Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Kasım 2019 Salı
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24308)
29 Mart 2018 Perşembe 02:06
Bence hiç değil çünkü Bingöl'deki herşey rant üzerine dönüyor son yılarda hızlı bir betonlaşmayla beraber Bingöllün geleceği hiç düşünülmemiş imar durumu içler acısı her yeri ticari alana çevirilmiş lakin üretim adına hiç bir proje ve çalışma y trafik sorunu yeni yerleşim yerlerinin park sorunu çocuk ların çıkabileceği oyun alanları ailelerin oturabileceği hiç bir alan bırakmamaları ve buna dur diyecek hiç kimsenin olmaması gerçekten çok üzücü kanaatimce Cumhurbaşkanımız şu halin gerçek yüzünü görse hiç bir bürokrasi ve yöneticiti bırakmaz
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24314)
29 Mart 2018 Perşembe 09:55
@Misafir Kullanıcı önce o müdürleri atayan Cevdet by a sormak gerek.
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24274)
27 Mart 2018 Salı 17:47
Mesela Üniversitede Türkçe öğretmeni inşaat daire başkanı olmuş. Türkçe dil bilgisi imla noktalamayı mı öğretecek inşaat işlerinde projede,mühendislik hesaplamalarında nerde kaldı liyakat,
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24258)
27 Mart 2018 Salı 10:23
Biz başarılı adam istemeyiz ki daha doğrusu siyasi temsilcilerimiz istemezler vede bırakmazlar işlerini yapsınlar.yalaka olacak,hava meydanlarında karşılayacak,ihale verecek,personel alımında onlara danışacak,hele bir Valinin ki ilde protokol sırazında birincidir hava alanlarında vekil karşılaması hangi mevzuatta yazar.
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24291)
28 Mart 2018 Çarşamba 10:25
@Misafir Kullanıcı konu başka senin derdin başka sen bu kafayla iflah olmazsın
Beğendim (4) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24132)
20 Mart 2018 Salı 15:25
BU YORUM LARI YAZANLARA ALLAH RAZI OLSUN, ARTIK BİNGÖL DEKİ HAKSIZLIĞI,ADALETSİZLİĞİ ,GÖRENLER MEĞER VARMIŞ İŞTE BUNA ÇOK SEVİNDİM...
Beğendim (17) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24118)
19 Mart 2018 Pazartesi 18:49
Geçenlerde bi' misafirimiz Bingöl e geldi buranın belediyesi hdp nin mi? diye sordu...çünkü batıdaki hiç bir ak parti belediyeciliğinin bu kadar vasat ve yetersiz olmadığını o yüzden böyle bi' soru sorduğunu ifade etti... işte dışarıdan Bingöl e gelen birinin söyledikleri...
Beğendim (27) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31771)
09 Ekim 2018 Salı 23:01
@Misafir Kullanıcı Sadece gülerek izliyorum seni
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24257)
27 Mart 2018 Salı 10:14
@Misafir Kullanıcı söylediğin şey ve olayı bağladığın yere bak.ne alakası var eleştiri ile ben oy verdim ama eleştiriyorum da belediyeyi. hdp yide hiç sevmem.Ayrıca Ak parti içindeki sahte Ak partilileri de hatırlatırım.
Beğendim (8) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24245)
27 Mart 2018 Salı 00:11
@Misafir Kullanıcı Terörist sevicilere(hdp) prim vermeyiz asla ama elbette belediyedeki sıkıntılarımızı da dile getiririz.Bu vatandaş olarak bizim hakkımız...O yüzden fazla şey yapma...öyle ümitlenmeyin
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24209)
26 Mart 2018 Pazartesi 03:19
@Misafir Kullanıcı Sizin Hakinizda Ak Parti gelir Allah Basinizdan eksik Etmesin
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24117)
19 Mart 2018 Pazartesi 18:43
Birileri buradaki bazı siyasetçilerin çevirdikleri dolapları keşke Cumhurbaşkanı veya Ak parti genel yönetimine bi' bildirse de Hdp destekçilerini sırf akrabaları olduğu için iş bilmeyen, proje üretemeyen, bilgi ve beceriden yoksun kişileri yerleştirdiğinden dolayı gerçekte nasıl bi' bürokrat(!) olduklarını öğrenseler keşke...
Beğendim (17) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24271)
27 Mart 2018 Salı 17:36
@Misafir Kullanıcı kesinlikle.Cumhurbaşkanı bunların Bingölde karşılığının olduğunu sanyor oysa fiyasko.Cimer den Cimer den yazmak gerek.
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24096)
17 Mart 2018 Cumartesi 03:56
Belediye dedin mi ilk akla gelen nedir soruna verilecek ilk cevap idari bina ve makamıdır, gel gelelim bu şehire nasıl bir vicdandır bu makamsiz gelip makamsiz gitmek kendine bir makam yapmayan bir insana nasıl oy verdik diye kendime sormadan edemiyorum. karayollari olmasa şehir giriş tabelasından Bingöle geldigimizi anlayamayacaz çok değil 6 harf 6 cimentodan yapılıyor, o saçma sapan yuvarlak amblemi kaldırıp bir isim yazamadiniz, bu şehirde okul kantinini ihaleye açıp kendi adamına ihaleye veren ve ona ortak olan burokrasililer duydum yazık günah, agrasiye goz dilerler iş verdik diye... bye
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23984)
14 Mart 2018 Çarşamba 09:10
Hava alanı müdürünü Enver by.neden görevden aldırdın temizlik güvenlik alımlarından ne haber.
