Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
03 Temmuz 2020 Cuma
°C

Karaarslan: Üniversite sınavı kaldırılmalı | HABER YORUMLARI

Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nı (YKS) 'Yıllarca gençlerin hayallerini süsleyen, belirledikleri hedeflerine girmek için yılların emeğini birkaç saat içine sığdırmak bence akıllara durgunluk veren bir sistem' olarak nitelendiren ve YKS'nin kaldırılması gerektiğini savunan Emekli Eğitimci Semiramis Karaarslan; 'Dünyanın birçok ülkesinde olduğu gibi üniversiteye sınavsız başvuru sistemi açılabilir' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59821)
29 Haziran 2020 Pazartesi 06:50
Kaldirilmasina kaldirilirda.. yerine neyi koyacaklar, dogrusu kestirmek biraz zor.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59820)
29 Haziran 2020 Pazartesi 05:06
keşke kaldırılsa ozaman türkiye de üniversete okumayan kalmaz
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59816)
28 Haziran 2020 Pazar 23:46
Garibanların tek ümidi eğitimdi onu da elitlere verin olup bitsin her şey.Herkes alın terinin karşılığını alsın.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59811)
28 Haziran 2020 Pazar 19:27
Önceliğiniz bu mu? Önce şu kyk borçlarının silinmesi çalışmasının bir an önce karara bağlanıp uygulanması için mücadele verseniz daha verimli olmaz mı? Yüzbinlerce, milyonlarca mezun kyk borcunu ödeyemiyor ya da taksitleri yarıda kalıyor... Ak parti yetkilileri sözünü verdi aylar geçti hala bir adım ilerleme yok!
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59809)
28 Haziran 2020 Pazar 19:13
Sebep ne bacım? Onu bunu kaldırarak varılırsa bir yerlere kaldıralım gitsin. Kaldımaklan olmuyor icraat lazım...
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59807)
28 Haziran 2020 Pazar 17:45
Evet sınav kesinlikle kaldırılmalı özel okullar ve dersaneler kaldırılmalı herkesin eşit bir sekilde eğitime tabi olması gerekiyor paralı insanlar özel okullarda en iyi eğitimi alıyor 10 kişilik sınıflarda bir diyeride 50 kişilik sınıfta eğitim alıyor bu haksızlığa son verilsin
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
03.07.2020
14:20
15 günde 100 vaka!
15 günde 100 vaka!
Bingöl'de vaka sayısındaki artış, korkutmaya başladı. Son 15 gündeki vaka sayısının 100'ü aştığı öğrenildi.
02.07.2020
17:39
Saman yüklü kamyon kaza yaptı: 2 yaralı
Saman yüklü kamyon kaza yaptı: 2 yaralı
Bingöl'ün Genç ilçesinde saman yüklü kamyon, freninin boşalması sonucu kaza yaptı. Kazada 2 kişi yaralandı.
02.07.2020
17:37
Başçı`nın yeni kitabı çıktı
Başçı'nın yeni kitabı çıktı
Hemşehrimiz Zeynep Başcı'nın 'Olmak Ama Nasıl?' adlı kişisel gelişim kitabı çıktı.
02.07.2020
17:04
Güveçli`de yatırım çalışmaları tamamlandı
Güveçli'de yatırım çalışmaları tamamlandı
Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş., Güveçli'de yatırım çalışmalarının tamamladığını belirterek, diğer bölgelerdeki faaliyetlerin eksiksiz sürdüğünü bildirdi.
02.07.2020
14:44
Dev Proje İhaleye Çıkıyor
Dev Proje İhaleye Çıkıyor