KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Şubat 2024 Çarşamba
3 °C Yer yer bulutlu

Bingöl'de bir gurup genç parktaki bankı yaktı! | HABER YORUMLARI

O anları kayda alan vatandaş; 'Bu bankta ateş yakacak kadar eğitimden yoksun bir gençlik yarın memleketi de ateşe verir. Onlar için devlet malı, toplumun kullanım alanı gibi değerler yoktur. Bu insanlar yarın şehrin geleceği olacaklarsa geleceğimiz de tehlike altındadır.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107717)
12 Şubat 2024 Pazartesi 11:13
İnsan beynine elin değdiği zaman okul çağıdır. Eğitimcilerin suçlamıyorum ama, bu eğitimci kesiminden bir cacık olmaz. Gelişmiş ülkeler neden eğitim çağına o kadar önem veriyorlar bunu hiç düşündük mü. Şu an ki eğitim kesimi sadece eğitim versin çoluk çocuğumuza gerisi kendiliğinden gelir. Dünyanın en gelişmemiş ülkesine gidin dershane diye bir kavram bulamazsınız. Dersin eğitimi okulda verilir. Yardımcı kitap diye dershane açarak eğitimi paraya çeviremezsiniz. Öğretmenin gözü velinin cebinde ne koparabilirim. Böyle bir eğitim camiası olursa
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107743)
14 Şubat 2024 Çarşamba 02:47
@Misafir Kullanıcı Yazık olmuş kullandığın cümleye siz kaç çocuğunuzu okutunuz. Kact tane öğretmenin gözü cebinizdeydi, ayıptır günahtır iftira atmayın.bir aile 2 3 çocuğuna bakamazken bir öğretmen günde ortalama 35 veya 40 çocukla her gün meşgul oluyor insaf edin suçu kendinizde arayın çocuğu eve gelmeyen arayıp sormayan ebeveynler sorumlu sizlersiniz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107713)
12 Şubat 2024 Pazartesi 09:25
Hemen hemen tüm parkalarda aynı çirkin görüntüler. Bu zihniyeti bozuk gençler hiç mi düşünmüyorlar hak ve hukuk yediklerini, hiç mi düşünmüyorlar bu yaptıklarının cezasının analarının, babalarının, eş ve dostlarının cebinden çıktığını? Yazık ki ne yazık bu gençliğe geleceğimizi bırakacağız. Bu zararı verenlere caydırıcı cezalar uygulansa tekrar yapana katlanarak ceza uygulansa... Zarar verdiklerinin yerine zarar veren kişiden tahsis edilse... Dünya kadar zabıta var; gece ekipleri kurulsun parkları daha sık denetlesinler. Ama en güzeli bu g
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107712)
12 Şubat 2024 Pazartesi 09:14
Genç değil yanlış barbarlar diyeceksiniz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107710)
12 Şubat 2024 Pazartesi 08:41
Bu fotoğrafı çekenin o bilinçsiz gençlerden bir farkı yok, duyarlı bir vatandaş olaya müdahale ederdi veya hemen polis cagirirdi.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107738)
13 Şubat 2024 Salı 11:08
@Misafir Kullanıcı K.bakmayin da çok yanlış bir yorum.. artık öyle bir zamanda yaşıyoruz ki sokak ortasında yürürken bile kim vurduya gitti sorununu yaşıyoruz.. kaldı ki madde bağımlısı olduklarından süphelenmis görüntüyü alan vatandaşımız.. neden kendini hayatını riske atsın..evet polis çağırabilirdi fakat zaten normal davranışlar sergilemeyen şahısları ne derece uyarabilir ki bir insan..
