Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
11 Temmuz 2020 Cumartesi
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41554)
17 Mart 2019 Pazar 14:55
Belediye binasını ne diye proje olarak Sunuyorsunuz ki halka ne faydası var kendinize saray yapacaksınız. Bingöllü değilim sekiz yıldır Bingöl'de oturuyorum ama belediyecilikte arpa boyu kadar yol alındığını görmedim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41531)
16 Mart 2019 Cumartesi 16:28
alican bayramla bu adamı kıyaslamayın bu adam sınıfta kalır. bu adam tam akp ye yakışan bir aday. alican bayram ise konuşması hitabeti zekasıyla tam bir hdp ye yakışan aday.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41528)
16 Mart 2019 Cumartesi 15:40
Yerel seçimlerde AK partiye 3 dönem 15 yıl oy verdik. SONUÇ=FİYASKO=HAYAL KIRIKLIĞI. yücel barakazi dönemi 5 yıl önce çok iyi anımsıyorum şuan ki projelerin AYNISININ TIPKISI vaat edildi ama kesinlikle hiçbiri yapılmadı bugun gibi hatırlıyorum.bu dönem kendisine inandığım Dürüst insan bürokrat HALK ADAMI M ZİYA BUYANKARA'YA oyumu kullanacam.Bir dönem de ziya hocayı destekleyelim.15 yılda BELEDİYE BINASI YAPAMADINIZ BU PROJELERI 'DE Emin olun ERDAL ARIKAN Kardeşimiz'e yaptırmazlar.KARAR DA SÖZ DE MILLETINDIR.Saygılar
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41437)
14 Mart 2019 Perşembe 15:37
16- Yeni Su Kaynakları, ne işte ne? yeni su kaynakları da ne onlar? Çocuklar bile söyler bunu bingölün su sıkıntısı var yeni kaynak bulalım diye. Vizyonsuzluğun bu işte

17- Atıl Arazilerin Tarıma Kazandırılması, tarım politikası olarak bunuda açıklamıştı Alican Bayram onunki seninki gibi lafta kalmamıştı adam akıllı projeleştirmişti.

18- Tarımda Dönüşüm, he dönüşüm nereye dönüşüm? neyin dönüşümü? göreceğiz..

19-Akıllı KenTT BİNGÖL (Akıllı Kavşaklar, 7/24 Hizmet Noktaları, Akıllı Duraklar Projesi, Akıllı Bisiklet Projesi)
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41436)
14 Mart 2019 Perşembe 15:35
11-Asfalt Plentinin Kurulması, bunun maliyetini hesapladın mı sen?Ne kadar maliyetli biliyormuşsun?

12- Köy Pazarı ve Kapalı Semt Pazarı bu denendi ama baştan salma olduğu için tutmadı.

13- Yeni Yerleşim Alanları, bu nedir? neresidir? hep bir boş laflar gevelemeler

14- Kuzey Çevre Yolu, la allah aşkına sen belediye başkanı olacaksın? karayolları genel müdürü değil. desteklersin o ayrıda seçim döneminde bunu bize yutturma proje diye

15-Yaya Köprüleri, yaya köprüleri? nereye meşhur çapakçur vadine mi?
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41435)
14 Mart 2019 Perşembe 15:33
6-Kültür Mahallesi Kentsel Dönüşüm Projesi, Yav şuanda yapılıyor zaten:) PROJE: YENİ FİKİR SANA AİT ÖZGÜN. Sen daha bunun anlamını bilmiyorsun

7-Askeri Alanın Dönüşüm Projesi, Alican bayram ve MHP Açıkladı mhp'nin ki avm tarzı çirkin ama Alican Bayramınki güzeldi. Seninki sadece isim içi boş.

8-Şehir Parkı Projesi, park projesi? çok yaratıcısınız

9-Master Plan, bu nedir? :) sana master ne desek onu bilmezsin kalkmış master plan diyorsun?

10-Şehir Stadyumu, belediye bütçesiylemi yapacaksın? İşte vizyonsuluk. Aday boş olunca REİSE ve Partiye sığınmalar başladı
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41434)
14 Mart 2019 Perşembe 15:30
1-Çapakçur Vadi Projesi - 15 YILDIR AYNI YALAN
2- Kent Meydanı - Önce Yücel Başkan sonra Alican Bayram sonra MHP AÇIKLADI! Seninki sadece isim..

