Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Eylül 2020 Pazartesi
°C

Doğalgaz Solhan'a hayırlı olsun | HABER YORUMLARI

Solhan için müjde veren Başkan Yıldız: 'Hazırlıklara start verildi, proje çalışmaları başlatıldı. Yetkili firma regülatör siparişini de verdi'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60163)
09 Temmuz 2020 Perşembe 19:57
HAYIRLI OLSUN DERIM AMA BU KIS YETISMESI COK IYI OLUR ZAN ETMIYORUM YINEDE MEMLEKETIMIZE HAYIRLI OLSUN EMEGI GECENLERE DE SAYGILARIMI SUNAR M. SAIT DUYU PTT EM.MEMURU
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60161)
09 Temmuz 2020 Perşembe 17:50
Erdal beyi yine unutmuşlar..!
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
AKPARTİ (@Misafir_60223)
11 Temmuz 2020 Cumartesi 15:47
@Misafir Kullanıcı Sana tek cevap meşkul değil meşgul:))))))
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60187)
10 Temmuz 2020 Cuma 13:54
@Misafir Kullanıcı Unutukarını sanmıyorum. Muhtemelen Erdal bey yine çılgın bir projeylen yogun meşkullar. Topraklarına kattıgı sınır gölünden tutun Harput kale kuşatmasına, ordan akıl üstü şiveli korona billboardlarına gibi Bingöl 'lün hayati sorunlararına elzem geliştirdigi dehasal çözümlerlen meşkullar......yaptıgı devasal hizmetlerlen, şehrimizi güzelleştirirken, yüzümüzdede gülüçükler bittiriyor.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60160)
09 Temmuz 2020 Perşembe 17:32
Bu Doğalgaz Gelişindede , yine Bazı müteahhit ' lerin Mutlaka ÇIKARLARI Olmasaydı Gelmezdi ..!...Sanki Cebinden Vermiş Gibi.....
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60159)
09 Temmuz 2020 Perşembe 16:56
Kentsel dönüşümün siparişini de versenize
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
28.09.2020
16:42
TOKİ`de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
TOKİ'de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
Bingöl Belediyesi, arıza kaynaklı kesintilerin yaşandığı İçmeler Mahallesi TOKİ konutları içme suyu hattını yeniliyor. 4 bin 700 metrelik yeni içme suyu hattının kısa sürede tamamlanacağı belirtildi.
28.09.2020
16:41
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde görevli 112 Acil Sağlık ekibine, hastaneye ulaştırmak üzere adresine gittikleri hastanın yakınları saldırdı. Attan düşüp ağır yaralanan genç hayatını kaybetti, ekiplere saldırılanlar hakkında işlem başlatıldı.
28.09.2020
16:40
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Bingöl Orman İşletme İl Müdürü İbrahim Börü, Murat Nehri Havzası Rehabilitasyon Projesi kapsamında bugüne kadar 764 üreticiye toplamda 7 bin 640 adet arı kovanı dağıtımı yapıldığını açıkladı.
28.09.2020
16:39
`Sağlık Personeli Yorgun`
'Sağlık Personeli Yorgun'
Sağlık-Der Bingöl Şube Başkanlığı: 'Sağlık Personeli Yorgun. Sürecin uzaması, hastalığın son bulma tarihinin kestirilememesi, yoğun ve stresli çalışma, yakınlarımızda hastalananların ve kayıpların olması gibi nedenler sağlık çalışanlarını yer-yer demoralize etmektedir.'
28.09.2020
16:38
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Bingöl'de BİSKİ ekipleri, il genelindeki mazgal ve kanalizasyon rögarlarını temizleyerek içlerinde biriken hafriyat, kâğıt, mil, çakıl ve izmarit gibi maddeleri topladı.
28.09.2020
16:37
Sözen`den birlik çağrısı!
Sözen'den birlik çağrısı!
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, Meral Akşener, Ahmet Davutoğlu, Ali Babacan ve Temel Karamollaoğlu'na terör örgütlerine karşı mücadelede birlik beraberlik çağrısında bulundu.
28.09.2020
16:36
Bir mağlubiyet daha!
Bir mağlubiyet daha!
Efeler Ligi temsilcimiz Bingöl Solhanspor, ligin 5'inci haftasında karşılaştığı Şanlıurfa ekibi Haliliye Belediyespor'a 3-2 mağlup oldu.
28.09.2020
16:35
Ceviz hasadı nasıl yapılmalı?
Ceviz hasadı nasıl yapılmalı?
Ceviz sezonun gelmesiyle birlikte hasatlar da yavaş yavaş başladı. Bingöl Tarım ve Orman il Müdürlüğü personeli, hasadın püf noktalarını anlatı.
28.09.2020
16:35
Kurbağa avlayan 5 şahsa 9 bin 700 TL ceza kesildi
Kurbağa avlayan 5 şahsa 9 bin 700 TL ceza kesildi
Bingöl'de yasak olmasına rağmen kurbağa avı yapan 5 şahıs yakalandı, 9 bin 700 TL ceza kesildi.