KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
05 Şubat 2023 Pazar
-2 °C Hafif kar ve sis

Enflasyon düşüşü için yıl sonunu işaret etti | HABER YORUMLARI

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Geçen yılın aralık ayında en yüksek artış yaşanmıştı Türkiye'de. Bir taraftan küresel ortam bir taraftan da döviz kurundaki ani artış, birleşince Türkiye'de ciddi anlamda fiyat artışı yaşanmıştı. Şimdiki aralık ayına geldiğimizde bu bazdan, o yüksek artış çıkmış olacak.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95366)
13 Eylül 2022 Salı 14:54
İYİKİ ALLAH VAR sayın cevdet yılmaz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95362)
13 Eylül 2022 Salı 10:44
Kaydedelim diyor kendileri
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95357)
12 Eylül 2022 Pazartesi 16:14
Allah akıl fikir, feraset versin hergün artıyor enflasyon, alımgücü düşüyor biz mi başka alemde yaşıyoruz. Ağam bizimle eyleni mi anlamadım sevgili kadirşinas Bingöl halkımız karar sizde
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95341)
11 Eylül 2022 Pazar 15:07
Bir vekil diyordu bizi seçin kesin dolar 5in altına düşecek. Neyse....
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95340)
11 Eylül 2022 Pazar 11:27
Aralık ayı olmadı ocak olmadı haziran olmadı seçimden sonra kesin düşer
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95335)
10 Eylül 2022 Cumartesi 19:48
Eflasyonu bilmem ama, sizin ve hükümetinizi düşeçeği mutlaktır
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95334)
10 Eylül 2022 Cumartesi 19:08
Sayın vekil kendi işlerine vakit ayırdığınız kadar. Biraz da 100 bin nüfuslu küçük şehrimize vakit ayirabilseydin. Bingöl tarihinde şimdiye kadarki devlet desteksiz en büyük yatırımı yapan eski helan pasajı şimdi ise Bingöl ün ilk ve tek avm si olacak bu yatırımcılara neden şimdiye kadar en ufak bir yardımın veya ilgi alakan olmadı sonuçta bu avm açılınca 200 den fazla insana iş imkanı sagliyacak. Bingöl şehir merkezi canlanacak oto park sorunu büyük ölçüde rahatlama olacak. Birileri bu avm nin açılmasını istemiyor. Ama Allah büyük yakında her şey ortaya çıkar
Beğendim (16) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95333)
10 Eylül 2022 Cumartesi 18:37
Rolünnü senin kadar güzel yapan olmadı sonuç itibariyle rol oyun dogru olmayan senaryo
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95332)
10 Eylül 2022 Cumartesi 16:43
Bugün ayakkabı almaya gittim ve yeni sezon ayakkabılar 849 TL 'den başlıyor arttıkça artıyordu. Enflasyonun düşeceği boş bir safsafatadan ibarettir. TÜİK' in açıkladığı rakamların da doğruluk ile bağdaşır bir yanı yoktur.
Beğendim (17) Beğenmedim (0)Cevapla
04.02.2023
21:42
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin tek kış turizm merkezi olan ve bölgeden çok sayıda ziyaretçi ağırlayan Hesarek Kayak Merkezi'nde ulaşım sorununun hemen her yıl yaşanması ziyaretçilerin tepkisine neden olurken, şehrin yöneticilerinin duruma duyarız kalması da sert bir dille eleştiriliyor.
04.02.2023
20:52
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Yaklaşan seçim öncesi aile bireylerini fitnelere karşı dikkatli olmaları hususunda uyaran Solaxan Aşireti Aile Büyükleri, siyasi tercihlerden dolayı kırgınlık ve küskünlük olmamasını da istedi.
03.02.2023
18:10
`Prestij Meselesi` vizyona girdi
'Prestij Meselesi' vizyona girdi
Mahsun Kırmızıgül'ün senaryosunu yazdığı ve yönettiği 'Prestij Meselesi' bugün vizyona girdi. Filmde, Bingöllü hemşehrilerimiz Yusuf Buyankara ve Cahit Balat da yer alıyor.
03.02.2023
16:49
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
Bingöl'de dün etkisini gösteren kar yağışı nedeniyle kapanan 131 köy yolunda İl Özel İdaresi ekiplerinin çalışmaları sürüyor.
03.02.2023
16:47
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
Bingöl'ün Genç ilçesine bağlı Keklikdere Köyü'nde rahatsızlanan 60 yaşındaki hasta, Genç Kaymakamlığı İlçe Özel İdaresi ekiplerinin 3 saatlik yol açma çalışması sonucu hastaneye götürüldü.
03.02.2023
16:46
EYT teklifi komisyondan geçti
EYT teklifi komisyondan geçti
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz; 'EYT kapsamında emekli olanlardan çalışmaya devam edenlere 5 puan prim desteği, taşerondan kadroya geçenlerde zorunlu emekli olma şartının kaldırılmasını içeriyor.'
03.02.2023
16:44
`Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi`
'Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi'
Eğitim Gücü Sen Bingöl İl Temsilciliği; 'Öğretmenlerimizi sefalete mahkûm eden enflasyon verileri karşısında öğretmen ve emekli öğretmenlerimizin maaşlarına en az %50 oranında zam yapılması en elzem ihtiyaçtır.'
02.02.2023
16:50
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
Bingöl'de jandarma tarafından yol kontrol noktasında durdurulan bir araç içinde yapılan aramada, 73 kilogram kaçak kıyılmış tütün ele geçirildi.