3-Gülbahar Barajı, Yücel başkan ve MHP Açıkladı.. Seninkinin ise içi boş
4-Mirzan Seyir Tepesi ve Park Alanı, Yücel başkan, Alican Bayram ve MHP Açıkladı. Onlarınki güzelde seninkinden bi halt anlamadım sadece isim var

5-Bingöl Belediyesi Yeni Hizmet Binası, Bunun ihalesi bile yapıldı nasıl senin projen oluyor?
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41382)
13 Mart 2019 Çarşamba 11:33
Kardeşim Alican bayramı niye eleştirine katıyorsun. Git sevmediğin adamı eleştir hakkın. Adam bu memlekette aday adayiyken proje açıkladı. Şu an herkes proje fikir vizyon diye konuşuyorsa Alican hocanın katkısı var bunda
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41359)
12 Mart 2019 Salı 21:39
Alican Bayramdaki vizyonun projeciliğin çeyreğini göremiyorum bu adamda. sadece Efendilikle şehir yönetilmez.Bingölün 5 yılına daha mal oldunuz. Eyyyy Bakan ve yeğeni ALLAH BU MEMLEKETİN HAKKINI SORAR
Beğendim (27) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41411)
13 Mart 2019 Çarşamba 19:36
@Misafir Kullanıcı insaallah her ferdin hakkı sorulur .bakan ve yegeni bu memlektin başına tam bir musibet bence
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41390)
13 Mart 2019 Çarşamba 15:06
@Misafir Kullanıcı Alican Bayram partisinin yanındadır. Gram oynamamış dik durmuştur. Siz kendi işinize bakın. Ayrıca Alican bayram her yerde Erdal hocanın mütevazi ve kibar biri olduğunu konuşuyor. Ortalığı karıştırnayin mikserler
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41330)
12 Mart 2019 Salı 16:46
Yeni bingöl için DEĞİŞİM ŞART anladınız onu
Beğendim (12) Beğenmedim (10)Cevapla
10.07.2020
21:46
Tarım Sigortası Poliçelerinde Büyük Artış
Tarım Sigortası Poliçelerinde Büyük Artış
2006 yılında kanunlaşarak yürürlüğe giren 5363 Sayılı TARSİM kapsamında, İlimizde bugüne kadar yapılan faaliyetlerin değerlendirilmesi ve önümüzdeki yılların yol haritasının belirlenmesi amacıyla İlimizi ziyaret eden Erzurum Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM) Bölge Müdürü Meriç ÖZDEMİR, İl Müdürümüz Burhan BAHADIR, Tarım Kredi Kooperatifi Bingöl Müdürü Suphi ÇETKİN, ilgili Şube Müdürleri yine Bölge Müdürlüğünde görevli personel Mehmet ZENGİN ile tohumculuk Firmaları temsilcilerinin de katılımları ile sigortalı üreticilerimizin artırılmasına yönelik fikir alışverişi sonrası örnek çiftçilerimizin sahada ziyaretine geçildi. Bu kapsamda Çavuşlar Köyünde örnek kapama ceviz bahçesi, Çayağzı Köyünde sözleşmeli mısır üretimi yapan üreticilerimizin tarlaları ve Garip Köyünde çilek üretimi gerçekleştiren çiftçilerimiz ziyaret edilerek, Tarım Sigortalarının kapsamları hakkında ön bilgi verildi.
10.07.2020
21:45
Deva`nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi
Deva'nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi
Deva Partisi Bingöl Kurucu İl Başkanı Gençli hemşerimiz Mikail Kovalar oldu. İl Başkanının belirlenmesinin ardından gözler il teşkilatlanmasında hangi isimlerin yer alacağına çevrildi.
10.07.2020
16:43
Köyün `Lastik Kızı`nın hayali milli takıma girmek
Köyün 'Lastik Kızı'nın hayali milli takıma girmek
Genç ilçesinde yaşayan ve internette izlediği cimnastik hareketlerini yapmasından dolayı köyde 'Lastik Kız' olarak bilinen 10 yaşındaki Yeşim Münar, lastik gibi eğilip bükülmesiyle görenleri kendine hayran bıraktırıyor.
10.07.2020
16:42
`Vaka sayısının belirsizliği kuşkuların artmasına neden oluyor`
'Vaka sayısının belirsizliği kuşkuların artmasına neden oluyor'
HDP Bingöl İl Eş Başkanı Veysel Kaya: 'Pozitif vaka sayısı, yoğun bakım ve entübe hasta sayısının belirsizliği hem bilmezliğe hem de kuşkuların artmasına sebebiyet vermektedir. Yetkililerin bu konuda daha duyarlı davranmaları elzemdir.'
10.07.2020
16:41
Covid-19 kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi
Covid-19 kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi
Bingöl'de koronavirüs ile mücadele kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi.
10.07.2020
16:40
Zoroğlan, TEKDER İl temsilcisi oldu
Zoroğlan, TEKDER İl temsilcisi oldu
Bingöl Genç Mazi Kültür Sosyal Eğitim Derneği Başkanı Ahmet Zoroğlan (TEKDER) Ticaret ve Ekonomi Kulübü Bingöl İl temsilciliğine getirildi.
09.07.2020