KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Ocak 2023 Pazar
-2 °C Bulutlu

BİNTSO'da yeni dönem | HABER YORUMLARI

Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Komiteleri Seçimleri yoğun katılımla tamamlandı. Seçime beyaz listeyle giren mevcut Başkan Mahmut Ayas grubundan çıkamayarak yarışı noktalarken, mavi listeler ağırlıklı olarak kazandı. Seçim sonucu şöyle;

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95827)
03 Ekim 2022 Pazartesi 18:40
Sosyal medyadaki yorumlara bakıyorum da ne kadar hazımsızlık var. Ne kadar kıskanç bir milletiz böyle. Tavsiyem limonlu soda... İyi gelir...
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95826)
03 Ekim 2022 Pazartesi 16:24
Tek biçilmez başkan kadir çintay
Beğendim (7) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95825)
03 Ekim 2022 Pazartesi 14:03
2- Türkiye geneli iş yapan iki (2) zincir marketler gurubunun geçmişte ilkesel anlamda Türkiye genelinde girmediği seçimlere bu yıl Bingöl'de girmiştir. Firmaların seçimlere girmesi haklarıdır, yalnız bir kişin 20-50-100 oy kullanması mevzuat açısından sorun teşkil etmese de vicdanen etik olmasa gerek...Şahsen ilimiz Gıda Gurubuna seslenmek istiyorum, bu HEPİNİZ İÇİN SORUN olması ve sorunlar teşkil edecek bir durumdur. Saygılarımla
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95824)
03 Ekim 2022 Pazartesi 13:54
1-Bingöl Ticaret Sanayi Odası Seçimlerinde Bingöl halkının, esnaflarının ve belki de oy kullanan seçmenlerin bilmediği veya önemsemediği en önemli konu seçim guruplarından olan 'Gıda Gurubu' seçimidir. İki gurup olarak (Mavi-Beyaz) girilen seçimde yerel (İl içi) anlamda üst düzeyde birbirine olan muhabbetleri, dostlukları ve arkadaşlıkları aynı zamanda birbiriyle iş yapan iş insanlarıdır. Herkesin herhangi bir işten sonra söylediği ve tabii ki söylenmesi gereken 'Her şeyin hayırlısı' sözü en güzel temennidir. Burada bilinmesi gereken husus ;
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95823)
03 Ekim 2022 Pazartesi 12:06
oda başkanı kim anlamış değilim maviler beyazlar
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95820)
03 Ekim 2022 Pazartesi 08:45
2 DÖNEM BAŞKANDI BİR TANE ESNAF ONU TANIMIYORDU..PANDEMİ DÖNEMİ VE BU EKONOMİK KRİZDE NE YAPTI ESNAF İÇİN..ESKİ BAŞKAN GİTTİ EN ÇOK ONA SEVİNDİM..GİDİYORSUN HİÇ BİRŞEY DEMEDEN ARKADANA BAKMADAN YAR SAÇLARIN LÜLE LÜLE SANA GÜLE GÜLE...
Beğendim (10) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95819)
03 Ekim 2022 Pazartesi 08:40
İşin bence hakkı budur. Genç ve çevre illerden hizmet için bu kamu kurum müdürleri de olmak üzere söylüyorum. Genç ilçesinin mantığı memlekette tanınmak için aday olur. hizmet için değil.
Beğendim (10) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95815)
03 Ekim 2022 Pazartesi 06:08
Toplamda BEYAZ Liste: 694 MAVİ Liste: 541 oy almış, kazanan mavi liste
Tarafsız biri olarak söylüyorum, bu çok adil bir sistem değil :(
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95814)
03 Ekim 2022 Pazartesi 05:40
Bu bingöl milleti ilginçtir.hem yakınırlar dürüstlük derler hemde dürüstleri seçmezler mahmut ayas çok temiz bir insan.
Beğendim (8) Beğenmedim (9)Cevapla
27.01.2023
18:51
Bingöl`de görevli polis memuru Bursa`da katliam yaptı
Bingöl'de görevli polis memuru Bursa'da katliam yaptı
Bingöl Genç İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru Âdem Ergüner, izin alarak ailesinin yaşadığı Bursa'nın Orhangazi ilçesinde miras meselesi yüzünden annesini, iki ağabeyini ve yengesini öldürdü.
27.01.2023
18:44
Fen lisesinin 2 robotu finalde yarışacak
Fen lisesinin 2 robotu finalde yarışacak
Bingöl Fen Lisesi öğrencileri tarafından 'Mini Sumo' kategorisi kapsamında tasarlanan iki robot, 15. Uluslararası MEB Robot Yarışması Finalinde sergilenecek.
27.01.2023
18:43
Kızılboğa`dan kongreye davet çağrısı
Kızılboğa'dan kongreye davet çağrısı
İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, gerçekleştirdiği esnaf ve vatandaş ziyaretinde, herkesi partisinin il kongresine davet etti.
27.01.2023
18:41
Kandil gecesinde ikramda bulundular
Kandil gecesinde ikramda bulundular
Hür Dava Partisi Bingöl Gençlik kolları başkanlığı, Regaip Kandilinde cami cemaatine çeşitli ikramlarda bulundu.
27.01.2023
18:40
Dere yatağına gizlenmiş uyuşturucu bulundu
Dere yatağına gizlenmiş uyuşturucu bulundu
Bingöl'de İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince, dere yatağına gizlenmiş uyuşturucu ele geçirildi.
27.01.2023
18:39
Kaçak oranı yüzde 0,9 puan düştü
Kaçak oranı yüzde 0,9 puan düştü
Sorumluluk bölgesinde bulunan Malatya, Elâzığ, Tunceli ve Bingöl illerinde, sürdürülebilir ve kaliteli enerji arzını sağlamak adına çalışmalarına devam eden Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş. (Fırat EDAŞ), teknik ve teknik olmayan kayıp olan yerleri tespit ederek kayıp kaçak oranını 2022 yılında bir önceki yıla göre yüzde 1 puan daha düşürdü.
27.01.2023
18:38
3.1 büyüklüğünde deprem
3.1 büyüklüğünde deprem
Merkez üssü Bingöl'ün Yedisu ilçesi olan 3.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
27.01.2023
18:36
Büyük Bingöl Spor, Diyarbakır deplasmanına hazırlanıyor
Büyük Bingöl Spor, Diyarbakır deplasmanına hazırlanıyor
FUTSAL Liginde Bingöl'ü temsil eden Büyük Bingöl Spor, zorlu Diyarbakır deplasmanı için hazırlanıyor.
26.01.2023
22:45
Arıkız: `Siyasetteki hedefimiz hizmet, sevgi ve duadır`
Arıkız: 'Siyasetteki hedefimiz hizmet, sevgi ve duadır'
Siyaseti meslek olarak görmediğini, temel yaklaşımını 'hizmet etme makamında olunca ihtiyaç olunan hizmetleri kazandırarak halkın hem sevgisini kazanmak hem de duasını almak' sözleriyle özetleyen Burhan Arıkız; 'Nasibimizde bu kadirşinas halka hizmet etmek varsa, Allah'ın izniyle bunu da en iyi şekilde yerine getireceğiz' dedi.