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107734)
13 Şubat 2024 Salı 10:15
@Misafir Kullanıcı belki polis çağırmıştır
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107709)
12 Şubat 2024 Pazartesi 08:24
bu parkta sürekli ateş yakıyorlar polisler ne görev yapıyır bekçiler devriye atmıyorlar gençler saatle boyu buralarda ateş yakıyo emniyetin suçu bingölde pislikler uyusturucular had safhada emniyet nerede
Misafir Kullanıcı (@Misafir_107707)
12 Şubat 2024 Pazartesi 07:32
Umarım yetkililer gereğini yapar. Kamu malına zarar vermekten yargılanmalı bunlar. Çünkü bu tür olaylar daha öncede yaşanmıştı hakkımız olan parklar bu kişiler tarafından yakılmış durumda. Ben şikayetçiyim umarım yakalanırlar.
20.02.2024
19:20
Yeniden Refah Partisi Bingöl meclis üyeleri listesi
Yeniden Refah Partisi Bingöl meclis üyeleri listesi
Nasıl bir listeyle seçime gireceği merak edilen Yeniden Refah Partisi Bingöl İl Başkanlığı, belediye başkanlığı, belediye meclis üyeliği ve il genel meclisi üyelikleri seçimlerine ait aday listelerini Merkez İlçe Seçim Kurulu'na teslim etti. İşte o liste…
20.02.2024
18:08
HÜDAPAR Bingöl meclis üyeleri listesi açıklandı
HÜDAPAR Bingöl meclis üyeleri listesi açıklandı
Hür Dava Partisi (HÜDAPAR) İl Başkanlığı, belediye başkanlığı, belediye meclis üyeliği ve il genel meclisi üyelikleri seçimlerine ait aday listelerini Merkez İlçe Seçim Kurulu'na teslim etti.
20.02.2024
17:33
Ak Parti`nin Bingöl meclis üyeleri listesi belli oldu
Ak Parti'nin Bingöl meclis üyeleri listesi belli oldu
AK Parti Bingöl İl Başkanlığı, belediye başkanlığı, belediye meclis üyeliği ve il genel meclisi üyelikleri seçimlerine ait aday listelerini saat 17.00'a dakikalar kala Merkez İlçe Seçim Kurulu'na teslim etti. İşte o liste...
20.02.2024
16:53
Harçlıklarını `SMA`lı bebeğe bağışladılar!
Harçlıklarını 'SMA'lı bebeğe bağışladılar!
Bingöl Murat İlkokulu öğrencileri, SMA Hastası Aziz Ali bebek için başlatılan kampanyaya harçlıklarını bağışlayarak destek verdiler.
20.02.2024
14:59
Yabancı öğrenciler Hesarek`te ilkleri yaşadılar
Yabancı öğrenciler Hesarek'te ilkleri yaşadılar
Bingöl Üniversitesinde okuyan yabancı uyruklu öğrenciler Hesarek Kayak Merkezi'nde dolu dolu bir gün geçirdi. Öğrencilerin birçoğu ilk defa kar görürken birçoğu da ilk kez kayak tesisine gitti.
20.02.2024
14:43
Partiler listelerini teslim ediyor!
Partiler listelerini teslim ediyor!
Yerel seçim takvimine göre siyasi partiler aday listelerini bugün en geç saat 17.00'ye kadar teslim edecek. Kesin aday listeleri 3 Mart'ta açıklanacak.
19.02.2024
14:30
Halifan Kömür İhalesi İptal Edildi
Halifan Kömür İhalesi İptal Edildi
Bingöl Karlıova'da bulunan 78 milyon tonluk kömür rezervi 22 Şubat 2024 tarihinde ihale edilecekti. İhalenin iptal edildiğini açıklandı.
19.02.2024
13:25
Kadın isterse başarır! Çevre illere de satış yapıyorlar
Kadın isterse başarır! Çevre illere de satış yapıyorlar
Devlet desteğiyle kurdular, günde 350 kilo üretim kapasitene ulaştılar. Eyüpkoca, hedefinin önümüzdeki yıllarda 20 kadını istihdam etmek olduğunu belirtti.