Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Eylül 2020 Cuma
°C

Doğalgaz Solhan'a hayırlı olsun | HABER YORUMLARI

Solhan için müjde veren Başkan Yıldız: 'Hazırlıklara start verildi, proje çalışmaları başlatıldı. Yetkili firma regülatör siparişini de verdi'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60262)
13 Temmuz 2020 Pazartesi 13:16
NİHAYET SİYASETÇİLERİMİZ SOLHAN HALKININ SESİNİ DUYDULAR VE YAPILMASI GEREKEN NE İSE ONU YAPTILAR HAYIRLI OLSUN DERIM AMA BU KIS YETISMESI COK IYI OLUR .ZAN ETMIYORUM YINEDE MEMLEKETIMIZE HAYIRLI OLSUN EMEGI GECEN HERKESE SAYGILARIMI SUNAR KALBINI KIRDIĞIMIZ KİŞİ OLDUYSA BU KONUDA TEKRAR ÖZÜR DİLERİZ GEREKEN İLÇELEMİZ ARASINDA AYRIMCILIĞA SEBEP OLMUŞTU İNŞALAH DARISI DİĞER İLÇELERİMİZİN BAŞINA N.A
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60234)
12 Temmuz 2020 Pazar 12:55
Solhan ve Genç İçelerimize Doğalgaz verilecek olması güzel bir şey; Karlıova 'nın bu ilçelerde aşağı kalır bir yanı yok Karlıova' yada verilmesi gerekir. Kuzey İlçelerinin mağdur edilmemesi gerekir. Vekillermizin artık bu ilçelerin sorunları ile ilgilenmelerini istiyoruz.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60204)
10 Temmuz 2020 Cuma 23:28
Yakinda solhan bagimsizligini ilan edip il olursa hiç şaşmayin, devlet hükümetin tek derdi solhan, bütün yatirimlar buraya yapilmasi sizcede ziyadesiyle manidar olmuyormu?
Beğendim (10) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60198)
10 Temmuz 2020 Cuma 20:42
Memleketimize Hayırlı Olsun..
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60193)
10 Temmuz 2020 Cuma 17:25
Vallahi bence sebep Solhan CHP ilçe başkanı adam 1 haftada 5000 imza topladı helal olsun
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60191)
10 Temmuz 2020 Cuma 15:47
Müteahhit'e teşekkür etmekte yeni moda oldu. Sanırsın cebinden para verip yatırım yapacak. Bu grup zenginleştikçe teşekkür etmek için yarışır olduk.
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60185)
10 Temmuz 2020 Cuma 13:11
Genç solhan hayırlı olsun kiğı adaklı yayaladere Yedisu sancak için bir hayr işi yokmu efendiler ???
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60175)
10 Temmuz 2020 Cuma 08:46
Boru hattının geçtiği güzergahtaki ilçeye doğalgaz verilmemesi mantıklı mı. Devlet işlerinin hepsi akılla değil nefsimizle yapıyoruz. Biz Avrupada ki ülkelerden neden geriyiz sorusunun cevabı bu. Allah akıl fikir versin
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60164)
09 Temmuz 2020 Perşembe 20:47
Kuzey ilçeleri Adaklı , kiğı, yayladere ,karlıova, Yedisu ilçelerinin ve köy yollarının hali vahim içler acısı
Bazı ilçelere doğalgaz gelmesi
Tüm yatırımlarım özellikle iki ilçeye yapılması kabuledilir bir durum değil
Bu ilçelere Bingöl ilininse
Neden gözardı ediliyor
Bu ilçelere başka bir ülkenin mi toprağı mı?
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60192)
10 Temmuz 2020 Cuma 17:23
@Misafir Kullanıcı Sandıkta gereken cevabı verin bakın hizmet nasıl oluyor
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
25.09.2020
17:49
`Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz`
'Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz'
AK Parti'li Yılmaz, Doğu Akdeniz'deki gelişmelere ilişkin, 'Biz hiçbir zaman kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz, kararlı bir şekilde hakkımızı savunuruz, gücümüzü de ortaya koyarız, diplomasimizi de sonuna kadar kullanırız.' dedi.
25.09.2020
17:48
Sözen`den Bakan Soylu`ya tam destek
Sözen'den Bakan Soylu'ya tam destek
Sözen, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve AYM arasında yaşanan tartışmaya dahil olarak, 'Amasız, fakatsız, lakinsiz, bakanımız Süleyman Soylu'nun yanındayız. Çünkü bakanımız, şehitlerimizin gazilerimizin en büyük destekçisi ve terör örgütlerinin en büyük düşmanıdır' dedi.
25.09.2020
17:47
Genç Kızılay`dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Genç Kızılay'dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Bingöl'deki Genç Kızılay İl Başkanlığı, kent genelindeki ihtiyaç sahibi ailelere gıda desteğinde bulundu.
25.09.2020
17:46
`Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı`
'Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı'
Saray Mahallesi sakinleri, boşaltılmış binaların içinde uyuşturucu kullanıldığını belirterek, hızlı bir şekilde yıkılması gerektiğini söyledi.
25.09.2020
17:45
Bingöl`de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl'de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl polisi, ev ve iş yerinde hırsızlık yapan şüphelileri yakaladı. Şüpheli 5 kişi, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
25.09.2020
17:44
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı Kadın ve Çocuk Kısım Amirliği, Merkez İlçesi İçmeler mahallesinde 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Konulu' seminer düzenlendi.
25.09.2020
17:43
Asfalt çalışmaları devam ediyor
Asfalt çalışmaları devam ediyor
Bingöl İl Özel İdaresi'nce, Genç ve Karlıova ilçelerinde asfalt çalışmalarının sürdüğü öğrenildi.
25.09.2020
17:42
`İtfaiye ekiplerimiz, canlarını ortaya koyarak çalışmaktadır`
'İtfaiye ekiplerimiz, canlarını ortaya koyarak çalışmaktadır'
Bingöl Belediyesi İtfaiye Müdürü Faik Artan: 'İtfaiye ekiplerimiz, her türlü felaket ve acil durumlarda kendi hayatlarını tehlikeye atarak, ailelerini geride bırakan, zor şartlarda mesai kavramı gözetmeksizin çalışmaktadırlar.'
25.09.2020
17:41
Yaban keçisi vuran şahsa, 27 bin TL ceza kesildi
Yaban keçisi vuran şahsa, 27 bin TL ceza kesildi
Bingöl'de yasa dışı av yaptığı tespit edilen ve vurduğu yaban keçisiyle yakalanan şahsa, 27 bin 777 TL idari para cezası kesildi.