Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Yağmur

'Artık eski Türkiye yok' | HABER YORUMLARI

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: '2021'i neden ısrarla erken seçim yılı hissediyorlar? Millete bunu açıklamaları gerekiyor. Artık eski Türkiye yok. Türkiye'de şuan erken seçimi gerektiren bir durum yok. Eski sistemle Türkiye'nin neler yaşadığını vatandaşımız biliyor.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86108)
14 Ekim 2021 Perşembe 07:09
Eskiyi arar hale getirdiniz yazıklar olsun
Beğendim (26) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86107)
14 Ekim 2021 Perşembe 02:41
2- Once bir feto furyasi baslattilar, 'gel kurban olam, hasretinden geberiyoruz' diye siirler soyluyor, turkce olimpiyatlari vs diye fetoyu yalamakta yarisiyorlardi. bugun fetocu dedikleri partiler o gun onlari uyariyordu ama bunlara da 'din dusmanlari, kargalar guler size' vs diyorlardi. sonra acilim dedikleri bisey baslattilar, kimse ne oldugunu anlamadi. uyaranlari ise 'eski turkiye zihniyeti, sus' diye susturdular. sonra her ikisinin sonunda olan biz gariban halka oldu, 100lerce insan oldu. dolarla dovizle faizle nasil mucadele edilir gostereyim dedi verdik gucu, simdi aldik babayi.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86106)
14 Ekim 2021 Perşembe 02:36
1- Eski Turkiye dediginden sadece bizim koyden ornek vereyim. bunlar gelmeden koyde 9 suru koyun vardi ve buyukbas sayisini bilmiyorum bile. her hanenin en az 40-50 hayvani ve ekili bicili alani vardi. herkes calisiyor biseyler uretiyordu. komsuluk akrabalik aile baglari gucluydu. biz fetocu dinci sucu bucu ifadeleri bilmezdik. yeni turkiye dedikleri diktatoryada once huzuru sildiler, su an hayvani olan hane yok, domates bile ekilmiyor, herkes bedavacilik pesinde, devletten alinan 3-5 kurus yardimlar ile miskin miskin pinekliyor herkes
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86105)
14 Ekim 2021 Perşembe 01:55
Biri Cevdet beye bir ekmeğin 3,5 lira olduğunu söylesin..
Beğendim (23) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86104)
14 Ekim 2021 Perşembe 01:52
Bizim gibi cahilleri ya dinle ya da içi boş laflarla hep kandırdınız. Biz inanmakla bunu hakkettik.
Beğendim (25) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86103)
14 Ekim 2021 Perşembe 01:51
Haklısın eski huzurlu bir gençlik yok Örneğin. İşsiz bir gençlik ve geleceği kararmış bir gençlik var artık.
Beğendim (24) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86102)
14 Ekim 2021 Perşembe 01:50
Memleketi beton yığınına çevirdiniz, tarım alanlarını yok edip insanları açlığa terkettiniz. Afrika olmamıza az kaldı
Beğendim (19) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86101)
14 Ekim 2021 Perşembe 01:46
Harbiden eski Türkiye'den eser yok. Insana kuru ekmeği bile çok gördünüz.
Beğendim (22) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86098)
13 Ekim 2021 Çarşamba 22:49
Rabbim sana bir daha vekillik nasip etmezsin inşallah
Beğendim (22) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86119)
14 Ekim 2021 Perşembe 13:52
@Misafir Kullanıcı inşallah 2023 te tekrar millet vekili olacak.senin gibi art niyetli insanlardan bu memlekete ne faydası olabilirki geçmişteki siyasileride gördük bingöle yapılmıyan hizmetler fazlasıyla yapılmıştır tabiki en büyük katkısı olan cevdet beydir.
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86095)
13 Ekim 2021 Çarşamba 21:50
Yalnız 2023 te sizde olmayacaksınız galiba
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
30.11.2021
16:21
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Engelli ve eski hükümlü vatandaşların kendi işlerini kurmalarını amaçlayan hibe destek programına başvurular 3 Aralık'ta son bulacak.
30.11.2021
16:20
`Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır`
'Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır'
Hak-İş Bingöl İl Başkanı Abdülmecit Akdemir: 'Asgari ücret, işçi ve ailesinin günün ekonomik ve sosyal koşullarına göre insanca yaşamasını mümkün kılacak, insanlık onuruyla bağdaşacak bir ücrettir. Bu yönüyle asgari ücret, insanın yaşaması ve varlığını sürdürebilmesi için gerekli olan asgari gelir kaynağıdır.'
29.11.2021
15:35
TKK Market`in 574`üncü şubesi Bingöl`de açıldı
TKK Market'in 574'üncü şubesi Bingöl'de açıldı
Tarım Kredi Kooperatif Market'in 574'üncü şubesi Bingöl'de düzenlenen törenle açıldı.