Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Şubat 2020 Çarşamba
°C

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48656)
11 Ağustos 2019 Pazar 07:38
Kültür mah 5 yılda anca yıktılar bunuda 20 yılda yaparlar
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48653)
11 Ağustos 2019 Pazar 03:55
YA HAYELLERDE TÜKENSEYDİ...
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48652)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:29
buda bi 20 yıl sonra açılır artık
Beğendim (15) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48651)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:11
Hacamat ve sülük polikliniği ne oldu müdür bey sen ondan haber ver :)))
Beğendim (15) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48650)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:09
Doktor getirin önce elli tane hastane yapın doktor olmayınca neye yarar popülist yaklaşımlar bunlar ayrıca mevcut hastane yedi yılda zor bela yapıldı bu projede bir on yıl sürer boşuna kandırmayın bu milleti inancımız kalmadı artık size ve teşekkür ettiğiniz ilin çok yetenekli siyasetçilerine!!
Beğendim (24) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48649)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:05
Sadece içi boş binalar yaparak sorunu çözemezsiniz mevcut hastanede bir çok branşta doktor sıkıntısı var randevu sistemi kapalı sabah altıda gelip numara bulabilen şanslı, netice itibariyle fiziki mekan tabiki önemli ama önemli derecede insan kaynağı problemi var hastanelerde Önecelikle bu sorun çözülmeli.
Beğendim (21) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48648)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 23:08
10 yılda bitermi eski hastane 1 yıl sürdü
Beğendim (11) Beğenmedim (9)Cevapla
25.02.2020
22:37
Bursluluk sınavına yoğun ilgi
Bursluluk sınavına yoğun ilgi
Bingöl Final Akademi Okulları Bursluluk sınavı 22-23 Şubat Cumartesi ve pazar günü yoğun ilgi ile gerçekleşti.
25.02.2020
17:03
Elazığ için söylediler
Elazığ için söylediler
Bingöl'de bir okuldaki öğrenciler, Elazığ'daki depremzedeler için konser düzenledi. Konserin tüm gelirleri depremzedelere ulaştırılacak.
25.02.2020
17:02
Vali Ekinci, atölyeleri ziyaret etti
Vali Ekinci, atölyeleri ziyaret etti
Vali Kadir Ekinci, Vali Kurtuluş Şişmantürk Ortaokulu ve Karşıyaka Anadolu Lisesinde açılan Tasarım ve Beceri Atölyelerini ziyaret etti.
25.02.2020
17:01
Köy Korucularına afet eğitimi
Köy Korucularına afet eğitimi
Bingöl AFAD İl Müdürlüğü, Solhan yolu üzerinde bulunan Gülbahar Barajı karakolunda görev yapan köy korucularına temel afet eğitimi verdi.
25.02.2020
17:00
Ayas`tan anlamlı yardım!
Ayas'tan anlamlı yardım!
Karlıova ilçesinde ikamet eden Kaya ailesi, doğuştan zihinsel ve bedensel engelli kızları Sevda Kaya için yataklı sandalye talep etmişti. Ailenin çağrısına kayıtsız kalmayan BİNTSO Başkanı Ayas, ihtiyacın kısa süre içinde giderileceğini aktardı.
25.02.2020
16:59
Yaban hayvanları için doğaya yem bıraktılar
Yaban hayvanları için doğaya yem bıraktılar
Bingöl Doğal Afet Gönüllüleri, yaban hayvanları için doğada 14 farklı bölgeye çeşitli yemlerden bıraktı.
25.02.2020
16:58
Bingöl için yağış uyarısı
Bingöl için yağış uyarısı
Meteoroloji 13. Bölge Müdürlüğü, Bingöl için yağış ile kuvvetli rüzgar uyarısı yaptı.
25.02.2020
16:57
Veliler, kitap okuma sınavında yarıştı
Veliler, kitap okuma sınavında yarıştı
Bingöl Merkez Uydukent Anaokulu tarafından hayata geçirilen 'Okuyorum minik yüreklere dokunuyorum' projesi kapsamında düzenlenen kitap okuma sınavında ter döken veliler, ödül olarak belirlenen çeyrek altını kapmak için kıyasıya yarıştı.
25.02.2020
16:56
Bahadır, incelemelerde bulundu
Bahadır, incelemelerde bulundu
Genç ilçesine bağlı bir mezrada heyelandan dolayı 8 büyükbaş hayvanı telef olan yetiştiriciyi Tarım ve Orman İl Müdürü Burhan Bahadır ziyaret etti. Bahadır, gerekli hasar tespit çalışmalarının yapıldığını aktardı.
25.02.2020
16:55
Atletler 3`üncü oldu
Atletler 3'üncü oldu
Vali Güner Orbay Ortaokulu Yıldız Kız Atletizm Takımı, Okullar Arası Kros Türkiye yarışmasından 3'üncülükle döndü.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir