KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Şubat 2023 Pazartesi
-1 °C Kar

Belediye otobüsü talebi için toplanacaklar | HABER YORUMLARI

Bingöl Altı Nokta Körler Derneği Başkanı Mücahid Korkutata, belediye otobüsü istediklerini belirterek, Cuma günü belediye önünde oturma eylemi yapacaklarını ifade etti.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95719)
29 Eylül 2022 Perşembe 16:32
bingöl belediyesi bir an önce otobüs getirmeli, encümenlik dönemınden bu yana NİHAT KAYA ordan rant saglıyor kendine artık dur denmeli
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95715)
29 Eylül 2022 Perşembe 15:16
Kimse cesaret edipte bunu buraya kadar getirip konuşamadı Allah yolunu açık etsin arkandayız. İnşaallah Belediye Başkanı da somut bir adım atar da Bingöl halkına bir mirası olur. Niye diğer derneklerden ses çıkmıyor? Acaba menfaatlerinden olacakları için mi?
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95705)
29 Eylül 2022 Perşembe 08:03
Ben şahsen buradan bir şey çıkacağına ihtimal vermiyorum. Türkiye'de belki de Belediye otobüsü olmayan tek şehir. Bu girişimi destekliyoruz. İnşallah belediye cesur bir adım atıp her güzergaha belediye otobüsü koyar.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95677)
28 Eylül 2022 Çarşamba 10:25
Tüm halk bu sese kulak vermeli şehrimizin gerçekten Belediye otobüsüne ihtiyacı var duyun bizi sayın Erdal Arıkan Duyunnnnnnnn!!!!!!!!!!
Beğendim (15) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95676)
28 Eylül 2022 Çarşamba 10:23
Cuma günü orda olalım özel halk otobüsü şoförlerinin tavırları bezdirdi bizi ve zamlar artık aldı başını gitti. Tam destek Mücahid bey
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95668)
28 Eylül 2022 Çarşamba 09:14
Bu oturma eylemine herkes katilmalidir.
Beğendim (10) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95666)
28 Eylül 2022 Çarşamba 08:54
cuma günü toplanalim rahat ulaşim için bütün bingöl sesimizi duyuralim
Beğendim (10) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95665)
28 Eylül 2022 Çarşamba 08:51
belediye otobüsü istiyoruz her şehirde var bingölde niye yok
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95664)
28 Eylül 2022 Çarşamba 08:42
Halk otobüslerin olmaması tek firma olması tek taraflı skandaldır, tek kelimeyle birilerine peş keş çektirmektir bunun başka izahı olamaz ,Selam ve dua ile...
Beğendim (10) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95661)
28 Eylül 2022 Çarşamba 08:26
Cimere yazın kara leke belediye ...üç beş ....Bingöl u sömürüyor
Beğendim (10) Beğenmedim (4)Cevapla
06.02.2023
06:15
DEPREM BİNGÖL`DE DE HASARA NEDEN OLDU
DEPREM BİNGÖL'DE DE HASARA NEDEN OLDU
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Birkaç ilçemizde ufak çatlak ihbarları var onun ötesinde çok şükür büyük bir ihbar tarafımıza henüz ulaşmadı. Ekiplerimiz sahada tarama yapıyorlar şu an.'
05.02.2023
18:28
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl'deki etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle ardı ardına uyarılarda bulunan Bingöl Valiliği, tipi uyarısında bulunurken soba zehirlenmelerine karşı tedbirli olunmasını da istedi!
05.02.2023
17:10
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteoroloji Elazığ Bölge Müdürlüğü, Bingöl'ün de içinde bulunduğu bölge illeri için çığ uyarısı yaptı.
05.02.2023
17:10
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Bingöl'de etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi, çatılarda oluşan buz sarkıtlarını temizlerken bir de uyarıda bulundu; 'Çatılarda biriken ve tabanı buzlanan kar kütlelerine ve buz sarkıtlarına karşı hem yayaların hem de araç sahiplerinin tedbirli olmasını diliyoruz'.'
05.02.2023
17:03
Barolardan Hülakü`ye destek
Barolardan Hülakü'ye destek
Türkiye Barolar Birliği ve 75 barodan yapılan ortak basın açıklamasında, Bingöl Barosu Başkanı Ömer Faruk Hülakü'nün hedef gösterildiği belirtilerek, 'Bu hedef gösterme girişimlerinin hala devam ediyor olmasının en temel sebebi şüphesiz ki cezasızlık kültürüdür'denildi.
05.02.2023
16:52
BİNGÖL`DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
BİNGÖL'DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
Bingöl'de devam eden olumsuz hava koşulları nedeniyle eğitime Pazartesi ve Salı günü ara verildiği açıklandı.
05.02.2023
16:41
TİMBİR`den BİK Tepkisi!
TİMBİR'den BİK Tepkisi! 'Seçim öncesi büyük zarar verir!'
İnternet Sitelerine resmi ilan verilmesine yönelik yönetmelik Basın İlan Kurumu tarafından hazırlanarak resmi gazetede yayınlandı. Şartlara ilişkin değerlendirmede bulunan Türk İnternet Medya Birliği Başkanı Süleyman Basa: 'İnternet Haberciliğinin ruhuna aykırı şartlar var. TBMM ve Cumhurbaşkanlığı iradesi yok sayıldı. Seçime giderken milli ve yerli Anadolu internet medyasına reva görülen bu uygulama, büyük zarar verir' dedi.
05.02.2023
15:49
‘Tecrübe Paylaşımı Paneli` yapıldı
'Tecrübe Paylaşımı Paneli' yapıldı
Bingöl Üniversitesi tarafından düzenlenen 'Tecrübe Paylaşımı Paneli' yapıldı. Rektör Prof. Dr. İbrahim Çapak'ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen panele; İstanbul Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mahmut Ak, İstanbul Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Levent Şahin ve İstanbul Üniversitesi Genel Sekreteri Metin Küçük panelist olarak katıldı.