KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Şubat 2023 Pazartesi
-1 °C Kar

BİNTSO'da yeni dönem | HABER YORUMLARI

Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Komiteleri Seçimleri yoğun katılımla tamamlandı. Seçime beyaz listeyle giren mevcut Başkan Mahmut Ayas grubundan çıkamayarak yarışı noktalarken, mavi listeler ağırlıklı olarak kazandı. Seçim sonucu şöyle;

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95868)
05 Ekim 2022 Çarşamba 11:15
Bu seçimde hile hurda olmalı kesin
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95847)
04 Ekim 2022 Salı 13:18
mavi beyaz sarı ne anlama gelir. tebdilde hayır vardır hayırlı olsun
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95846)
04 Ekim 2022 Salı 10:22
Ulusal marketlere oy kullandırtan Bingöl şirketleri kendi ayağına sıkmıştır.Celladına aşık olmuşlar bundan sonra başlarına 3 market yüzünden gelen her zarardan kendileri sorumludur. Demesinler 3 büyük marketin bize zararı var.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95844)
04 Ekim 2022 Salı 09:02
Sİyaset eliyle olmuş mu acaba bu fikirler yazılırsa
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95843)
04 Ekim 2022 Salı 09:00
Bingölde işaret fişeği verildi, eski içine giren her türden kişiler gidecek ve yeniler kazanacak bu siyasete de etki eder artık yenilik, yenilenme arınma zamanıdır haydi Bingöl milletimiz herdaim yenilikten yanadır. Sn. Cumhurbaşkanımıza destek olalım yeni yüzler ile 2023 Ak partimiz adına inşallah daha iyi olur.
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95842)
04 Ekim 2022 Salı 08:51
genç yaşta böyle dinamik bir insan maşallah hayırlı uğurlu olsun başkan olmadan memlekete koskoca yatırım yaptı.başkan olduktan sonra inanın daha iyisini yapar memleket adına.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95839)
04 Ekim 2022 Salı 00:47
Yenilik daima güzeldir işin ehli insanlar bu makamı eski başkandan daha guzel yönetecekler yeni yönetime ve ekibine şimdiden hayırlı olsun
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95838)
03 Ekim 2022 Pazartesi 23:12
Kadir Çintay bingöl için bir değerdir bütünle kadar yaptığı işlerden anlının akı ile çıkmış limanlar dahil çok önemli stratejik konumların güvenlik temizlik yemek ihalelerini almıştır bu bingöl için bir markadır isimdir reklamdır.Mahmut başkanla tokalaşıp barış hoş bir şekilde seçimi geçirmişlerdir.Kimse şeytanlık yapmasın zaten yapsanızda iki tarafta düşmez bu tuzağa karıştırıcı mikserler dedikoducu ablalar mahlenin mobese kameraları bu muhabbetlerden bişey beklemeyin delikanlı olun işinize bakın.hayırlısı olsun herşeyin
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95837)
03 Ekim 2022 Pazartesi 22:04
kadir efendinin yükselişi devam ediyor.. daha dün sıradan bir sağlık memuru olan adam ne hikmetse tüm kapılar ardına kadar açılıyor..sonrasını tahmin etmek zor değil önce belediye başkanı sonra mv..
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95836)
03 Ekim 2022 Pazartesi 22:00
Kadir Cintay Gılbenin Güllü dür diyorlar...Siyasilerle çok içli dislidir diyorlar ..Uzak durulması gereken biri diyorlar .. Halbuki çok temiz birine benziyor herkes yorumlarda güzel şeyler yazmış ... Hayırlı olsun Bingole inşallah
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
06.02.2023
06:15
DEPREM BİNGÖL`DE DE HASARA NEDEN OLDU
DEPREM BİNGÖL'DE DE HASARA NEDEN OLDU
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Birkaç ilçemizde ufak çatlak ihbarları var onun ötesinde çok şükür büyük bir ihbar tarafımıza henüz ulaşmadı. Ekiplerimiz sahada tarama yapıyorlar şu an.'
05.02.2023
18:28
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl'deki etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle ardı ardına uyarılarda bulunan Bingöl Valiliği, tipi uyarısında bulunurken soba zehirlenmelerine karşı tedbirli olunmasını da istedi!
05.02.2023
17:10
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteoroloji Elazığ Bölge Müdürlüğü, Bingöl'ün de içinde bulunduğu bölge illeri için çığ uyarısı yaptı.
05.02.2023
17:10
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Bingöl'de etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi, çatılarda oluşan buz sarkıtlarını temizlerken bir de uyarıda bulundu; 'Çatılarda biriken ve tabanı buzlanan kar kütlelerine ve buz sarkıtlarına karşı hem yayaların hem de araç sahiplerinin tedbirli olmasını diliyoruz'.'
05.02.2023
17:03
Barolardan Hülakü`ye destek
Barolardan Hülakü'ye destek
Türkiye Barolar Birliği ve 75 barodan yapılan ortak basın açıklamasında, Bingöl Barosu Başkanı Ömer Faruk Hülakü'nün hedef gösterildiği belirtilerek, 'Bu hedef gösterme girişimlerinin hala devam ediyor olmasının en temel sebebi şüphesiz ki cezasızlık kültürüdür'denildi.
05.02.2023
16:52
BİNGÖL`DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
BİNGÖL'DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
Bingöl'de devam eden olumsuz hava koşulları nedeniyle eğitime Pazartesi ve Salı günü ara verildiği açıklandı.
05.02.2023
16:41
TİMBİR`den BİK Tepkisi!
TİMBİR'den BİK Tepkisi! 'Seçim öncesi büyük zarar verir!'
İnternet Sitelerine resmi ilan verilmesine yönelik yönetmelik Basın İlan Kurumu tarafından hazırlanarak resmi gazetede yayınlandı. Şartlara ilişkin değerlendirmede bulunan Türk İnternet Medya Birliği Başkanı Süleyman Basa: 'İnternet Haberciliğinin ruhuna aykırı şartlar var. TBMM ve Cumhurbaşkanlığı iradesi yok sayıldı. Seçime giderken milli ve yerli Anadolu internet medyasına reva görülen bu uygulama, büyük zarar verir' dedi.