KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
05 Şubat 2023 Pazar
-4 °C Kar

Belediye otobüsü talebi için toplanacaklar | HABER YORUMLARI

Bingöl Altı Nokta Körler Derneği Başkanı Mücahid Korkutata, belediye otobüsü istediklerini belirterek, Cuma günü belediye önünde oturma eylemi yapacaklarını ifade etti.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95648)
27 Eylül 2022 Salı 22:57
Belediye otobüslerinin olmadığı tek şehir Bingöl, neden mi çünkü halk otobüslerinin ağırlığı çok fazla , birileri kaldıramıyor. Anlayan anladı. Ben başkan ilk icraatım 50 adet otobüs almak olacaktı.
Beğendim (13) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95645)
27 Eylül 2022 Salı 22:21
HELAL OLSUN SANA KARDEŞİM SENİN GİBİ DUYARLI İNSANLAR OLSA TÜM KESİM RAHATA KAVUŞUR
Beğendim (18) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95643)
27 Eylül 2022 Salı 21:17
Sayın dernek başkanımız mücahit korkutarak bu düşüncelerine katılıyoruz bu kampanyayı başlattığınız için bir bingöllü vatandaş olarak cani gönülden destekliyorum. Bingöl belediyesi halk otobüsü alsın artık üniversite öğrencileri ve tüm bingol halkını imzaya davet ediyoruz yetkililer ALLAHR Rızasi için bingol için bingöllü için hem halka hemde belediyeye faydasi olur. Lutfen sessiz kalmayalim. belediye halk otobüsünü istiyoruz artik
Beğendim (15) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95638)
27 Eylül 2022 Salı 20:32
Bir bingöllü olarak tam destek. Cuma günü ordayım
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95635)
27 Eylül 2022 Salı 19:12
Bu haber Bingöl Belediyesinin yetersiz olduğununun göstergesidir. İnşallah sonuç alınır ve belediye kendi otobüslerini çalıştırır.
Beğendim (14) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95634)
27 Eylül 2022 Salı 18:49
Geç kalmış bir sorun bir an evvel çözüme kavuşması gerekiyor
Beğendim (13) Beğenmedim (4)Cevapla
04.02.2023
21:42
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin tek kış turizm merkezi olan ve bölgeden çok sayıda ziyaretçi ağırlayan Hesarek Kayak Merkezi'nde ulaşım sorununun hemen her yıl yaşanması ziyaretçilerin tepkisine neden olurken, şehrin yöneticilerinin duruma duyarız kalması da sert bir dille eleştiriliyor.
04.02.2023
20:52
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Yaklaşan seçim öncesi aile bireylerini fitnelere karşı dikkatli olmaları hususunda uyaran Solaxan Aşireti Aile Büyükleri, siyasi tercihlerden dolayı kırgınlık ve küskünlük olmamasını da istedi.
03.02.2023
18:10
`Prestij Meselesi` vizyona girdi
'Prestij Meselesi' vizyona girdi
Mahsun Kırmızıgül'ün senaryosunu yazdığı ve yönettiği 'Prestij Meselesi' bugün vizyona girdi. Filmde, Bingöllü hemşehrilerimiz Yusuf Buyankara ve Cahit Balat da yer alıyor.
03.02.2023
16:49
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
Bingöl'de dün etkisini gösteren kar yağışı nedeniyle kapanan 131 köy yolunda İl Özel İdaresi ekiplerinin çalışmaları sürüyor.
03.02.2023
16:47
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
Bingöl'ün Genç ilçesine bağlı Keklikdere Köyü'nde rahatsızlanan 60 yaşındaki hasta, Genç Kaymakamlığı İlçe Özel İdaresi ekiplerinin 3 saatlik yol açma çalışması sonucu hastaneye götürüldü.
03.02.2023
16:46
EYT teklifi komisyondan geçti
EYT teklifi komisyondan geçti
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz; 'EYT kapsamında emekli olanlardan çalışmaya devam edenlere 5 puan prim desteği, taşerondan kadroya geçenlerde zorunlu emekli olma şartının kaldırılmasını içeriyor.'
03.02.2023
16:44
`Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi`
'Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi'
Eğitim Gücü Sen Bingöl İl Temsilciliği; 'Öğretmenlerimizi sefalete mahkûm eden enflasyon verileri karşısında öğretmen ve emekli öğretmenlerimizin maaşlarına en az %50 oranında zam yapılması en elzem ihtiyaçtır.'
02.02.2023
16:50
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
Bingöl'de jandarma tarafından yol kontrol noktasında durdurulan bir araç içinde yapılan aramada, 73 kilogram kaçak kıyılmış tütün ele geçirildi.
02.02.2023
16:48
Ağaç, park halindeki aracın üzerine düştü
Ağaç, park halindeki aracın üzerine düştü