Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Temmuz 2022 Çarşamba
19 °C Güneşli

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24308)
29 Mart 2018 Perşembe 02:06
Bence hiç değil çünkü Bingöl'deki herşey rant üzerine dönüyor son yılarda hızlı bir betonlaşmayla beraber Bingöllün geleceği hiç düşünülmemiş imar durumu içler acısı her yeri ticari alana çevirilmiş lakin üretim adına hiç bir proje ve çalışma y trafik sorunu yeni yerleşim yerlerinin park sorunu çocuk ların çıkabileceği oyun alanları ailelerin oturabileceği hiç bir alan bırakmamaları ve buna dur diyecek hiç kimsenin olmaması gerçekten çok üzücü kanaatimce Cumhurbaşkanımız şu halin gerçek yüzünü görse hiç bir bürokrasi ve yöneticiti bırakmaz
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24314)
29 Mart 2018 Perşembe 09:55
@Misafir Kullanıcı önce o müdürleri atayan Cevdet by a sormak gerek.
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24274)
27 Mart 2018 Salı 17:47
Mesela Üniversitede Türkçe öğretmeni inşaat daire başkanı olmuş. Türkçe dil bilgisi imla noktalamayı mı öğretecek inşaat işlerinde projede,mühendislik hesaplamalarında nerde kaldı liyakat,
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24258)
27 Mart 2018 Salı 10:23
Biz başarılı adam istemeyiz ki daha doğrusu siyasi temsilcilerimiz istemezler vede bırakmazlar işlerini yapsınlar.yalaka olacak,hava meydanlarında karşılayacak,ihale verecek,personel alımında onlara danışacak,hele bir Valinin ki ilde protokol sırazında birincidir hava alanlarında vekil karşılaması hangi mevzuatta yazar.
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24291)
28 Mart 2018 Çarşamba 10:25
@Misafir Kullanıcı konu başka senin derdin başka sen bu kafayla iflah olmazsın
Beğendim (4) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24132)
20 Mart 2018 Salı 15:25
BU YORUM LARI YAZANLARA ALLAH RAZI OLSUN, ARTIK BİNGÖL DEKİ HAKSIZLIĞI,ADALETSİZLİĞİ ,GÖRENLER MEĞER VARMIŞ İŞTE BUNA ÇOK SEVİNDİM...
Beğendim (17) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24118)
19 Mart 2018 Pazartesi 18:49
Geçenlerde bi' misafirimiz Bingöl e geldi buranın belediyesi hdp nin mi? diye sordu...çünkü batıdaki hiç bir ak parti belediyeciliğinin bu kadar vasat ve yetersiz olmadığını o yüzden böyle bi' soru sorduğunu ifade etti... işte dışarıdan Bingöl e gelen birinin söyledikleri...
Beğendim (27) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31771)
09 Ekim 2018 Salı 23:01
@Misafir Kullanıcı Sadece gülerek izliyorum seni
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24257)
27 Mart 2018 Salı 10:14
@Misafir Kullanıcı söylediğin şey ve olayı bağladığın yere bak.ne alakası var eleştiri ile ben oy verdim ama eleştiriyorum da belediyeyi. hdp yide hiç sevmem.Ayrıca Ak parti içindeki sahte Ak partilileri de hatırlatırım.
Beğendim (8) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24245)
27 Mart 2018 Salı 00:11
@Misafir Kullanıcı Terörist sevicilere(hdp) prim vermeyiz asla ama elbette belediyedeki sıkıntılarımızı da dile getiririz.Bu vatandaş olarak bizim hakkımız...O yüzden fazla şey yapma...öyle ümitlenmeyin
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24209)
26 Mart 2018 Pazartesi 03:19
@Misafir Kullanıcı Sizin Hakinizda Ak Parti gelir Allah Basinizdan eksik Etmesin
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24117)
19 Mart 2018 Pazartesi 18:43
Birileri buradaki bazı siyasetçilerin çevirdikleri dolapları keşke Cumhurbaşkanı veya Ak parti genel yönetimine bi' bildirse de Hdp destekçilerini sırf akrabaları olduğu için iş bilmeyen, proje üretemeyen, bilgi ve beceriden yoksun kişileri yerleştirdiğinden dolayı gerçekte nasıl bi' bürokrat(!) olduklarını öğrenseler keşke...
Beğendim (17) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24271)
27 Mart 2018 Salı 17:36
@Misafir Kullanıcı kesinlikle.Cumhurbaşkanı bunların Bingölde karşılığının olduğunu sanyor oysa fiyasko.Cimer den Cimer den yazmak gerek.
