Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Ağustos 2020 Cumartesi
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41173)
10 Mart 2019 Pazar 21:01
4. Proje sizin partinizin 2014 de vardı mahallemize hiç inanmıyorum yapsanda , yapmasanda zaten oyum yine HDP verecem çünkü biz kendimize , kültürümüze oy veriyoruz Akp boş vaat sadece oyum hisyar bey armağan olsun inslh
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41172)
10 Mart 2019 Pazar 20:57
Yaw he he :) sen bile Erdal bey inaniyormusun lütfen ya Eğitimci tek kalsaydın keşke oyum HDP çünkü inandırıcı hiç değil projeler asla olmaz da yazık bingolle
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41171)
10 Mart 2019 Pazar 20:55
Projelerin bir çoğunu yücel bey de söylemişti hepsi lafta kaldı nerde. Adam kadınlar gününde ulaşımı ücretsiz yapıyordu. Bu yıl dikkatimi cekti ücretsiz yapmamıştı desenize yücel başkan da kizmis
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41170)
10 Mart 2019 Pazar 20:54
İnanın hepsi boş , akp ve MHP resmen kopya almış dalga gibi , hiç biri inandırıcı değil çünkü 2014 de aynı bu filim yine bize izlettiniz o yüzden farzedelim bu projeler yarın hemen olsa bile ben size oy vermem asla benim iradem siz olamazsınız çünkü proje ortada hiç yok , olmadı da sayın Arıkan size tek sasiyorum ve üzülüp akp bitti Bingöl de bekle gör
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41166)
10 Mart 2019 Pazar 20:35
Bir önceki vaadlerin aynısı. Demek ki...
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
14.08.2020
16:40
Solhanspor için birlik zamanı!
Solhanspor için birlik zamanı!
Gösterdikleri başarılı performansın ardından voleybolda Efeler Ligi'ne yükselerek Galatasaray, Fenerbahçe gibi büyük takımları ağırlayacak olan Solhanspor teknik heyeti ve yönetimi, siyasi, bürokrasi, yerel yönetimi ve kentteki büyük yatırımcıları, maddi ve manevi destek vermeye davet etti.
14.08.2020
16:39
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Bingöl'de evlerinin arka kısmında bulunan boş alanda tahta ve hortumdan pota yaparak basketbol oynayan 3 kardeş, yetkililerden mahalleye basketbol alanı yapılmasını istiyor.
14.08.2020
16:38
Doğu`da 246 hektar alan yandı
Doğu'da 246 hektar alan yandı
Doğu Anadolu Bölgesi'nde son 8 ay içerisinde 58 yangının çıktığını belirten Elazığ Orman Bölge Müdürü Muhammed Salih Çetiner, 50'si orman ve 8'i ziraat alanında çıkan yangınlarda 246 hektar alanın yanarak zarar gördüğü söyledi.
14.08.2020
16:37
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
Bingöl İŞKUR İl Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün imzaladığı protokol gereği, 9 aylık alınacak personel alımları geçici süreliğine durduruldu.
14.08.2020
16:36
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
İnşaat Mühendisleri Odası Bingöl İl Temsilciliğine Ayetullah Keskin atandı.
14.08.2020
16:35
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Önceki dönem MHP Bingöl Belediye Başkan Adayı Buyankara: 'Teröristler tarafından Şehit edilen Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Bingöl Havalimanı verilerek yaşatılmasını talep ediyoruz.'
13.08.2020
17:39
Koç: `Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?`
Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
Doğan Koç, Çobantaşı Köyü Muhtarının söylemlerinin amacının Koç-Soğuk Çeşme Taş Ocağının çalışma ruhsatını iptal ettirip, ocağın el değiştirmesini sağlamak olduğunu iddia etti. Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
13.08.2020
17:38
Çatı yangını korkuttu
Çatı yangını korkuttu
Genç ilçesinde bir binanın çatısında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alınarak söndürüldü.
13.08.2020
17:37
`Yüz yüze eğitime 21 Eylül`de geçilecek`
'Yüz yüze eğitime 21 Eylül'de geçilecek'
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, okulların 31 Ağustos 2020 tarihinde uzaktan eğitimle açılacağını, 21 Eylül'de ise Bilim Kurulu tarafından tavsiye edilen sınıflarda aşamalı ve seyreltilmiş şekilde yüz yüze eğitimin başlayacağını bildirdi.