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24339)
30 Mart 2018 Cuma 16:16
@Misafir Kullanıcı aklın alsa konuyu konu üzerinde değerlendirir ve öyle yorumlardın sizin gibilerin içi kin nefret dolu boş yazıp boş konuşuyorsunuz sadece klavye kahramanlığı
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24307)
29 Mart 2018 Perşembe 02:06
@Misafir Kullanıcı Kimsin ki her yerde Enver hakında ileri geri konuşuyorsn önce konu yu öğren öyle yorum yap bingöle eski vekilleri de gördük ... başka ne yaptılar
Beğendim (2) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24272)
27 Mart 2018 Salı 17:37
@Misafir Kullanıcı benim aklım alıyorda senin gibi aklını satmışlara ne demeli
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24114)
19 Mart 2018 Pazartesi 14:57
@Misafir Kullanıcı aklının almadığı işlere karışma artı burda bürokrasiden bahs ediliyor konu enver bey değildir.
Beğendim (2) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23983)
14 Mart 2018 Çarşamba 09:06
Ak partiye oy vermeyenler oy verenleri yönetyolar.Mesela Neden en önemli kurum amirlerinin il müdürleri hep Cevdet by.bölgesinden seçilmekte.O bölgeden gelen toplam oy belli.kişinin kendisi verse dahi ailesi vermiyor.böyle olmaz biz aşiret olarak oy veryoz.partiye hakaret eden ailelerden birileride bizi yönetsin olmaz böyle iş.Sgk,sağlık,üniversite,milli eğitim,sos.hiz.,kültür,hastaneler ve diğerleri neden hep o bölgeden.
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23784)
11 Mart 2018 Pazar 13:50
Bölgeler arası denge gözetilmeksizin;basiretsiz,liyakatsız, Mevzuattan ve projeden anlamayan vizyon ve misyon dan yoksun halka hizmetten daha çok egosunu tatmin eden oy verdiklerinden dahi şuphe edilen ve havaalanlarında karşılama merasimi düzenlemekten başka bir işe yaramayan kişiler Bingöllü yönetmektedirler.
Beğendim (20) Beğenmedim (3)Cevapla
16.11.2019
08:58
Türkiye ilk kez paylaştı! Dev zirvede kritik hamle
Türkiye ilk kez paylaştı! Dev zirvede kritik hamle
Teröristbaşının iadesi için ABD'ye daha önce yedi dosya gönderen Türkiye, ilk defa örgütün yurt dışı yapılanmasıyla ilgili belgeler paylaştı.
08.11.2019
11:50
Bekçi alımında yeni değişiklik
Bekçi alımında yeni değişiklik
Resmi Gazete'de Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik yayımlandı. Yeni yönetmeliğe göre, Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı başvuruları ve alımları değişti.
28.10.2019
12:00
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Zazaca konuşan kadını yayından aldığı gerekçesiyle birçok kesimin tepkisini çeken Müge Anlı 'Özür dile' çağrılarına canlı yayında cevap verdi. Anlı, 'Ben özür dilemem, neden biliyor musunuz? Ben bir şey söylemedim' dedi.
17.10.2019
13:09
Silah ambargosu Türkiye`yi ne kadar etkileyecek
Silah ambargosu Türkiye'yi ne kadar etkileyecek
Barış Pınarı Harekâtı sebebiyle silah ambargosu uygulamak için 'terör korosu' ülkeler peş peşe sıraya girdi. 'Bütün bu adımlar ne manaya geliyor' sorusunun peşine düştük. Savunma sanayii kaynaklarına göre müeyyideler sembolik ve harekâtı etkilemeyecek.
14.10.2019
11:26
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi'nde gazete, televizyon ve haber ajanslarının genel yayın yönetmenleriyle bir araya geldiği toplantıda, Barış Pınarı Harekatı'na ilişkin açıklamalarda bulundu. Başkan Erdoğan, Arap Birliği'nin skandal bildirisine çok sert tepki gösterdi.
29.09.2019
18:43
Örnek davranış
Örnek davranış
Genç ilçesi çamlık mevkiinde kimi duyarsız kişilerce gelişi güzel bırakılan çöpler, duyarlı vatandaşlar tarafından toplandı.
23.09.2019
08:42
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Belediyelerde devrim niteliğinde uygulama hayata geçirildi. Tüm belediyelerde tek veri tabanından, ortak altyapıda tüm iş ve işlemlerin elektronik ortamda yapılabildiği E - belediye Bilgi Sistemi başlatıldı. Belediyeler tarafından tamamen ücretsiz kullanılacak olan sistemle, yıllık 3 milyar lira tasarruf sağlanacak.