Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Haziran 2021 Perşembe
18 °C Açık

Karaarslan: Üniversite sınavı kaldırılmalı | HABER YORUMLARI

Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nı (YKS) 'Yıllarca gençlerin hayallerini süsleyen, belirledikleri hedeflerine girmek için yılların emeğini birkaç saat içine sığdırmak bence akıllara durgunluk veren bir sistem' olarak nitelendiren ve YKS'nin kaldırılması gerektiğini savunan Emekli Eğitimci Semiramis Karaarslan; 'Dünyanın birçok ülkesinde olduğu gibi üniversiteye sınavsız başvuru sistemi açılabilir' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59821)
29 Haziran 2020 Pazartesi 06:50
Kaldirilmasina kaldirilirda.. yerine neyi koyacaklar, dogrusu kestirmek biraz zor.
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59820)
29 Haziran 2020 Pazartesi 05:06
keşke kaldırılsa ozaman türkiye de üniversete okumayan kalmaz
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59816)
28 Haziran 2020 Pazar 23:46
Garibanların tek ümidi eğitimdi onu da elitlere verin olup bitsin her şey.Herkes alın terinin karşılığını alsın.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59811)
28 Haziran 2020 Pazar 19:27
Önceliğiniz bu mu? Önce şu kyk borçlarının silinmesi çalışmasının bir an önce karara bağlanıp uygulanması için mücadele verseniz daha verimli olmaz mı? Yüzbinlerce, milyonlarca mezun kyk borcunu ödeyemiyor ya da taksitleri yarıda kalıyor... Ak parti yetkilileri sözünü verdi aylar geçti hala bir adım ilerleme yok!
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59809)
28 Haziran 2020 Pazar 19:13
Sebep ne bacım? Onu bunu kaldırarak varılırsa bir yerlere kaldıralım gitsin. Kaldımaklan olmuyor icraat lazım...
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59807)
28 Haziran 2020 Pazar 17:45
Evet sınav kesinlikle kaldırılmalı özel okullar ve dersaneler kaldırılmalı herkesin eşit bir sekilde eğitime tabi olması gerekiyor paralı insanlar özel okullarda en iyi eğitimi alıyor 10 kişilik sınıflarda bir diyeride 50 kişilik sınıfta eğitim alıyor bu haksızlığa son verilsin
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
23.06.2021
17:32
O kemikler Hasan Dede`ye ait çıktı, köyünde defnedildi
O kemikler Hasan Dede'ye ait çıktı, köyünde defnedildi
Bingöl'de yaklaşık 20 gün önce bir çoban tarafından bulunan insan kemiklerinin 48 gün boyunca kayıp olan 91 yaşındaki Hasan Göçük'e ait olduğu belirlendi. Yaşlı adam bugün köydeki mezarlıkta defnedildi.
23.06.2021
16:20
Sivan Dut pekmezinin tatlı yolculuğu başladı
Sivan Dut pekmezinin tatlı yolculuğu başladı
Bingöl'de bir bölgenin neredeyse 100 yıldır geçim kaynaklarından biri olan ve bu yıl Coğrafi işaret alan Sivan dut pekmezinin tatlı yolculuğu başladı.
23.06.2021
16:19
Kaya ve Güney kan bağışı yaptı
Kaya ve Güney kan bağışı yaptı
Bingöl'de kan bağışı kampanyasına Vali Yardımcısı Fatih Kaya ve İl Milli Eğitim Müdürü Rahmi Güney'de katılarak çağrıda bulundu.
23.06.2021
16:18
Böyle bir insafsızlık olmaz!
Böyle bir insafsızlık olmaz!
Bingöl'de yoldan traktörle geçen vatandaşlar, ön iki ayağı birbirine bağlı bir eşeği kurtardı. O anları cep telefonuna kaydeden vatandaşlar, 'Böyle bir insafsızlık olmaz' dedi.
23.06.2021
16:17
SP`den HDP`ye taziye ziyareti
SP'den HDP'ye taziye ziyareti
Saadet Partisi (SP) Genel merkez idari kurulu, HDP İzmir binasına gerçekleşen saldırıda hayatını kaybeden Deniz Poyraz için, il başkanlığını ziyaret ederek taziye dileklerini iletti.
23.06.2021
16:16
Özel bireye bisiklet hediye edildi
Özel bireye bisiklet hediye edildi
Solhan Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü, Özel Bingöl Bakım Merkezi'ndeki özel birey olan Vahap Kına'ya bisiklet hediye etti.
23.06.2021
16:15
Kiğı-Yedisu yolu ihalesinde usulsüzlük var mı?
Kiğı-Yedisu yolu ihalesinde usulsüzlük var mı?
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Kiğı-Yedisu Yolu'nun Özaltın İnşaata verildiğini belirterek, söz konusu ihalede usulsüzlük olduğu iddialarını meclis gündemine taşıdı.
22.06.2021
20:07
`Sınavla ilgili konuşmayın!`
'Sınavla ilgili konuşmayın!'
Ayan: 'Bugünlerde sürekli sınav ile ilgili konuşmayı bırakmalı, sınav hakkında olumsuz algıları olan kişilerle bu alandaki konuşmaları terk etmelisiniz. Bu saatten sonra yapacağınız çalışmaların tamamı pratiğe yönelik olmalıdır.'
22.06.2021
20:06
`Kıraat ilmi sayesinde Kur`an kelimelerinin aslı korundu`
'Kıraat ilmi sayesinde Kur'an kelimelerinin aslı korundu'