerçekleşen Huzur ve Trafik Uygulamasında çeşitli suçlardan aranan 938 şahsın yakalandığını bildirdi.
17.01.2020
16:04
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
Bingöl'de 2019-2020 Eğitim ve Öğretim yılının birinci döneminin son bulmasıyla 58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı.