Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
30 Temmuz 2021 Cuma
35 °C Kısmen güneşli

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48656)
11 Ağustos 2019 Pazar 07:38
Kültür mah 5 yılda anca yıktılar bunuda 20 yılda yaparlar
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48653)
11 Ağustos 2019 Pazar 03:55
YA HAYELLERDE TÜKENSEYDİ...
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48652)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:29
buda bi 20 yıl sonra açılır artık
Beğendim (15) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48651)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:11
Hacamat ve sülük polikliniği ne oldu müdür bey sen ondan haber ver :)))
Beğendim (15) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48650)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:09
Doktor getirin önce elli tane hastane yapın doktor olmayınca neye yarar popülist yaklaşımlar bunlar ayrıca mevcut hastane yedi yılda zor bela yapıldı bu projede bir on yıl sürer boşuna kandırmayın bu milleti inancımız kalmadı artık size ve teşekkür ettiğiniz ilin çok yetenekli siyasetçilerine!!
Beğendim (24) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48649)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:05
Sadece içi boş binalar yaparak sorunu çözemezsiniz mevcut hastanede bir çok branşta doktor sıkıntısı var randevu sistemi kapalı sabah altıda gelip numara bulabilen şanslı, netice itibariyle fiziki mekan tabiki önemli ama önemli derecede insan kaynağı problemi var hastanelerde Önecelikle bu sorun çözülmeli.
Beğendim (21) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48648)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 23:08
10 yılda bitermi eski hastane 1 yıl sürdü
Beğendim (11) Beğenmedim (9)Cevapla
30.07.2021
17:40
İstanbul`da Bingöl ve Karlıova adını taşıyan sokaklar
İstanbul'da Bingöl ve Karlıova adını taşıyan sokaklar
Dünyanın en büyük kentleri arasında yer alan İstanbul'da Bingöl ve Karlıova adının cadde ve sokaklara verildiğini biliyor muydunuz? İstanbul'da kaç Bingöl sokağı var? Detaylar haberimizde...
30.07.2021
17:39
Zaza Dili ve Edebiyatı İlk Doktora Mezunlarını Verdi
Zaza Dili ve Edebiyatı İlk Doktora Mezunlarını Verdi
Bingöl Üniversitesi Yaşayan Diller Enstitüsü Zaza Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı, ilk doktora mezunlarını verdi.
30.07.2021
17:38
Projeyle buğdayın üretimi maliyeti azalacak
Projeyle buğdayın üretimi maliyeti azalacak
Bingöl Üniversitesi ile Gebze Teknik Üniversitesinin hazırladığı 'biyogübre' konulu proje TUBİTAK'tan destek aldı.
30.07.2021
17:37
Yılmaz: `Yangınların Nedeni İnceleniyor`
Yılmaz: 'Yangınların Nedeni İnceleniyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Çok sayıda yangın yaşıyoruz, içimiz yanıyor! Öncelik yangınları kontrol altına almak, Yangınların nedeni çok yönlü inceleniyor.'
30.07.2021
17:36
Sağlık- Der`den Aşı çağrısında bulundu
Sağlık- Der'den Aşı çağrısında bulundu
Sağlık-Der Bingöl İl Temsilciliği tarafından yazılı bir basın açıklaması yapıldı. Basın açıklaması ile tüm vatandaşlar aşı olmaya davet edildi.
30.07.2021
17:35
Yüzme Bilmeyen Kalmasın
Yüzme Bilmeyen Kalmasın
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından çocuk ve gençlerin yüzme öğrenimlerini sağlamak amacıyla hayata geçirilen 'Yüzme Bilmeyen Kalmasın' projesi 2. Etap başlıyor.
29.07.2021
16:36
Türkiye`nin İlk `Millet Vadisi` İhaleye Çıkıyor
Türkiye'nin İlk 'Millet Vadisi' İhaleye Çıkıyor
Kamuoyunun yakından takip ettiği Çapakçur Vadisi Millet Bahçesi Projesi'nin Eylül ayında ihaleye çıkacağını müjdeleyen Başkan Arıkan: 'Uzun uğraşlar sonucu nihai sonuca ulaştırdığımız proje, vadi üzerinde harika görüntüsü ile yerini alacak. Kütüphane, spor tesisleri, eğlence alanlarıyla birlikte bu bölge yeni bir yaşam merkezi haline gelecek'
29.07.2021
16:35
Gündoğdu: `Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler`
Gündoğdu: 'Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler'
Vaka sayısının son bir ayda en çok artış gösterdiği illerden biri olan Bingöl'de, İl Sağlık Müdürü Uzman Doktor Mehmet Emin Gündoğdu, artışın sebebini açıkladı. Gündoğdu: 'Özellikle son bir ay içinde vakaların bu kadar hızlı artmasının sebebi olarak düğünler ve taziyeler olduğunu söyleyebiliriz' dedi.
29.07.2021
16:34