KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
27 Şubat 2024 Salı
7 °C Güneşli

Bingöl'de bir gurup genç parktaki bankı yaktı! | HABER YORUMLARI

O anları kayda alan vatandaş; 'Bu bankta ateş yakacak kadar eğitimden yoksun bir gençlik yarın memleketi de ateşe verir. Onlar için devlet malı, toplumun kullanım alanı gibi değerler yoktur. Bu insanlar yarın şehrin geleceği olacaklarsa geleceğimiz de tehlike altındadır.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107780)
15 Şubat 2024 Perşembe 00:26
Ülkedeki iç huzuru temin etmekten sorumlu olan polis ve bekçiler nerede acaba ya da bunları böyle görüp de polise ihbar etmeyen biz pisirik sorumsuz duyarsız bananeciler neredeydik??? Kusura kalmayın hepimiz büyük bir ahlaki çöküş yaşıyoruz. Bu gençler o bankı yakmayı kendine görev bildiler de biz niye susmayı ve tepkisizligi kendimize görev belledik??? Tek tarafı suçlamak doğru değil, toplumsal huzur veya huzursuzluk devlet aygıtini da bireyi de aileyi de kurum ve kuruluşları kısacası herkesi bağlar.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107740)
13 Şubat 2024 Salı 17:52
Çok yanlış yapmış bu EĞİTİMSİZLER. Isınmak için fakir fukaranın vergisiyle 500 TL ye yapılan bankı yakmışlar. Peki ya bunların EĞİTİMLİLERİ (!) kendi keyifleri için fakir fukaranın MİLYONLARINI çaldığında onlara tepki gösteriyor muyuz? Hayır ! Geldiklerinde önlerinde el pençe divan duruyoruz! Kendi menfaatimiz olur diye onlara engel olmadığımız gibi tepki de göstermiyoruz. Sonrasında da büyüklerini örnek alan küçüklerden de şikayetçi oluyoruz ! KAVAK EKEN SOPA BİÇER !
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107739)
13 Şubat 2024 Salı 13:50
Yapılan bir anket sonucuna göre zeka sıralamasında Bingöl 81. İl çıkmış. Keşke anketi doğrulama saydık.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107750)
14 Şubat 2024 Çarşamba 14:51
@Misafir Kullanıcı anketi yapan kim ? sen önce cümle kurmayı öğren topluca insanları itham etmek doğru değildir. şeytan bile yapmaz bunu
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107735)
13 Şubat 2024 Salı 10:17
çok üzücü maalesef :( güzellikle yaklaşmak lazım bu insanlara. Güzellikten anlamayanlara ise cezası verilmeli.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107727)
12 Şubat 2024 Pazartesi 20:40
Okulda eğitim mi kalmış. Batıdan doğuya gelen öğretmen nasıl burdan kaçarimin hesabını yapıyor. Kendi memleketinde öğrencilere davranış şekli sanki 40 yıllık öğretmenmiş gibi. Eğitimde illaki anne baba başta gelir ama egitimcilerde görevlerinin farkında olsun
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107742)
14 Şubat 2024 Çarşamba 02:37
@Misafir Kullanıcı Batıdan doğuya gelen öğretmen ile alakası olmayan bir durum toplumun ahlaki değerlerinin yerle bir olduğu siyasi iradenin sonucudur bu öğretmenlere haksızlık etmeyin onlarda hırsızlık, haksızlık ve adaletsizlik yok
Misafir Kullanıc (@Misafir_107724)
12 Şubat 2024 Pazartesi 14:37
Bu gençlere toplum olarak sahip çıkalım dışlamayalım yazıktır günahtır ön yargılı olmıyalım bu gençler uzaydan gelmedi benim senin çocuğun da olabilir toplum olarak herkese görev düşüyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107723)
12 Şubat 2024 Pazartesi 13:42
Bu gençler ilkokul 1. sınıftan itibaren okullara devam ettiği gibi evde, sokakta sürekli İslami bir kültür ile temas ettiği halde, böylesi bir davranış sergileyebiliyor ise onları suçlamak işin en kolaycılığı.
