KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
23 Haziran 2024 Pazar
°C

Belediye otobüsü talebi için toplanacaklar | HABER YORUMLARI

Bingöl Altı Nokta Körler Derneği Başkanı Mücahid Korkutata, belediye otobüsü istediklerini belirterek, Cuma günü belediye önünde oturma eylemi yapacaklarını ifade etti.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95719)
29 Eylül 2022 Perşembe 16:32
bingöl belediyesi bir an önce otobüs getirmeli, encümenlik dönemınden bu yana NİHAT KAYA ordan rant saglıyor kendine artık dur denmeli
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95715)
29 Eylül 2022 Perşembe 15:16
Kimse cesaret edipte bunu buraya kadar getirip konuşamadı Allah yolunu açık etsin arkandayız. İnşaallah Belediye Başkanı da somut bir adım atar da Bingöl halkına bir mirası olur. Niye diğer derneklerden ses çıkmıyor? Acaba menfaatlerinden olacakları için mi?
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95705)
29 Eylül 2022 Perşembe 08:03
Ben şahsen buradan bir şey çıkacağına ihtimal vermiyorum. Türkiye'de belki de Belediye otobüsü olmayan tek şehir. Bu girişimi destekliyoruz. İnşallah belediye cesur bir adım atıp her güzergaha belediye otobüsü koyar.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95677)
28 Eylül 2022 Çarşamba 10:25
Tüm halk bu sese kulak vermeli şehrimizin gerçekten Belediye otobüsüne ihtiyacı var duyun bizi sayın Erdal Arıkan Duyunnnnnnnn!!!!!!!!!!
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95676)
28 Eylül 2022 Çarşamba 10:23
Cuma günü orda olalım özel halk otobüsü şoförlerinin tavırları bezdirdi bizi ve zamlar artık aldı başını gitti. Tam destek Mücahid bey
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95668)
28 Eylül 2022 Çarşamba 09:14
Bu oturma eylemine herkes katilmalidir.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95666)
28 Eylül 2022 Çarşamba 08:54
cuma günü toplanalim rahat ulaşim için bütün bingöl sesimizi duyuralim
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95665)
28 Eylül 2022 Çarşamba 08:51
belediye otobüsü istiyoruz her şehirde var bingölde niye yok
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95664)
28 Eylül 2022 Çarşamba 08:42
Halk otobüslerin olmaması tek firma olması tek taraflı skandaldır, tek kelimeyle birilerine peş keş çektirmektir bunun başka izahı olamaz ,Selam ve dua ile...
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95661)
28 Eylül 2022 Çarşamba 08:26
Cimere yazın kara leke belediye ...üç beş ....Bingöl u sömürüyor
22.06.2024
00:29
Bingöl`de kanun değil bireyin keyfi ağır basıyor!
Bingöl'de kanun değil bireyin keyfi ağır basıyor!
Gece yarısı korna sesiyle memleketi ayağa kaldıran düğün konvoyları yasaklandı ancak yasağa uyan yok!
22.06.2024
00:28
Yaşlı kadını yangından komşusu kurtardı
Yaşlı kadını yangından komşusu kurtardı
Bingöl merkeze bağlı Yeşilköy'de çıkan yangında bir ev tamamen kullanılamaz hale geldi. Yangın sırasında evde olan yaşlı kadını ise komşusu kurtardı.
22.06.2024
00:27
Bingöl`deki ölümlerin nedenleri açıklandı
Bingöl'deki ölümlerin nedenleri açıklandı
TUİK verileri paylaştı. Bingöl'de 2023 yılında 586'sı kadın ve 530'u erkek olmak üzere bin 116 kişi hayatını kaybetti. Ölüm sebeplerini başını ise bu sorun çekti!
22.06.2024
00:27
Bakan Uraloğlu, 2024 sonunu işaret etti
Bakan Uraloğlu, 2024 sonunu işaret etti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Bingöl'ü Sancak, Adaklı, Kiğı ve Yedisu üzerinden Erzincan'a bağlayacak olan ve 2013'te startı verilen yol projesi için 2024 sonunu işaret etti ve 'Projede revizeye gidildi' notunu düştü.
22.06.2024
00:24
Bingöl`de yaklaşık 100 dönümlük tarım alanı yandı
Bingöl'de yaklaşık 100 dönümlük tarım alanı yandı
Yangını söndüren ekipler, bölgede soğutma çalışmalarına devam ediyor.
22.06.2024
00:14