KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Ocak 2023 Pazar
-2 °C Bulutlu

BİNTSO'da yeni dönem | HABER YORUMLARI

Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Komiteleri Seçimleri yoğun katılımla tamamlandı. Seçime beyaz listeyle giren mevcut Başkan Mahmut Ayas grubundan çıkamayarak yarışı noktalarken, mavi listeler ağırlıklı olarak kazandı. Seçim sonucu şöyle;

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95868)
05 Ekim 2022 Çarşamba 11:15
Bu seçimde hile hurda olmalı kesin
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95847)
04 Ekim 2022 Salı 13:18
mavi beyaz sarı ne anlama gelir. tebdilde hayır vardır hayırlı olsun
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95846)
04 Ekim 2022 Salı 10:22
Ulusal marketlere oy kullandırtan Bingöl şirketleri kendi ayağına sıkmıştır.Celladına aşık olmuşlar bundan sonra başlarına 3 market yüzünden gelen her zarardan kendileri sorumludur. Demesinler 3 büyük marketin bize zararı var.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95844)
04 Ekim 2022 Salı 09:02
Sİyaset eliyle olmuş mu acaba bu fikirler yazılırsa
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95843)
04 Ekim 2022 Salı 09:00
Bingölde işaret fişeği verildi, eski içine giren her türden kişiler gidecek ve yeniler kazanacak bu siyasete de etki eder artık yenilik, yenilenme arınma zamanıdır haydi Bingöl milletimiz herdaim yenilikten yanadır. Sn. Cumhurbaşkanımıza destek olalım yeni yüzler ile 2023 Ak partimiz adına inşallah daha iyi olur.
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95842)
04 Ekim 2022 Salı 08:51
genç yaşta böyle dinamik bir insan maşallah hayırlı uğurlu olsun başkan olmadan memlekete koskoca yatırım yaptı.başkan olduktan sonra inanın daha iyisini yapar memleket adına.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95839)
04 Ekim 2022 Salı 00:47
Yenilik daima güzeldir işin ehli insanlar bu makamı eski başkandan daha guzel yönetecekler yeni yönetime ve ekibine şimdiden hayırlı olsun
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95838)
03 Ekim 2022 Pazartesi 23:12
Kadir Çintay bingöl için bir değerdir bütünle kadar yaptığı işlerden anlının akı ile çıkmış limanlar dahil çok önemli stratejik konumların güvenlik temizlik yemek ihalelerini almıştır bu bingöl için bir markadır isimdir reklamdır.Mahmut başkanla tokalaşıp barış hoş bir şekilde seçimi geçirmişlerdir.Kimse şeytanlık yapmasın zaten yapsanızda iki tarafta düşmez bu tuzağa karıştırıcı mikserler dedikoducu ablalar mahlenin mobese kameraları bu muhabbetlerden bişey beklemeyin delikanlı olun işinize bakın.hayırlısı olsun herşeyin
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95837)
03 Ekim 2022 Pazartesi 22:04
kadir efendinin yükselişi devam ediyor.. daha dün sıradan bir sağlık memuru olan adam ne hikmetse tüm kapılar ardına kadar açılıyor..sonrasını tahmin etmek zor değil önce belediye başkanı sonra mv..
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95836)
03 Ekim 2022 Pazartesi 22:00
Kadir Cintay Gılbenin Güllü dür diyorlar...Siyasilerle çok içli dislidir diyorlar ..Uzak durulması gereken biri diyorlar .. Halbuki çok temiz birine benziyor herkes yorumlarda güzel şeyler yazmış ... Hayırlı olsun Bingole inşallah
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
27.01.2023
18:51
Bingöl`de görevli polis memuru Bursa`da katliam yaptı
Bingöl'de görevli polis memuru Bursa'da katliam yaptı
Bingöl Genç İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru Âdem Ergüner, izin alarak ailesinin yaşadığı Bursa'nın Orhangazi ilçesinde miras meselesi yüzünden annesini, iki ağabeyini ve yengesini öldürdü.
27.01.2023
18:44
Fen lisesinin 2 robotu finalde yarışacak
Fen lisesinin 2 robotu finalde yarışacak
Bingöl Fen Lisesi öğrencileri tarafından 'Mini Sumo' kategorisi kapsamında tasarlanan iki robot, 15. Uluslararası MEB Robot Yarışması Finalinde sergilenecek.
27.01.2023
18:43
Kızılboğa`dan kongreye davet çağrısı
Kızılboğa'dan kongreye davet çağrısı
İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, gerçekleştirdiği esnaf ve vatandaş ziyaretinde, herkesi partisinin il kongresine davet etti.
27.01.2023
18:41
Kandil gecesinde ikramda bulundular
Kandil gecesinde ikramda bulundular
Hür Dava Partisi Bingöl Gençlik kolları başkanlığı, Regaip Kandilinde cami cemaatine çeşitli ikramlarda bulundu.
27.01.2023
18:40
Dere yatağına gizlenmiş uyuşturucu bulundu
Dere yatağına gizlenmiş uyuşturucu bulundu
Bingöl'de İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince, dere yatağına gizlenmiş uyuşturucu ele geçirildi.
27.01.2023
18:39
Kaçak oranı yüzde 0,9 puan düştü
Kaçak oranı yüzde 0,9 puan düştü
Sorumluluk bölgesinde bulunan Malatya, Elâzığ, Tunceli ve Bingöl illerinde, sürdürülebilir ve kaliteli enerji arzını sağlamak adına çalışmalarına devam eden Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş. (Fırat EDAŞ), teknik ve teknik olmayan kayıp olan yerleri tespit ederek kayıp kaçak oranını 2022 yılında bir önceki yıla göre yüzde 1 puan daha düşürdü.
27.01.2023
18:38
3.1 büyüklüğünde deprem
3.1 büyüklüğünde deprem
Merkez üssü Bingöl'ün Yedisu ilçesi olan 3.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
27.01.2023
18:36
Büyük Bingöl Spor, Diyarbakır deplasmanına hazırlanıyor
Büyük Bingöl Spor, Diyarbakır deplasmanına hazırlanıyor
FUTSAL Liginde Bingöl'ü temsil eden Büyük Bingöl Spor, zorlu Diyarbakır deplasmanı için hazırlanıyor.
26.01.2023
22:45
Arıkız: `Siyasetteki hedefimiz hizmet, sevgi ve duadır`
Arıkız: 'Siyasetteki hedefimiz hizmet, sevgi ve duadır'
Siyaseti meslek olarak görmediğini, temel yaklaşımını 'hizmet etme makamında olunca ihtiyaç olunan hizmetleri kazandırarak halkın hem sevgisini kazanmak hem de duasını almak' sözleriyle özetleyen Burhan Arıkız; 'Nasibimizde bu kadirşinas halka hizmet etmek varsa, Allah'ın izniyle bunu da en iyi şekilde yerine getireceğiz' dedi.