Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-10 °C Bulutlu

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22995)
02 Mart 2018 Cuma 12:47
Enver bey egitimci ama turkiyede olan egitim sistemine hic degindi mı hayır çünkü onlar sadece maas icin gece kimse tv basinda degilken onay verip yükseltirler masslarini ve haklarini guvenceyr aliyorlar
Beğendim (25) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23227)
03 Mart 2018 Cumartesi 02:25
@Misafir Kullanıcı Mecliste konuşmuştur konu hakkında.
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23079)
02 Mart 2018 Cuma 19:14
@Misafir Kullanıcı Evet değinmiştir.egitimde ölçme ve değerlendirme konulu genel kurulda mili eğitim bütçesi görüşülürken konuşmuştur.bilginize
Beğendim (6) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22994)
02 Mart 2018 Cuma 12:45
Malasef BİNGÖL e bi sey yaptiklarini görmüyoruz. Cevdet yılmaz ancak baska illerde olan projeleri faliyet calismalarinda aciklama yaparken görüyoruz medyada
Beğendim (22) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22993)
02 Mart 2018 Cuma 12:31
Enver beyin vekil oldugunu ve bingöle bir katkı sagladıgını düşünmüyorum.Enver beydense Kadir Y. Daha cok vekil gibi davranıyor enver bey halkın gözünde pasif cevdet bey ne derse aynısını yaparak aykırı bisey maalesef yapamıyor. Bingöle katlı sunduklarını da düşünmüyorum Halk gözünü zaten açtı artık bu siyaslere oy verilmiyecek.
Beğendim (31) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23228)
03 Mart 2018 Cumartesi 02:29
@Misafir Kullanıcı Bu halk hangi halk? Tırşıkçılar halkı olmasın.Siz alıştınız kavgalara önceki dönemlerde uyum içinde çalışmları bile batıyor ya..Enver bey Vekillik nasıl yapılır uygulamalı gösteriyor.Aracı kullanmadan her hafta bingöle gelerek halkla birebir görüşerek yapıyor.Anakarada oturarak vekillik yapılmaz
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.