KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Şubat 2023 Pazartesi
-1 °C Kar

BİNTSO'da yeni dönem | HABER YORUMLARI

Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Komiteleri Seçimleri yoğun katılımla tamamlandı. Seçime beyaz listeyle giren mevcut Başkan Mahmut Ayas grubundan çıkamayarak yarışı noktalarken, mavi listeler ağırlıklı olarak kazandı. Seçim sonucu şöyle;

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95827)
03 Ekim 2022 Pazartesi 18:40
Sosyal medyadaki yorumlara bakıyorum da ne kadar hazımsızlık var. Ne kadar kıskanç bir milletiz böyle. Tavsiyem limonlu soda... İyi gelir...
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95826)
03 Ekim 2022 Pazartesi 16:24
Tek biçilmez başkan kadir çintay
Beğendim (7) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95825)
03 Ekim 2022 Pazartesi 14:03
2- Türkiye geneli iş yapan iki (2) zincir marketler gurubunun geçmişte ilkesel anlamda Türkiye genelinde girmediği seçimlere bu yıl Bingöl'de girmiştir. Firmaların seçimlere girmesi haklarıdır, yalnız bir kişin 20-50-100 oy kullanması mevzuat açısından sorun teşkil etmese de vicdanen etik olmasa gerek...Şahsen ilimiz Gıda Gurubuna seslenmek istiyorum, bu HEPİNİZ İÇİN SORUN olması ve sorunlar teşkil edecek bir durumdur. Saygılarımla
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95824)
03 Ekim 2022 Pazartesi 13:54
1-Bingöl Ticaret Sanayi Odası Seçimlerinde Bingöl halkının, esnaflarının ve belki de oy kullanan seçmenlerin bilmediği veya önemsemediği en önemli konu seçim guruplarından olan 'Gıda Gurubu' seçimidir. İki gurup olarak (Mavi-Beyaz) girilen seçimde yerel (İl içi) anlamda üst düzeyde birbirine olan muhabbetleri, dostlukları ve arkadaşlıkları aynı zamanda birbiriyle iş yapan iş insanlarıdır. Herkesin herhangi bir işten sonra söylediği ve tabii ki söylenmesi gereken 'Her şeyin hayırlısı' sözü en güzel temennidir. Burada bilinmesi gereken husus ;
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95823)
03 Ekim 2022 Pazartesi 12:06
oda başkanı kim anlamış değilim maviler beyazlar
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95820)
03 Ekim 2022 Pazartesi 08:45
2 DÖNEM BAŞKANDI BİR TANE ESNAF ONU TANIMIYORDU..PANDEMİ DÖNEMİ VE BU EKONOMİK KRİZDE NE YAPTI ESNAF İÇİN..ESKİ BAŞKAN GİTTİ EN ÇOK ONA SEVİNDİM..GİDİYORSUN HİÇ BİRŞEY DEMEDEN ARKADANA BAKMADAN YAR SAÇLARIN LÜLE LÜLE SANA GÜLE GÜLE...
Beğendim (10) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95819)
03 Ekim 2022 Pazartesi 08:40
İşin bence hakkı budur. Genç ve çevre illerden hizmet için bu kamu kurum müdürleri de olmak üzere söylüyorum. Genç ilçesinin mantığı memlekette tanınmak için aday olur. hizmet için değil.
Beğendim (10) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95815)
03 Ekim 2022 Pazartesi 06:08
Toplamda BEYAZ Liste: 694 MAVİ Liste: 541 oy almış, kazanan mavi liste
Tarafsız biri olarak söylüyorum, bu çok adil bir sistem değil :(
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95814)
03 Ekim 2022 Pazartesi 05:40
Bu bingöl milleti ilginçtir.hem yakınırlar dürüstlük derler hemde dürüstleri seçmezler mahmut ayas çok temiz bir insan.
Beğendim (8) Beğenmedim (9)Cevapla
06.02.2023
06:15
DEPREM BİNGÖL`DE DE HASARA NEDEN OLDU
DEPREM BİNGÖL'DE DE HASARA NEDEN OLDU
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Birkaç ilçemizde ufak çatlak ihbarları var onun ötesinde çok şükür büyük bir ihbar tarafımıza henüz ulaşmadı. Ekiplerimiz sahada tarama yapıyorlar şu an.'
05.02.2023
18:28
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl'deki etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle ardı ardına uyarılarda bulunan Bingöl Valiliği, tipi uyarısında bulunurken soba zehirlenmelerine karşı tedbirli olunmasını da istedi!
05.02.2023
17:10
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteoroloji Elazığ Bölge Müdürlüğü, Bingöl'ün de içinde bulunduğu bölge illeri için çığ uyarısı yaptı.
05.02.2023
17:10
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Bingöl'de etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi, çatılarda oluşan buz sarkıtlarını temizlerken bir de uyarıda bulundu; 'Çatılarda biriken ve tabanı buzlanan kar kütlelerine ve buz sarkıtlarına karşı hem yayaların hem de araç sahiplerinin tedbirli olmasını diliyoruz'.'
05.02.2023
17:03
Barolardan Hülakü`ye destek
Barolardan Hülakü'ye destek
Türkiye Barolar Birliği ve 75 barodan yapılan ortak basın açıklamasında, Bingöl Barosu Başkanı Ömer Faruk Hülakü'nün hedef gösterildiği belirtilerek, 'Bu hedef gösterme girişimlerinin hala devam ediyor olmasının en temel sebebi şüphesiz ki cezasızlık kültürüdür'denildi.
05.02.2023
16:52
BİNGÖL`DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
BİNGÖL'DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
Bingöl'de devam eden olumsuz hava koşulları nedeniyle eğitime Pazartesi ve Salı günü ara verildiği açıklandı.
05.02.2023
16:41
TİMBİR`den BİK Tepkisi!
TİMBİR'den BİK Tepkisi! 'Seçim öncesi büyük zarar verir!'
İnternet Sitelerine resmi ilan verilmesine yönelik yönetmelik Basın İlan Kurumu tarafından hazırlanarak resmi gazetede yayınlandı. Şartlara ilişkin değerlendirmede bulunan Türk İnternet Medya Birliği Başkanı Süleyman Basa: 'İnternet Haberciliğinin ruhuna aykırı şartlar var. TBMM ve Cumhurbaşkanlığı iradesi yok sayıldı. Seçime giderken milli ve yerli Anadolu internet medyasına reva görülen bu uygulama, büyük zarar verir' dedi.
05.02.2023
15:49
‘Tecrübe Paylaşımı Paneli` yapıldı
'Tecrübe Paylaşımı Paneli' yapıldı
Bingöl Üniversitesi tarafından düzenlenen 'Tecrübe Paylaşımı Paneli' yapıldı. Rektör Prof. Dr. İbrahim Çapak'ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen panele; İstanbul Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mahmut Ak, İstanbul Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Levent Şahin ve İstanbul Üniversitesi Genel Sekreteri Metin Küçük panelist olarak katıldı.