Bataklığı (cahilliği) kurutmadan, sineklerle uğraşmak bir sonuç doğurmuyor. Unutmayın ki bu gençler ve yaptıklar, öğretmenlerinin, ailelerinin ve toplumun bir yansımasından ibaret, umarım yakın bir zamanda bu gençlerin sağlıklı, mutlu, huzurlu, olacakları bir il kültürü oluştururuz. Bugün için hala çok geç değil, …
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107722)
12 Şubat 2024 Pazartesi 13:13
O çocukları uyarmaya kalksan aileleriyle beraber üzerine gelirler. Aileler çocuklarının bu tür ...... arka çıktığı için bu manzaralar da ne yazık ki memlekette bitmiyor.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107720)
12 Şubat 2024 Pazartesi 11:20
Bu olay kent parkta gerceklesmis ise 7x24.Bekci ve kamera sistemi var orda. Tabi bekciler yatista oldugundan bu tur yerlerin basina hersey gelebilr. Belediye Kameradan tespit edip hem zarari tazmin edecek, hemde bu cakallari iceri tiktirmak icin elinden geleni yapacak. Ama herkesin akraba ve dayisi isin icine giryor. Yakan yaktigiyla kaliyor. Cezada fakir.fukaraya kesiliyor.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107718)
12 Şubat 2024 Pazartesi 11:15
Öğrenci günde 6 saatini okulda geçiriyor. 9 ayda eğitim sezonu. Bunun sorumlusu kim sizce
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107818)
16 Şubat 2024 Cuma 22:52
@Misafir Kullanıcı İlk sorumlu çocukların ailesidir yani babası ve annesidir çocuğuna sahip çıkmayıp nerede olduğunu ne yaptığını merak etmeyen ailesidir
27.02.2024
15:34
Genç Muratspor`dan flaş karar;
Genç Muratspor'dan flaş karar; 'Ligden çekiliyoruz'
Verilen destek sözlerinin yerine getirilmemesi üzerine ligden çekilme kararı alan Yeni Genç Muratspor; 'Kulüp gelir gider tablosunu da Bingöl'ün ve Genç'in birçok noktasına asacağız. Kamuoyu tüm gerçekleri bilecek!'
27.02.2024
14:12
Vali Usta:
Vali Usta: 'Mafyavari yapılanmalara müsaade etmeyeceğiz'
Bingöl'de farklı tarihlerde meydana gelen ve birbirleriyle bağlantılı olduğu düşünülen silahlı saldırılara ilişkin açıklama yapan Vali Ahmet Hamdi Usta, 650 saatlik kamera görüntüsünün incelendiğini belirtti. Vali Usta, '12 şüpheli şahıs hakkında işlem başlatılmıştır. Soruşturma çok yönlü devam etmektedir. Bingöl Valiliği olarak ilimizde bu şekilde organize suç örgütü niteliği taşıyan mafyavari yapılanmalara kesinlikle müsaade etmeyeceğimizi kararlılıkla ifade ediyoruz' dedi.
27.02.2024
01:08
Bakan Işıkhan`dan kademeli emeklilik açıklaması!
Bakan Işıkhan'dan kademeli emeklilik açıklaması!
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, milyonlarca çalışanın merakla beklediği staj ve kademeli emeklilik hakkında herhangi bir çalışmalarının olmadığını söyledi. Bakan Işıkhan yaptığı açıklamada, 'Gündemimizde yok' dedi.
27.02.2024
00:42
TOKİ Bingöl`de 800 konut inşa edecek
TOKİ Bingöl'de 800 konut inşa edecek
İhale tarihi ve yapılacak alan açıklandı. İtiraz ve olası bir aksilik bulunmaması durumunda ihale tarihinden yaklaşık 40 gün sonra yer teslimi yapılıp inşaata başlanacak.
26.02.2024
23:11
Kavşak ışıklandırma çalışmaları başlıyor
Kavşak ışıklandırma çalışmaları başlıyor
Bingöl merkez Düzağaç Kavşağı'ndaki ışıklandırma çalışmalarının başlayacağını belirten Karayolları 8. Bölge Müdürlüğü yetkilileri, dün akşam yaşanan kazayla ilgili de net konuştular; 'Projeden veya uygulamadan kaynaklı bir kusur yok'
26.02.2024
17:28
Bingöl`de 10 kilo esrar ele geçirildi
Bingöl'de 10 kilo esrar ele geçirildi
Bingöl'de Jandarma ve emniyet ekiplerince Genç İlçesi'nde yapılan iki ayrı çalışmada 10 kilo esrar maddesi ele geçirildi, 2 kişi gözaltına alındı.
25.02.2024
23:04
Bingöl`de zincirleme trafik kazası: 5 yaralı
Bingöl'de zincirleme trafik kazası: 5 yaralı
Bingöl merkezde meydana gelen zincirleme trafik kazasında 5 kişi yaralandı. Yaralıların, durumunun iyi olduğu öğrenildi.
25.02.2024
22:49
Bingöl`de deprem! AFAD duyurdu! Merkez üssü Kiğı ilçesi