Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Ağustos 2020 Cumartesi
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41186)
10 Mart 2019 Pazar 22:07
Bu projelerin hiç birisi kalıcı istihdama yönelik projrler değildir sene 1974 yeni mahalle ve Kıbrıs mahallesi yıl 2018 gurbetten
gitim Bingöl'e arada bunca geçmiş yıllara rağmen değişen sadece koca bir yığınak işsizler ordusu kahveler dolu hazır ekmek halk oyalanmaktadir. Arkadaşlar bir atağa kaldıran sanayi ve iş göçü ve üretimdir. Sizlere bu olanaklari sağlamayan iktidarlara bir ders vermeniz daha yararlı olacağı kanısındayım.Aksi halde hiç bir siyasal erk sizin taleplerinizi ciddiye almayacaktır.saygilar
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41185)
10 Mart 2019 Pazar 22:05
ulan arkadas ne zamandir kamu kurumu binasi proje oluyor.Belesiye binasi binamiz yok demekten utanmayanlar bunu proje diye yutturmaya calisiyorlar
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41184)
10 Mart 2019 Pazar 22:02
bu sefer kesin kurtulduk.projeler cok guzel.ic dislar dis gucler kesin almamiz falan lazim..uydurun iste..kazanmamiz lazim
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41183)
10 Mart 2019 Pazar 21:58
Yücel başkan da aynı projelerle gelmişti hiç birtanesini yaptırmadınız şimdi sizde Ziya hocanın projelerini yayınlıyorsunuz vallahi siz dürüst değilsiniz
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41181)
10 Mart 2019 Pazar 21:36
Ancak yazarsınız icraat yok
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41180)
10 Mart 2019 Pazar 21:29
BERDIBEK konuşuyor ya bu şehirde helal valla
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41178)
10 Mart 2019 Pazar 21:22
Projelerin nerdeyse tamamı Yücel Barakazinin seçim vaatleriydi. 5 yılda nerdeyse hiç birinin temelini dahi atamadan gitti.Şimdi çıkmışlar 5 yıl önceki vaatlerle oy istiyorlar.Insan bu kadar aptal yerine konulabilir ancak. Pes doğrusu.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41177)
10 Mart 2019 Pazar 21:12
Ben proje bakmam , asla partime bakarım HDP ye oyum bana yakın tek parti bu çünkü malasef inandirica da değil ikinizin de MHP akp nin projeleri ,boş laf oy yok size
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41176)
10 Mart 2019 Pazar 21:10
Erdal bey , Cevdet bey yüzünden sırf inan kaybedeceksin sana tek üzülüyorum kötü bir dönemde aday oldun inan Tepki oyları ile akp almaz projelerde hep aynı her seçim ya biraz değişiklik yapsaydiniz bari hocam hyrls
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41175)
10 Mart 2019 Pazar 21:09
Evet cabakcur vadisi her secim donemi gundemde !!!belediye baraj!!Tarım belediye kardesim senin gorevin park trafik çevre sehirin temizliyi kentsel donusum evsel atıkların yerinde geridonusum carpık kentlemeyi onlemek baraj dsi nin gorevi tarım il müdürlüğünün görevi samimiyetimle soyluyorum simdiden hepimize geçmiş olsun yandigimizin resmidir
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
14.08.2020
16:40
Solhanspor için birlik zamanı!
Solhanspor için birlik zamanı!
Gösterdikleri başarılı performansın ardından voleybolda Efeler Ligi'ne yükselerek Galatasaray, Fenerbahçe gibi büyük takımları ağırlayacak olan Solhanspor teknik heyeti ve yönetimi, siyasi, bürokrasi, yerel yönetimi ve kentteki büyük yatırımcıları, maddi ve manevi destek vermeye davet etti.
14.08.2020
16:39
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Bingöl'de evlerinin arka kısmında bulunan boş alanda tahta ve hortumdan pota yaparak basketbol oynayan 3 kardeş, yetkililerden mahalleye basketbol alanı yapılmasını istiyor.
14.08.2020
16:38
Doğu`da 246 hektar alan yandı
Doğu'da 246 hektar alan yandı
Doğu Anadolu Bölgesi'nde son 8 ay içerisinde 58 yangının çıktığını belirten Elazığ Orman Bölge Müdürü Muhammed Salih Çetiner, 50'si orman ve 8'i ziraat alanında çıkan yangınlarda 246 hektar alanın yanarak zarar gördüğü söyledi.
14.08.2020
16:37
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
Bingöl İŞKUR İl Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün imzaladığı protokol gereği, 9 aylık alınacak personel alımları geçici süreliğine durduruldu.
14.08.2020
16:36
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
İnşaat Mühendisleri Odası Bingöl İl Temsilciliğine Ayetullah Keskin atandı.
14.08.2020
16:35
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Önceki dönem MHP Bingöl Belediye Başkan Adayı Buyankara: 'Teröristler tarafından Şehit edilen Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Bingöl Havalimanı verilerek yaşatılmasını talep ediyoruz.'
13.08.2020
17:39
Koç: `Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?`
Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
Doğan Koç, Çobantaşı Köyü Muhtarının söylemlerinin amacının Koç-Soğuk Çeşme Taş Ocağının çalışma ruhsatını iptal ettirip, ocağın el değiştirmesini sağlamak olduğunu iddia etti. Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
13.08.2020
17:38
Çatı yangını korkuttu
Çatı yangını korkuttu
Genç ilçesinde bir binanın çatısında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alınarak söndürüldü.