Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Yağmur

'Artık eski Türkiye yok' | HABER YORUMLARI

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: '2021'i neden ısrarla erken seçim yılı hissediyorlar? Millete bunu açıklamaları gerekiyor. Artık eski Türkiye yok. Türkiye'de şuan erken seçimi gerektiren bir durum yok. Eski sistemle Türkiye'nin neler yaşadığını vatandaşımız biliyor.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86091)
13 Ekim 2021 Çarşamba 21:03
Evet çok doğru eski Türkiye yok çünkü siz yok ettiniz Allah aşkına nasıl bu sözleri söylersiniz Milet açılıktan yokluktan kırılıyor hergün maddi sıkıntılar yuvalar yıkılıyor cinayetler intiharlar bunları görmezden geliyorsunuz ne dim Allah akıl versin. Sizde haklsınız Milet size oy veriyor sizin bir kabahatimiz yok devam edin
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86090)
13 Ekim 2021 Çarşamba 18:55
Yaw heeee heee
Beğendim (26) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86088)
13 Ekim 2021 Çarşamba 16:38
muhalefetin işi gücü yalan dolan iftira ve algı operasyonu.. Allahutela chp ye hdp ye ve diğer şeytani müteefiklerine fırsat vermesin.
Beğendim (3) Beğenmedim (37)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86118)
14 Ekim 2021 Perşembe 13:44
@Misafir Kullanıcı Muhalefet kadar başına taş düşsün.gorende diyecek ülkeyi muhalefet yönetiyor.yarabbim sen bu cahillere akıl fikir ihsan eyle.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86116)
14 Ekim 2021 Perşembe 12:41
@Misafir Kullanıcı sen ve senin gibiler varken başka şeytana gerek yok.Din diye diye şeytanlığın alası nasıl olsa sizde
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86099)
13 Ekim 2021 Çarşamba 22:56
@Misafir Kullanıcı Hepsi şeytan sen meleksin heralde
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86087)
13 Ekim 2021 Çarşamba 16:34
Çok Doğru söylemiş Eski türkiye yok
Tarım yok Hayvancılık yok sanayi yok
ihracat yok ithalat var dolar 9 işsizlik var akraba eş dost ihale ile geçinen lerin durumu iyi bırakın milletle dalga geçmeyi insanlar daha dün adanada korumaların yemek artıklarını topladılar
Beğendim (31) Beğenmedim (4)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
30.11.2021
16:21
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Engelli ve eski hükümlü vatandaşların kendi işlerini kurmalarını amaçlayan hibe destek programına başvurular 3 Aralık'ta son bulacak.
30.11.2021
16:20
`Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır`
'Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır'
Hak-İş Bingöl İl Başkanı Abdülmecit Akdemir: 'Asgari ücret, işçi ve ailesinin günün ekonomik ve sosyal koşullarına göre insanca yaşamasını mümkün kılacak, insanlık onuruyla bağdaşacak bir ücrettir. Bu yönüyle asgari ücret, insanın yaşaması ve varlığını sürdürebilmesi için gerekli olan asgari gelir kaynağıdır.'