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24096)
17 Mart 2018 Cumartesi 03:56
Belediye dedin mi ilk akla gelen nedir soruna verilecek ilk cevap idari bina ve makamıdır, gel gelelim bu şehire nasıl bir vicdandır bu makamsiz gelip makamsiz gitmek kendine bir makam yapmayan bir insana nasıl oy verdik diye kendime sormadan edemiyorum. karayollari olmasa şehir giriş tabelasından Bingöle geldigimizi anlayamayacaz çok değil 6 harf 6 cimentodan yapılıyor, o saçma sapan yuvarlak amblemi kaldırıp bir isim yazamadiniz, bu şehirde okul kantinini ihaleye açıp kendi adamına ihaleye veren ve ona ortak olan burokrasililer duydum yazık günah, agrasiye goz dilerler iş verdik diye... bye
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23984)
14 Mart 2018 Çarşamba 09:10
Hava alanı müdürünü Enver by.neden görevden aldırdın temizlik güvenlik alımlarından ne haber.
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24339)
30 Mart 2018 Cuma 16:16
@Misafir Kullanıcı aklın alsa konuyu konu üzerinde değerlendirir ve öyle yorumlardın sizin gibilerin içi kin nefret dolu boş yazıp boş konuşuyorsunuz sadece klavye kahramanlığı
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24307)
29 Mart 2018 Perşembe 02:06
@Misafir Kullanıcı Kimsin ki her yerde Enver hakında ileri geri konuşuyorsn önce konu yu öğren öyle yorum yap bingöle eski vekilleri de gördük ... başka ne yaptılar
Beğendim (2) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24272)
27 Mart 2018 Salı 17:37
@Misafir Kullanıcı benim aklım alıyorda senin gibi aklını satmışlara ne demeli
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24114)
19 Mart 2018 Pazartesi 14:57
@Misafir Kullanıcı aklının almadığı işlere karışma artı burda bürokrasiden bahs ediliyor konu enver bey değildir.
Beğendim (2) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23983)
14 Mart 2018 Çarşamba 09:06
Ak partiye oy vermeyenler oy verenleri yönetyolar.Mesela Neden en önemli kurum amirlerinin il müdürleri hep Cevdet by.bölgesinden seçilmekte.O bölgeden gelen toplam oy belli.kişinin kendisi verse dahi ailesi vermiyor.böyle olmaz biz aşiret olarak oy veryoz.partiye hakaret eden ailelerden birileride bizi yönetsin olmaz böyle iş.Sgk,sağlık,üniversite,milli eğitim,sos.hiz.,kültür,hastaneler ve diğerleri neden hep o bölgeden.
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23784)
11 Mart 2018 Pazar 13:50
Bölgeler arası denge gözetilmeksizin;basiretsiz,liyakatsız, Mevzuattan ve projeden anlamayan vizyon ve misyon dan yoksun halka hizmetten daha çok egosunu tatmin eden oy verdiklerinden dahi şuphe edilen ve havaalanlarında karşılama merasimi düzenlemekten başka bir işe yaramayan kişiler Bingöllü yönetmektedirler.
Beğendim (20) Beğenmedim (3)Cevapla
05.07.2022
14:42
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
AK Parti Grup Başkanvekili Emin Akbaşoğlu'ndan kadro bekleyen kamudaki sözleşmeli personel için müjde geldi. Akbaşoğlu; 'Ekim ayında Meclis açıldığında kamudaki sözleşmelilerin kadroya alınması konusunu ele alacağız' dedi.
01.07.2022
17:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yeni asgari ücretin yüzde 30 oranında zam yapılarak net 5500 TL'ye yükseltildiğini duyurdu. Yeni asgari ücret 1 Temmuz itibarıyla geçerli olacak
30.06.2022
10:57
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Yarından itibaren başlayacak yeni uygulama ile hız sınırları Edirne'den Şanlıurfaya kadar uzunan otoyolda 130 kilometre/saate, Kuzey Marmara, İstanbul-İzmir, Ankara-Niğde otoyollarında ise 140 kilometre/saate çıkarılacak.
21.06.2022
10:03
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Brent petrol ve döviz kurundaki yükselişlerin akaryakıt fiyatlarına yansımasıyla son dönemde fiyatlar 30 TL'ye yaklaşırken, Petrol Sanayi Derneği'nin verilerine göre; benzin satışları mayıs ayında yüzde 57, motorin satışları ise yüzde 22 arttı.
17.06.2022
11:18
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı doğrultusunda AK Parti, bedelli affı getiren yasa teklifini hazırladı. Bedelli düzenlemesinin detayları belli oldu. Peki kimler yararlanabilecek? İşte cevapları.
16.06.2022
10:03
Erdoğan`dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Erdoğan'dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Cumhurbaşkanı Erdoğan, enerji kaynaklarında fiyatların artmasının her alanda dengeyi bozduğunu belirterek, vatandaşları bu artışlardan korumak için ciddi tedbirler aldıklarını ve almaya devam edeceklerini söyledi.
15.06.2022
10:18
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu