Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ocak 2020 Pazartesi
°C

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48656)
11 Ağustos 2019 Pazar 07:38
Kültür mah 5 yılda anca yıktılar bunuda 20 yılda yaparlar
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48653)
11 Ağustos 2019 Pazar 03:55
YA HAYELLERDE TÜKENSEYDİ...
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48652)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:29
buda bi 20 yıl sonra açılır artık
Beğendim (15) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48651)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:11
Hacamat ve sülük polikliniği ne oldu müdür bey sen ondan haber ver :)))
Beğendim (15) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48650)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:09
Doktor getirin önce elli tane hastane yapın doktor olmayınca neye yarar popülist yaklaşımlar bunlar ayrıca mevcut hastane yedi yılda zor bela yapıldı bu projede bir on yıl sürer boşuna kandırmayın bu milleti inancımız kalmadı artık size ve teşekkür ettiğiniz ilin çok yetenekli siyasetçilerine!!
Beğendim (24) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48649)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:05
Sadece içi boş binalar yaparak sorunu çözemezsiniz mevcut hastanede bir çok branşta doktor sıkıntısı var randevu sistemi kapalı sabah altıda gelip numara bulabilen şanslı, netice itibariyle fiziki mekan tabiki önemli ama önemli derecede insan kaynağı problemi var hastanelerde Önecelikle bu sorun çözülmeli.
Beğendim (21) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48648)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 23:08
10 yılda bitermi eski hastane 1 yıl sürdü
Beğendim (11) Beğenmedim (9)Cevapla
19.01.2020
19:21
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Bingöl'de son 1 yılda yapılan bin 924 operasyonda 12 terörist etkisiz hale getirildi, yüklü miktarda patlayıcı ve mühimmat ele geçirildi. Operasyonlarda ayrıca teröristlerin beslendiği 5 tondan fazla da uyuşturucu madde ele geçirildi.
19.01.2020
19:20
Hem`den Zazaca kursu
Hem'den Zazaca kursu
Bingöl Halk Eğitimi Merkezi, Zazaca okuma-Yazma kursunun açılacağını duyurdu. Başvuruların kurum ve online kurs başvuru formundan yapılabileceği belirtildi.
19.01.2020
19:19
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Bingöl'den 16 kişilik bir grup kadın, evlat nöbeti tutan annelere moral ve destek vermek için Diyarbakır'a gitti. Grup adına açıklama yapan Gülten Tokuş, annelerin büyük bir acı yaşadığını, bunu ancak yaşayanların bilebileceğini söyledi.
19.01.2020
19:18
Suç oranı azaldı
Suç oranı azaldı
Bingöl'de 2019 yılında asayiş suçlarında toplam 3 bin 249 olay meydana geldi. Bingöl, Yüzde 96,1 Suç Aydınlatma Oranı ile Türkiye Geneli 7'nci sırada yer aldı.
19.01.2020
19:17
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Hesarek kayak merkezi, okulların tatil olmasıyla birlikte doldu. Birçok aile, karne hediyesi olarak çocuklarını kayak merkezine getirerek doyasıya eğlenmesini sağladı.
19.01.2020
19:16
Dilsiz dostları unutmadılar
Dilsiz dostları unutmadılar
Genç İbn-i Sina Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, öğrenciler ve ilçe sakinlerini sokak hayvanları konusunda bilinçlendirmek ve bu konuda duyarlılık oluşturmak amacıyla 'Sessiz Dostlar'' projesini hayata geçirdi.
19.01.2020
19:15
`İdlib`de maalesef bir trajedi yaşanıyor`
'İdlib'de maalesef bir trajedi yaşanıyor'
Suriye'de rejim güçlerinin insani olmayan şekilde saldırılar yaptığına değinen AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yılmaz: 'İdlib'de maalesef bir trajedi yaşanıyor.'
19.01.2020
19:14
Yemleme çalışmaları devam ediyor
Yemleme çalışmaları devam ediyor
Bingöl DKMP Bingöl Şubesi tarafından kırsal alanda yiyecek bulmakta zorlanan yaban hayvanları için yemleme çalışmaları aralıksız bir şekilde devam ediyor.
19.01.2020
19:13
938 aranan şahıs yakalandı
938 aranan şahıs yakalandı
Bingöl Valiliği, 2019 yılı içinde gerçekleşen Huzur ve Trafik Uygulamasında çeşitli suçlardan aranan 938 şahsın yakalandığını bildirdi.
17.01.2020
16:04
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı