KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
05 Şubat 2023 Pazar
-2 °C Hafif kar ve sis

Enflasyon düşüşü için yıl sonunu işaret etti | HABER YORUMLARI

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Geçen yılın aralık ayında en yüksek artış yaşanmıştı Türkiye'de. Bir taraftan küresel ortam bir taraftan da döviz kurundaki ani artış, birleşince Türkiye'de ciddi anlamda fiyat artışı yaşanmıştı. Şimdiki aralık ayına geldiğimizde bu bazdan, o yüksek artış çıkmış olacak.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95330)
10 Eylül 2022 Cumartesi 12:52
Faiz haramsa niye vergi, kyk vb. ödemelerde gecikme faizi işleniyor bu tam bir çelişki
Beğendim (17) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95325)
10 Eylül 2022 Cumartesi 09:57
Ha Bugün Ha Yarın , Bırakın Bu İşleri. Bu Sefer Yıl Sonu.!!.
Beğendim (14) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95321)
10 Eylül 2022 Cumartesi 00:00
BEŞBİN ENGELLİ ÖĞRETMEN NEDEN ATANMIYOR ÇOK MU ZOR BEŞBİN VERMEK
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95320)
09 Eylül 2022 Cuma 23:59
SADECE RAKAMDA DÜŞER AMA HALK O YÜKSELİŞİ GÖRMEYE DEVAM EDECEK HALK RAKAMLARA DEĞİL ALIŞVERİŞTE ENFLASYONUN DÜŞTÜĞÜNÜ GÖRMEK İSTİYOR ANLADINIZ MI???????
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95318)
09 Eylül 2022 Cuma 22:09
Rakamlarla oynanarak enflasyon düşmez. Çarşı, pazar TUİK'in açıkladığı rakamları çürütüyor. Bu da demektir ki TUİK yalan söylüyor. Havalar 1 ay sonra soğumaya başlayınca siz o zaman enflasyonun ateşi yükseldikçe yükselecektir. Enflasyona dair yapılan açıklamalar tamamen kandırmacadır.
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95317)
09 Eylül 2022 Cuma 21:41
Ev sahibi 900tl olan kirayı 2500 yapacağım diyor. Buna ne diyorsunuz? Yanlış politikaların bedelini masum halkın bir kesimi ödüyor. Kalan kesim ekonominin kaymağını yemekle, bölüşmekle meşgul...
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
04.02.2023
21:42
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin tek kış turizm merkezi olan ve bölgeden çok sayıda ziyaretçi ağırlayan Hesarek Kayak Merkezi'nde ulaşım sorununun hemen her yıl yaşanması ziyaretçilerin tepkisine neden olurken, şehrin yöneticilerinin duruma duyarız kalması da sert bir dille eleştiriliyor.
04.02.2023
20:52
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Yaklaşan seçim öncesi aile bireylerini fitnelere karşı dikkatli olmaları hususunda uyaran Solaxan Aşireti Aile Büyükleri, siyasi tercihlerden dolayı kırgınlık ve küskünlük olmamasını da istedi.
03.02.2023
18:10
`Prestij Meselesi` vizyona girdi
'Prestij Meselesi' vizyona girdi
Mahsun Kırmızıgül'ün senaryosunu yazdığı ve yönettiği 'Prestij Meselesi' bugün vizyona girdi. Filmde, Bingöllü hemşehrilerimiz Yusuf Buyankara ve Cahit Balat da yer alıyor.
03.02.2023
16:49
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
Bingöl'de dün etkisini gösteren kar yağışı nedeniyle kapanan 131 köy yolunda İl Özel İdaresi ekiplerinin çalışmaları sürüyor.
03.02.2023
16:47
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
Bingöl'ün Genç ilçesine bağlı Keklikdere Köyü'nde rahatsızlanan 60 yaşındaki hasta, Genç Kaymakamlığı İlçe Özel İdaresi ekiplerinin 3 saatlik yol açma çalışması sonucu hastaneye götürüldü.
03.02.2023
16:46
EYT teklifi komisyondan geçti
EYT teklifi komisyondan geçti
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz; 'EYT kapsamında emekli olanlardan çalışmaya devam edenlere 5 puan prim desteği, taşerondan kadroya geçenlerde zorunlu emekli olma şartının kaldırılmasını içeriyor.'
03.02.2023
16:44
`Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi`
'Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi'
Eğitim Gücü Sen Bingöl İl Temsilciliği; 'Öğretmenlerimizi sefalete mahkûm eden enflasyon verileri karşısında öğretmen ve emekli öğretmenlerimizin maaşlarına en az %50 oranında zam yapılması en elzem ihtiyaçtır.'
02.02.2023
16:50
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
Bingöl'de jandarma tarafından yol kontrol noktasında durdurulan bir araç içinde yapılan aramada, 73 kilogram kaçak kıyılmış tütün ele geçirildi.