Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Temmuz 2020 Salı
°C

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48656)
11 Ağustos 2019 Pazar 07:38
Kültür mah 5 yılda anca yıktılar bunuda 20 yılda yaparlar
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48653)
11 Ağustos 2019 Pazar 03:55
YA HAYELLERDE TÜKENSEYDİ...
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48652)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:29
buda bi 20 yıl sonra açılır artık
Beğendim (15) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48651)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:11
Hacamat ve sülük polikliniği ne oldu müdür bey sen ondan haber ver :)))
Beğendim (15) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48650)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:09
Doktor getirin önce elli tane hastane yapın doktor olmayınca neye yarar popülist yaklaşımlar bunlar ayrıca mevcut hastane yedi yılda zor bela yapıldı bu projede bir on yıl sürer boşuna kandırmayın bu milleti inancımız kalmadı artık size ve teşekkür ettiğiniz ilin çok yetenekli siyasetçilerine!!
Beğendim (24) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48649)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:05
Sadece içi boş binalar yaparak sorunu çözemezsiniz mevcut hastanede bir çok branşta doktor sıkıntısı var randevu sistemi kapalı sabah altıda gelip numara bulabilen şanslı, netice itibariyle fiziki mekan tabiki önemli ama önemli derecede insan kaynağı problemi var hastanelerde Önecelikle bu sorun çözülmeli.
Beğendim (21) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48648)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 23:08
10 yılda bitermi eski hastane 1 yıl sürdü
Beğendim (11) Beğenmedim (9)Cevapla
07.07.2020
17:59
Deprem bölgesinde yaralar sarılmaya devam ediyor
Deprem bölgesinde yaralar sarılmaya devam ediyor
Bingöl'de 14 Haziran'da meydana gelen depremin ardından, devlet tarafından depremzedelerin yaraları sarılmaya devam ediyor. Deprem bölgesinde enkaz kaldırma çalışmalarının ardından konteynerler da kuruldu.
07.07.2020
17:58
Sondaj vuruldu, saniyede 16 litre su elde edildi
Sondaj vuruldu, saniyede 16 litre su elde edildi
Bingöl'de bir köyde araştırma amaçlı vurulan sondajda saniyede 16 litre su elde edildiği bildirildi.
07.07.2020
17:57
Solmaz, Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları Arasında
Solmaz, Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları Arasında
Bingöl Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ramazan Solmaz, Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları arasına girdi. Solmaz'ın Türkiye de ilk 100'de yer aldığı listede Türkiye'den toplam 196 öğretim elemanı yer aldı.
07.07.2020
17:56
Fedaş`tan Merkez Köylere Yatırım
Fedaş'tan Merkez Köylere Yatırım
Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş., merkez köylerde yatırım çalışmalarına başladı.
07.07.2020
17:55
6 Ayda 1.474 Aileye Umut Oldular
6 Ayda 1.474 Aileye Umut Oldular
Bingöl Umut Kervanı İnsani Yardım ve Eğitim Kültür Derneği (Bingöl Umut Kervanı), Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs ve Haziran ayında olmak üzere 6 aylık çalışma ile 1474 aileye 280 bin 133 TL değerinde ayni ve nakdi yardımında bulundu.
06.07.2020
18:04
`1000 lirayı kiraya mı verecek, faturaları mı ödeyecek?`
'1000 lirayı kiraya mı verecek, faturaları mı ödeyecek?'
Pandemi sürecinde vatandaşlara verilen bin liralık desteğin yetersiz kaldığını söyleyen İYİ Parti İl Başkanı Kızılboğa: 'Devlet olarak vatandaşın yarasına derman olmak gerekiyor. Bingöl ne yazık ki bundan pay almadı. Bazı insanlara 1000 TL destek sağlandı. Bu süreçte çalışmayan biri 1000 lirayı kiraya mı verecek, faturaları mı ödeyecek?'
06.07.2020
18:03
Kumru, bu yıl da geleneği bozmadı
Kumru, bu yıl da geleneği bozmadı
Bingöl'de geçtiğimiz yıl bir dönercinin cam balkonunun penceresine yuva yapan Kumru, bu yıl geleneği bozmadı, yine yuvasını yaptı. İşletmeci de Kumru'nun yuva yaptığı cam balkonu iple bağlayarak koruma altına aldı.
06.07.2020
18:02
Dağcılar, Sülbüs Dağı`na Tırmandı
Dağcılar, Sülbüs Dağı'na Tırmandı
Yayladere ilçesinde bulunan 2 bin 878 rakımlı Sülbüs Dağı'na Kuzey yüzü dağcılık ve doğa sporları kulübü ve arama kurtarma derneği üyeleri ile Türkiye dağcılık federasyonu, Diyarbakır'dan didosk kulübü ile birlikte 45 dağcı ekipleri tırmanış gerçekleştirdi.