Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Yağmur

'Artık eski Türkiye yok' | HABER YORUMLARI

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: '2021'i neden ısrarla erken seçim yılı hissediyorlar? Millete bunu açıklamaları gerekiyor. Artık eski Türkiye yok. Türkiye'de şuan erken seçimi gerektiren bir durum yok. Eski sistemle Türkiye'nin neler yaşadığını vatandaşımız biliyor.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86196)
16 Ekim 2021 Cumartesi 23:28
Gunluk bir kişinin kuru ekmek yemesi 10.50 siz yokken gunluk mutfak masrafımdı eski turkiye
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86154)
15 Ekim 2021 Cuma 12:24
Hala utanmadan konuşabiliyorlar yazık çok yazık ...
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86153)
15 Ekim 2021 Cuma 12:02
18 yıl eski sistemle yönettiniz, daha iyiydi bence. Yeni sistemde seçilenker değil, saraya atanan memurlar yönetiyor ülkeyi. Hemde üç beş maaş alanlar. Bu mudur övündüğün yeni sistem he
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86145)
15 Ekim 2021 Cuma 09:32
20 yıldır hala eski Türkiye diyosunuz biraz bu alışılmış klişeyi artık kullanmayın.siz devriniz artık eski oldu
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86142)
15 Ekim 2021 Cuma 09:21
ÇOK HAKLISIN, ARTIK ESKİ TÜRKİYE YOK . ( DOLAR 9,20 ) HAYALDİ SAYENİZDE GERÇEK OLDU
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86121)
14 Ekim 2021 Perşembe 16:27
Eski Türkiye dediğiniz nedir ? 20 yıldır iktidardasınız mübarek... Sizin bahsettiğiniz eski Türkiye'de yaşayanların çoğu pandemide vefat etti maalesef. Alabilirseniz Onlardan oy alırsınız ancak...
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86114)
14 Ekim 2021 Perşembe 09:23
He doğdurudur eski Türkiye yok sizin Türkiye'niz var herkesi birbirine düşürdünüz. Milet aç aç siz hala kendi kendiniz övüyorsunuz hele bir sokağa çıkın kim razı sizden herşey 0na katladı sende halısın geçim derdi nedir bilmezsiniz siz un 210 TL tüp 167 iş yok göç yok Türkiye eski Türkiye değil diyor vaybe
Beğendim (26) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86113)
14 Ekim 2021 Perşembe 08:57
eee tabiki değil anasını ağlattınız türkiyenin. insanların
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86112)
14 Ekim 2021 Perşembe 08:41
Doğru bingöl'de ekmek olmuş 3.5 lira sizin umurunuzda mı ?
Beğendim (25) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86109)
14 Ekim 2021 Perşembe 07:11
Doğru pandemi Suriye krizi yaşandı ama siz ne yaptınız ? Saraylar yaptınız insanların geçemediği köprüler yaptınız eş dosta ihale kopardınız
Halkı içerde tutarken lebelep toplantılar yaptınız
Doğru halk herşeyi görüyor
O yüzden erken seçim diyor
Siz ise erteleyebildiğiniz kadar erteliyorsunuz
Beğendim (24) Beğenmedim (1)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
30.11.2021
16:21
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Engelli ve eski hükümlü vatandaşların kendi işlerini kurmalarını amaçlayan hibe destek programına başvurular 3 Aralık'ta son bulacak.
30.11.2021
16:20
`Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır`
'Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır'
Hak-İş Bingöl İl Başkanı Abdülmecit Akdemir: 'Asgari ücret, işçi ve ailesinin günün ekonomik ve sosyal koşullarına göre insanca yaşamasını mümkün kılacak, insanlık onuruyla bağdaşacak bir ücrettir. Bu yönüyle asgari ücret, insanın yaşaması ve varlığını sürdürebilmesi için gerekli olan asgari gelir kaynağıdır.'